Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Engeland en Schotland
Mooi man, gaaf om al die Wigan-supporters zo uit hun dak te zien gaan.
Overigens vond ik Watford - Leicester City om promotie ook geniaal. Leicester heeft de heenronde met 1-0 gewonnen en mag bij een 2-1 achterstand in de return...in de 6e minuut van de blessuretijd een pingel nemen.
Kat in 't bakkie zou je zeggen, maar Leicester mist en in de razendsnelle tegenaanval scoort Watford de 3-1. Hele stadion ontploft. Geniaal.
Overigens vond ik Watford - Leicester City om promotie ook geniaal. Leicester heeft de heenronde met 1-0 gewonnen en mag bij een 2-1 achterstand in de return...in de 6e minuut van de blessuretijd een pingel nemen.
Kat in 't bakkie zou je zeggen, maar Leicester mist en in de razendsnelle tegenaanval scoort Watford de 3-1. Hele stadion ontploft. Geniaal.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Was Watford bij 2-1 al door? Want anders is het natuurlijk best slecht van Leicester.
IK GELOOF!!!!!!
-
Nee, op uitdoelpunt was Leicester al door, zelfs voor de penalty. Je zou zeggen dat zelfs bij het missen van die pingel de boel wel over de streep getrokken zou moeten worden.
Maar niet dus.
Maar niet dus.
Inderdaad. Daarom vroeg ik het me dus af. Je laat toch gewoon maximaal één persoon rond het strafschopgebied staan? Eentje die de penalty neemt?
De overige 9 spelers laat je toch achterin?
De overige 9 spelers laat je toch achterin?
IK GELOOF!!!!!!
-
Hier draait voetbal toch om, heerlijk hoor! Sowieso had ik al een beetje een 'soft spot' voor Watford sinds The Jay Demerit Story.
Thijs schreef:Nee, op uitdoelpunt was Leicester al door, zelfs voor de penalty. Je zou zeggen dat zelfs bij het missen van die pingel de boel wel over de streep getrokken zou moeten worden.
Maar niet dus.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-

don't believe the newspapersThijs schreef:Dan stond het zelfs fout op enkele nieuwssites. Wist ik niet!

Overigens is vanavond op EL die andere halve finale dus.
Bij palace speelt Zaha (een andere dan die van oud MAn u) deze winger is d elaatste signing van Fergie en gaat dus naar Man. U. Klasse speler.
Let ook op nr 7 van palace. een fransman uit de oude goocheldoos. Verder is hun topscoorder murray geblesseerd. deze typische engelse tandloze spits heeft er al meer dan 30 inliggen, die gaan ze missen.
Brighton wordt getrained door Gus Poyet. Klasse trainer. Laat zijn teams verzorgd voetbal spelen.
Kan nog een mooie pot worden vanavond waar ik brighton de beste kansen geef door het ontbreken van Murray,
en de aanwezigheid van de exoten Ulloa en LuaLua
Crystal Palace gewonnen he.
Manncini eindelijk ontslagen. Goed nieuws voor het voetbal.
Manncini eindelijk ontslagen. Goed nieuws voor het voetbal.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Ik zie dat de Wolves opnieuw gedegradeerd zijn trouwens. In 2 jaar zo van de PL naar League 1.
Twente's open deur die nu kandidaat is er om nog een derde degradatie op te laten volgen.
Twente's open deur die nu kandidaat is er om nog een derde degradatie op te laten volgen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Venzint
- AT Toto winner 13/14
Afgelopen zondag voor het eerst in mijn leven naar een competitiewedstrijd in Engeland geweest, Everton-West Ham United. Geweldige ervaring. Ga ik zeker vaker doen. Mooi afscheid van David Moyes ook.
You win some, you lose some. Als Wigan supporter zou ik de deal denk ik wel willen maken. Winnaar FA cup maar dan ook degraderen. Heb je toch een echte hoofdprijs in je kast staan en komend seizoen gaan ze Europa in.
Nil volentibus arduum
terugkeren op het hoogste niveau is verre van makkelijk
kijk naar blackburn, bolton, leeds en zelfs wolves die nog een keer degraderen naar L1.
Aan de andere kant. The championship is stiekum de mooiste competitie van europa,, dat dan weer wel.
kijk naar blackburn, bolton, leeds en zelfs wolves die nog een keer degraderen naar L1.
Aan de andere kant. The championship is stiekum de mooiste competitie van europa,, dat dan weer wel.
Die clubs krijgen nu toch bakken met geld mee om het financiele gat te dichten?
IK GELOOF!!!!!!
Ik kijk het nooit, maar dat is toch gewoon dom kick & rushvoetbal?elliquido schreef:Aan de andere kant. The championship is stiekum de mooiste competitie van europa,, dat dan weer wel.
No way.Arthur schreef:Ik kijk het nooit, maar dat is toch gewoon dom kick & rushvoetbal?elliquido schreef:Aan de andere kant. The championship is stiekum de mooiste competitie van europa,, dat dan weer wel.
Dat ondervond newcastle in de fa cup toen ze weggetikt werden door brighton
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is me wel het weekje. Afscheid van Fergie, Scholes en nu ook Becks die er de brui aan geeft.

Mooi.

Mooi.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kijktip: Maandagavond 22 uur BBC 1 Panorama; over hoe de autoriteiten de schuld van de stadionramp op Hillsborough probeerden te verhullen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Stekelenburg gaat bij Fulham tekenen en Suarez wil weg bij Liverpool.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Stekelenburg zoals verwacht mislukt in Italië. Zal hij het gaan maken in Engeland? 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Lukte vdSar ook heel aardig.Yopi schreef:Stekelenburg zoals verwacht mislukt in Italië. Zal hij het gaan maken in Engeland?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"