Please....wimpey schreef:Spijkers, water, laag.
Endt is ook iemand die goed omging met beide kampen, wat natuurlijk een minpunt is.
Moderator: mods
Please....wimpey schreef:Spijkers, water, laag.
Arthur schreef:Ik kan inhoudelijk niet over hem oordelen, maar hij is ooit in deze functie terechtgekomen toen Ajax een andere perschef aanstelde en voor Endt een nieuwe plek binnen de organisatie moest zoeken. Eigenlijk ging dat toen dus precies hetzelfde als nu.
Hij is op zijn eigen manier een soort Ajax-icoon geworden en alleen daarom moet hij al gewoon bij de club blijven, maar als de functie van team manager een belangrijke plek is/wordt (ik heb geen idee) dan kan ik me voorstellen dat ze daar liever iemand neerzetten die daar specifieke kwaliteiten voor heeft.
Dat kan op een tegeltje inmiddels.Yopi schreef: De Boer zal er wel een reden voor hebben.
Inderdaad.Zeux schreef:Dat kan op een tegeltje inmiddels.Yopi schreef: De Boer zal er wel een reden voor hebben.
Als je niet blind (hihi) volgt, ben je een tegenstander?Arthur schreef:Gelukkig weten de tegenstanders wel precies hoe het allemaal zit
Is De Boer dan degene die dat moet bepalen? Lijkt me vreemd.Yopi schreef: De Boer zal er wel een reden voor hebben.
Ik weet dat er teveel buurmannen van Cruijff en studenten van de Cruijff University (mwahahaha...) opduiken om nog toeval te kunnen zijn ja....Arthur schreef:Gelukkig weten de tegenstanders wel precies hoe het allemaal zit
Endt niet blij met nieuwe baan bij Ajax: ‘Not amused, geschokt en verrast’
Dinsdag, 25 juni 2013 om 10:11
/
David Endt heeft van Ajax te horen gekregen dat hij na zestien jaar geen teammanager meer zal zijn bij de eerste selectie. Ajax wil verder professionaliseren en een andere functie binnen de club creëren voor of toewijzen aan Endt. De voormalig jeugdspeler van de club en schrijver en columnist, reageert niet goed op het nieuws.
In een reactie aan de Amsterdamse zender AT5 legt Endt uit dat Edwin van der Sar hem het nieuws meedeelde. “Ik ben not amused, geschokt en verrast”, geeft Endt aan. De samenwerking met Endt houdt wat Ajax betreft niet op: men wil de schrijver van meerdere boeken over de club graag behouden in de organisatie. In wat voor functie is alleen nog niet bekend.
Endt zegt zelf dat hij rustig afwacht wat Ajax met hem van plan is, nu zijn oude functie aan een ander wordt uitbesteed. Oud-honkballer Tjerk Smeets en voormalig hockeyer Mark Teeuwisse gelden allebei als kandidaat, meldde De Telegraaf reeds in de ochtenduren.
VZ
Zeux schreef:Als je niet blind (hihi) volgt, ben je een tegenstander?Arthur schreef:Gelukkig weten de tegenstanders wel precies hoe het allemaal zit
Heldere logica. :-)
Precies. Endt kan met beide kampen overweg en dat is natuurlijk een minpunt. Jeuj.Arthur schreef:Gelukkig weten de tegenstanders wel precies hoe het allemaal zit
Duke schreef:Is De Boer dan degene die dat moet bepalen? Lijkt me vreemd.Yopi schreef: De Boer zal er wel een reden voor hebben.
Peter schreef:Precies. Endt kan met beide kampen overweg en dat is natuurlijk een minpunt. Jeuj.Arthur schreef:Gelukkig weten de tegenstanders wel precies hoe het allemaal zit
- Kan Endt met beide kampen overweg? Aanname
- Is dat een minpunt? Aanname.
- Is Endt een goede teammanager? Aanname.
- Hij wordt eruit gewerkt. Aanname
- etc. etc.
.
Hoe werd er gereageerd toen Endt geen perschef meer mocht zijn en er een ander baantje voor hem werd gezocht? Precies.Duke schreef:Ik vraag me af hoe er was gereageerd als Jol dit gedaan had.
Ik heb geen idee wat de motivatie is. Dus ik heb nog geen mening erover.Arthur schreef:Een tegenstander van de actie om Endt een andere functie te geven.
Endt niet blij met nieuwe baan bij Ajax: ‘Not amused, geschokt en verrast’
Dinsdag, 25 juni 2013 om 10:11
David Endt heeft van Ajax te horen gekregen dat hij na zestien jaar geen teammanager meer zal zijn bij de eerste selectie. Ajax wil verder professionaliseren en een andere functie binnen de club creëren voor of toewijzen aan Endt. De voormalig jeugdspeler van de club en schrijver en columnist, reageert niet goed op het nieuws.
In een reactie aan de Amsterdamse zender AT5 legt Endt uit dat Edwin van der Sar hem het nieuws meedeelde. “Ik ben not amused, geschokt en verrast”, geeft Endt aan. De samenwerking met Endt houdt wat Ajax betreft niet op: men wil de schrijver van meerdere boeken over de club graag behouden in de organisatie. In wat voor functie is alleen nog niet bekend.
Endt zegt zelf dat hij rustig afwacht wat Ajax met hem van plan is, nu zijn oude functie aan een ander wordt uitbesteed. Oud-honkballer Tjerk Smeets en voormalig hockeyer Mark Teeuwisse gelden allebei als kandidaat, meldde De Telegraaf reeds in de ochtenduren.
JC lult dus net zolang tot dat het hem het uit komt.Bedankt voor je bevestiging ..Peter schreef:Precies. Jullie redeneren met zo lang totdat jullie 'm passend krijgen.
Mark Teeuwisse?
- Geen Cruijff University
- Geen Oud-voetballer
- Geen buurman.
Oud-sporter. Zie je wel. Eikels. Vriendenkliekje. Bah.
Als je 10.000 keer hetzelfde "grapje" over Sturkenvanger maakt, nee dan heb je pas een topleven!wimpey schreef:Jullie zijn net een stel kijvende wijven. Get a life.