Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
3 kilometer zelfs.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ze gaan ergens anders finishen!
Sprint eindigt nu op de snelweg.
Veel ruimte dus.
Veel ruimte dus.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe zit het met de tijdwaarneming? Rijden ze inmiddels al met een gps-chip in hun fiets?
Al leuk, meteen een bochie na de gedroomde nieuwe finish.
Al leuk, meteen een bochie na de gedroomde nieuwe finish.
En we donderen met z'n allen.
En toch op de normale plek finishen.
En toch op de normale plek finishen.
Sagan weg door valpartij.
Greipel weg.
Wat een waanzinnig slot.
Top, Greipel heb ik niet in mijn Tourpool opgenomen, Kittel wel. 
Toen de commentatoren het lijstje renners opsomden die wel waren gevallen en wie niet schoot nog even door mijn hoofd "straks gaat één van die Van Poppel jochies winnen!!". Het scheelde niet heel veel, die Boy van Poppel en Danny van Poppel gaan we deze Tour nog wel een paar keer vooraan zien!

Toen de commentatoren het lijstje renners opsomden die wel waren gevallen en wie niet schoot nog even door mijn hoofd "straks gaat één van die Van Poppel jochies winnen!!". Het scheelde niet heel veel, die Boy van Poppel en Danny van Poppel gaan we deze Tour nog wel een paar keer vooraan zien!
Welke Van Poppel was dit?
Volgens mij Boy.Jöhnk schreef:Welke Van Poppel was dit?
Volgens mij weten ze bij NOS ook niet welke Van Poppel het was.
Teletekst pagina 851 blijft nog verdacht stil.
Denk dat het 60-40 is dat het Boy is. Danny is weliswaar 2 jaar jonger, maar ook al rete rap, slim en onverschrokken.

Denk dat het 60-40 is dat het Boy is. Danny is weliswaar 2 jaar jonger, maar ook al rete rap, slim en onverschrokken.
Volgens de uitslag van de Fransen is het waarschijnlijk dus Danny die 3e werd.
En het is dus Danny.
19 jaar toch? Zogenaamd meegenomen bij wijze van publiciteitsstunt, maar nu wel de witte trui (althans, die mag hij gaan dragen). 

Publiciteitsstunt? Alles wat hun ploeg nu doet is een laatste gooi naar goede publiciteit, want ze hebben tot op heden nog geen nieuwe sponsor...
...Danny van Poppel is een enorm broekie, maar wel eentje die heel aardig kan sturen en al een paar leuke ritjes gewonnen heeft.
...Danny van Poppel is een enorm broekie, maar wel eentje die heel aardig kan sturen en al een paar leuke ritjes gewonnen heeft.
Jöhnk schreef:19 jaar toch? Zogenaamd meegenomen bij wijze van publiciteitsstunt, maar nu wel de witte trui (althans, die mag hij gaan dragen).
Ik vind het mooi. Natuurlijk profiteert hij van de afwezigheid van en reeks grote sprinters, maar dit is prachtig natuurlijk. Je moet gewoon op je fiets blijven zitten. :-)
Al berichten over Gesink?
Iedereen krijgt dezelfde tijd wegens alle verwarring en commotie. Valt Gesink eens niet...
Wel een slimme beslissing van de organisatie. Hoeven ze niet de videoband na te pluizen om te achterhalen wie precies wanneer binnenkwam.

Wel een slimme beslissing van de organisatie. Hoeven ze niet de videoband na te pluizen om te achterhalen wie precies wanneer binnenkwam.
Ja, smart.Jöhnk schreef:Iedereen krijgt dezelfde tijd wegens alle verwarring en commotie. Valt Gesink eens niet...![]()
Vroeg me al af hoe ze het gingen doen met het terugleggen van die finish. Daar ligt natuurlijk ook geen tijdswaarneming.
Nederlandse ploeg morgen met geel, groen en wit!!
Daar is wel een tijdswaarneming. Normaal gesproken worden daar de verschillen opgenomen voor de 3 kilometer regel.Zeux schreef:Ja, smart.Jöhnk schreef:Iedereen krijgt dezelfde tijd wegens alle verwarring en commotie. Valt Gesink eens niet...![]()
Vroeg me al af hoe ze het gingen doen met het terugleggen van die finish. Daar ligt natuurlijk ook geen tijdswaarneming.
Ze hadden gewoon moeten neutraliseren, die plek was verder totaal ongeschikt om een aankomst te houden.
Thanks!Nicolai schreef: Daar is wel een tijdswaarneming. Normaal gesproken worden daar de verschillen opgenomen voor de 3 kilometer regel.
Dat is inderdaad dan logisch.
Die bocht erachter was levensgevaarlijk geweest...
Pfoe, die valpartij... Der ging er 1 rakelings schuivend langs de lantaarnpaal
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dat was Bauke
Tony Martin zal de eerste uitvaller wel worden, met een hersenschudding lijkt me hard fietsen geen pretje. Aan de andere kant, het is een wielrenner...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali