Gouden wissel.Thijs schreef:Komt die kut-Fer er ook nog in. Pot kan er echt geen klote van.

Moderator: mods
Gouden wissel.Thijs schreef:Komt die kut-Fer er ook nog in. Pot kan er echt geen klote van.
Klopt. Wat dat betreft is het huilen met de pet opMarillion schreef:Nu liggen de verhoudingen anders.Peter schreef:Eerste helft was voetballend heel aardig.
Wat dat betreft een mooie testcase. Ik sluit ook niet uit dat Van Gaal erop heeft aangedrongen om deze defensie te testen. Al is het "slechts" een onder 21 toernooi. De vraag is alleen wel wie je dan wel moet opstellen. Het is niet dat we barsten van de sterke centrale verdedigers.elliquido schreef:Die de vrij... Dat kan straks toch niet in brazilie?
Het is Jong Oranje, maar zo jong zijn ze nou ook weer niet beste Cruijff...Cruijff schreef:Hoe kan het nu weer dat zwemleraar Benno L. morgen gewoon al uit de gevangenis komt? Hoeveel veel slachtoffers heeft die gozer in totaal wel niet gemaakt? Dat soort gasten zou je toch zo lang mogelijk en als het aan mij ligt levenslang opsluiten!
Die keeper laat 2 ballen, die recht op hem af komen, glippen, Scherrer. En bij de 3-2 komt ie z'n hok niet uit, terwijl die bal door het 5-meter gebied vliegt. Na de goal van Wijnaldum / Leno zat Duitsland idd effe in een wak en kwam goed weg met 2-0 bij rust.Scherrer schreef:Die super-Duitsers van jou werden anders de eerste helft compleet scheel gespeeld door Oranje. Ze dankten hun moeders op hun blote knietjes dat die 45 minuten aan vernedering voorbij waren.
Op mijn eigen toilet? Nee dank je... Die kop van hem is goud waard, maar degenen die door de jaren heen een hoop wedstrijden hebben gezien kunnen bevestigen dat dit de typische Feyenoord gelaatsuitdrukking is. John de Wolf, Ruud Heus en Ulrich van Gobbel keken precies ook zo... nadat Bergkamp of Litmanen alweer gescoord had terwijl ze bij 0-0, 0-1, 0-2 en 0-3 keer op keer geprobeerd hadden om Dennis of Jari helemaal door midden te schoppen.Kilroy schreef:Dank Cruijff, voor die link. Ik heb me rot gelachen on dat gezicht van de Vrij na dat tweede doelpunt. Dat hoort op een enorm toilet te hangen.
Dit is dus het verschil in perceptie tussen jou en mij. Jij mist slopers, ik mis goede voetballers.Cruijff schreef: Het zegt wel wat over het gebrek aan slopers bij Nederland
Nee, dat zie je verkeerd. Duitsland is helemaal koekie-waus.Scherrer schreef:Die super-Duitsers van jou werden anders de eerste helft compleet scheel gespeeld door Oranje. Ze dankten hun moeders op hun blote knietjes dat die 45 minuten aan vernedering voorbij waren.
Nee ik mis om te beginnen ook vooral de goede voetballers. En dan met name aan de kant van Duitsland. Die lieten in de 1e helft zien dat ze én niet konden verdedigen én geen goede eerste aanname hadden én dat ze maar een beetje achter Nederland aan renden. In de 2e helft vond ik het ook heel erg matig, je krijgt van De Vrij en Indi gewoon een vrije doorgang naar Zoet en daar doe je dan nagenoeg niets mee.wimpey schreef:Dit is dus het verschil in perceptie tussen jou en mij. Jij mist slopers, ik mis goede voetballers.Cruijff schreef: Het zegt wel wat over het gebrek aan slopers bij Nederland
Holtby is inderdaad een stuk verder. Het potentieel in Duitsland is dan ook 5x zo groot. Zo vreemd is dit allemaal niet, WImpey. En volgens mij mocht Reus ook nog meedoen.wimpey schreef:Die keeper laat 2 ballen, die recht op hem af komen, glippen, Scherrer. En bij de 3-2 komt ie z'n hok niet uit, terwijl die bal door het 5-meter gebied vliegt. Na de goal van Wijnaldum / Leno zat Duitsland idd effe in een wak en kwam goed weg met 2-0 bij rust.Scherrer schreef:Die super-Duitsers van jou werden anders de eerste helft compleet scheel gespeeld door Oranje. Ze dankten hun moeders op hun blote knietjes dat die 45 minuten aan vernedering voorbij waren.
Maar Duitsland speelde (m.i.) 3/4 wedstrijd 'gewoon' beter dan Oranje: hoger tempo, meer beweging, sneller denkend / handelend, betere opbouw, meer variatie. Meer goedlopende aanvallen en uitgespeelde kansen. Het is dat Duitsland begon met die Mlapa (kan er weinig van) i.p.v. Volland... Verleidelijk om aan scorebordjournalistiek te gaan doen, maar Oranje viel me erg tegen.
Ik ben wel een beetje geschrokken van het feit dat Oranje (met al die A-internationals) het grotendeels aflegt tegen Duitse leeftijdsgenoten van kleinere clubs. Let wel: Götze, Draxler en Gündogan hadden qua leeftijd mee kunnen doen he. Reus en Müller wellicht ook nog, weet ik niet zeker...
En als je dat ziet hoeveel beter Holtby is dan Ginkel, Maher en Strootman...