Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
David Villa verhuist van FC Barcelona
naar Atletico Madrid.De spits was bij
Barca in 119 wedstrijden goed voor 48
treffers.Atletico was sinds het vertrek
van Radamel Falcao naar AS Monaco op
zoek naar een nieuwe spits.
Villa ging in 2010 voor e.40 miljoen
van Valencia naar Barca.De Catalanen
ontvangen nu maximaal e.5,1 miljoen.
Blij met de punten ...
Dat is me nogal een afschrijving op Villa in 3 jaar. Wel een goede zet van Atletico. 60 mln vangen en 5 mln voor een vervanger die er zeker 20 inschopt verwacht ik.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik denk dat het Barcelona niet zoveel kan schelen hoeveel ze op een speler winnen of verliezen. Aan hun schulden wordt toch niks gedaan.
Over wie heb je het Rishi? Wij zijn niet allemaal Barca fans zoals jij.
Een artikel plaatsen met bronvermelding is niet verboden hoor.

Een artikel plaatsen met bronvermelding is niet verboden hoor.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Die ja. Van Sociedad naar Madrid. Zouden ze hem gekend hebben voor het EK?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maakte anders wel een verschrikkelijk goede indruk op het EK. Je kunt beter 30 miljoen aan afkoopsom voor zo'n talent betalen dan 19 miljoen voor Alex Song of Keita voor 14 miljoen. Tenminste, dat denk ik.Rishi schreef:38,8 voor de nieuwe Xabi... gestoord.
Of nog meer voor Fabregas.Peter schreef: Maakte anders wel een verschrikkelijk goede indruk op het EK. Je kunt beter 30 miljoen aan afkoopsom voor zo'n talent betalen dan 19 miljoen voor Alex Song of Keita voor 14 miljoen. Tenminste, dat denk ik.
Zidane kopieert trouwens het voorbeeld van Brands: poster van Jong Spanje boven z'n nest.

- peter
Haha nu zou iedere club die poster van Jong Spanje wel boven het bed willen hangen. Wat een topploeg is/was dat.wimpey schreef:Of nog meer voor Fabregas.Peter schreef: Maakte anders wel een verschrikkelijk goede indruk op het EK. Je kunt beter 30 miljoen aan afkoopsom voor zo'n talent betalen dan 19 miljoen voor Alex Song of Keita voor 14 miljoen. Tenminste, dat denk ik.
Zidane kopieert trouwens het voorbeeld van Brands: poster van Jong Spanje boven z'n nest.
Keita was een uitstekende aankoop.Peter schreef:Maakte anders wel een verschrikkelijk goede indruk op het EK. Je kunt beter 30 miljoen aan afkoopsom voor zo'n talent betalen dan 19 miljoen voor Alex Song of Keita voor 14 miljoen. Tenminste, dat denk ik.Rishi schreef:38,8 voor de nieuwe Xabi... gestoord.
Ben het wel met jou en Wimpey eens. Maar het blijft belachelijk veel geld en ze hebben daar Xabi, Khedira en Modric. Die speelt hij er niet uit.
IK GELOOF!!!!!!
Heeft er alle schijn van dat Ancelotti een compleet nieuw middenveld wil. Nu wordt Vidal genoemd.Peter schreef: Haha nu zou iedere club die poster van Jong Spanje wel boven het bed willen hangen. Wat een topploeg is/was dat.
Einde oefening voor een paar man uit het rijtje Khedira, Xabi Alonso, Modric, Kaka, di Maria?
Ik verwacht veel van Ancelotti daar. Zeker wanneer Barcelona blijft volharden in miljoenen verslindende miskopen.
Ik bedoelde Song, Fabregas, Adriano etc. Zo'n Confed Cuppie is wat anders dan CL by the way. Eerst maar eens afwachten of Neymar zo goed is als jij hem vindt he.Rishi schreef:Haha Neymar gaat vlammen!
Adriano is een prima back-up. Song snap ik niet. Fabregas ergens wel alleen wordt hij misbruikt. Hadden hem nog in Engeland moeten laten.
IK GELOOF!!!!!!
Peter schreef:Haha nu zou iedere club die poster van Jong Spanje wel boven het bed willen hangen. Wat een topploeg is/was dat.
Is dat niet een beetje overdreven? Het betrof tenslotte maar een jeugd-EK...
Adriano is een prima back-up. Song snap ik niet. Fabregas ergens wel alleen wordt hij misbruikt. Hadden hem nog in Engeland moeten laten.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Ik chargeer, want die achterhoede heeft het niveau nog niet. Thiago, Isco, Illarramendi zijn echter wel jongens die bij ieder ander land in de basis zouden staan. Ook Morata, Muniain en Koke zijn erg goede spelers.Yopi schreef:Peter schreef:Haha nu zou iedere club die poster van Jong Spanje wel boven het bed willen hangen. Wat een topploeg is/was dat.
Is dat niet een beetje overdreven? Het betrof tenslotte maar een jeugd-EK...
Zou het zonde vinden als Madrid een vervanger voor Higuain gaat halen. Laat ze Morata maar de kans geven.
Spanje onder 21 is een van de sterkste jonge teams ooit. Ploeg heeft alles. Hebben denk ik geen enkele wedstrijd op 100% hoeven spelen.
Spanje onder 21 is een van de sterkste jonge teams ooit. Ploeg heeft alles. Hebben denk ik geen enkele wedstrijd op 100% hoeven spelen.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sterker nog, Modric stond er afgelopen seizoen nauwelijks in (de basis).Rishi schreef:Keita was een uitstekende aankoop.Peter schreef:Maakte anders wel een verschrikkelijk goede indruk op het EK. Je kunt beter 30 miljoen aan afkoopsom voor zo'n talent betalen dan 19 miljoen voor Alex Song of Keita voor 14 miljoen. Tenminste, dat denk ik.Rishi schreef:38,8 voor de nieuwe Xabi... gestoord.
Ben het wel met jou en Wimpey eens. Maar het blijft belachelijk veel geld en ze hebben daar Xabi, Khedira en Modric. Die speelt hij er niet uit.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Vilanova: "Afellay mag weer verhuurd worden"
Tito Vilanova, de coach van FC Barcelona, ziet komend seizoen geen rol in zijn selectie weggelegd voor Ibrahim Afellay. De Nederlandse middenvelder mag op huurbasis vertrekken, zo heeft de coach dinsdag laten weten. Hetzelfde geldt voor Jonathan dos Santos. "We willen beide spelers verhuren", aldus Vilanova.
FC Barcelona nam Afellay in januari 2011 over van PSV. De spelmaker kende een goed eerste half jaar in Catalonië, maar liep daarna een zware blessure op. Vorig seizoen was hij door Barcelona verhuurd aan Schalke 04, maar wegens fysieke problemen liep ook dat avontuur voor de Oranje-international uit op een deceptie.
Naar verluidt hengelen diverse clubs naar de diensten van Afellay. Ook zijn oude club PSV wordt genoemd als één van de kandidaten om de spelmaker te huren.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
@barcastuff: Barcelona coach Vilanova would step down to totally focus on his recovery from cancer. Assistant coach Rubi could take over.
Vanavond persconferentie.
Vanavond persconferentie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."