Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Spanje

Bericht door Lionel » ma mei 27, 2013 10:38 am

999 schreef:
Rishi schreef:Een speler als Neymar kan je niet ff makkelijk opleiden.
Dan leid je hem maar moeilijk op ... Gaat nergens over, Barcelona roept het een maar doet het ander ..
Wat roepen ze dan? Het is natuurlijk een utopie dat je met alleen maar jeugdspelers aan de top blijft. Dat is onmogelijk.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » ma mei 27, 2013 11:00 am

Rishi schreef:Huh? Serieus? Maar die moeten toch wel gewoon betaald worden?
Die moeten vast wel een keer betaald worden, maar de UEFA kijkt zo goed als alleen naar de begroting.
De huidige schulden zijn niet belangrijk, de clubs mogen alleen niet meer zoveel verlies maken op jaarlijkse basis.
Het UEFA-reglement inzake Financial Fair Play stelt als kernelement dat clubs minimaal break-even moeten draaien.
De grote clubs vinden wel wat 'loopholes', zoals Chelsea:
Toch is de impact van Financial Fair Play nog beperkt. Hoewel 19 van de 25 door Roland Berger onderzochte Europese topclubs voldoen aan de eisen van FFP, zijn lang niet alle clubs financieel gezond. “FFP is een stap voorwaarts, maar het systeem kent gebreken,” vertelt Mark de Jonge, partner bij Roland Berger in Nederland. “De definities en het toegestane begrotingstekort in de eerste jaren vertekenen het beeld van de werkelijke financiële situatie,” vult Maarten van der Kwaak, consultant bij Roland Berger, aan. “Zo werd het verlies van Chelsea van 77 miljoen euro over het seizoen 2010/11 door FFP correcties op papier gereduceerd tot 13 miljoen, waarmee het binnen de door de UEFA gestelde grenzen bleef.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=185106
Laatst gewijzigd door Baseman op ma mei 27, 2013 11:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 27, 2013 11:03 am

Dat is in ieder geval al heel wat. De rente die betaald moet worden, valt natuurlijk ook onder de begroting die dus sluitend moet zijn.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma mei 27, 2013 12:18 pm

Rishi schreef:
999 schreef:
Rishi schreef:Een speler als Neymar kan je niet ff makkelijk opleiden.
Dan leid je hem maar moeilijk op ... Gaat nergens over, Barcelona roept het een maar doet het ander ..
Wat roepen ze dan? Het is natuurlijk een utopie dat je met alleen maar jeugdspelers aan de top blijft. Dat is onmogelijk.
Gewoon het Barcelona ( jeugd-beleid ) blijven verdedigen Rishi ...

Eens kijken welke spelers er nog meer gekocht gaan worden ..
Blij met de punten ...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 27, 2013 12:37 pm

Is die Neymar niet een geweldige hype?

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 27, 2013 12:41 pm

Oh nee hoor. Ik ben vaak genoeg kritisch geweest. Zo supergeweldig is die jeugdopleiding niet. Maar de opleiding afkraken nadat ze Neymar kopen is lekker goedkoop.

Barca koopt ontzettend dure spelers, maar de plekken in de selectie vullen ze niet op met aankopen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 27, 2013 2:20 pm

Rishi schreef:
InnerHarbour schreef:Ze hebben er daar in ieder geval weer een duikelendeomkaartenvragendezaalvoetballer bij. Zal nog een heel gevecht worden wie volgend seizoen de tegenstander het eerste geel aansmeert.
Denk dat de spelers van Madrid wel wat normaler zullen spelen. Die spugen Mourinho en zijn tactiek ook uit.
Dit heeft er niet veel mee te maken hoor, die gasten spelen elke wedstrijd die troefkaart uit. Ik heb ze meer zien spelen dan alleen tegen RM een paar jaar geleden maar op un momento dado was ik er echt klaar mee. Stelletje nagemaakte.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 27, 2013 2:34 pm

Ik zie ook vaak genoeg dat ze flinke doodschoppen krijgen. Tijdje was het de enige manier om ze af te stoppen. Dan ga je je er tegen wapenen. Moeten de scheidsrechters maar beter fluiten.

Kan wel weer dat filmpje erbij gehaald worden dat Busquets op de grond ligt en glimlacht maar zo waren er in die betreffende wedstrijden meerdere schoppen uitgedeeld die rood hadden verdiend.

Maar omgekeerd mogen de scheidsrechters ook strenger optreden tegen geduikel en schoppers achteraf.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma mei 27, 2013 3:55 pm

Rishi schreef:Oh nee hoor. Ik ben vaak genoeg kritisch geweest. Zo supergeweldig is die jeugdopleiding niet. Maar de opleiding afkraken nadat ze Neymar kopen is lekker goedkoop.

Barca koopt ontzettend dure spelers, maar de plekken in de selectie vullen ze niet op met aankopen.
Lol, bekijk die basis dan toch maar eens goed .. Henry, Zlatan, Yaya Touré, maar ook Alves, Piqué, Alba, Villa, Sánchez enz. en ga nou zitten roepen dat er daar een paar bij zitten van de jeugdopleiding van Barcelona omdat ze daar "vroeger " enkele jaren in hebben gevoetbald ....
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 27, 2013 4:01 pm

Die spelers werden toch niet voor de bank gehaald?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma mei 27, 2013 6:12 pm

Rishi schreef:Die spelers werden toch niet voor de bank gehaald?
Nu snap ik er niks meer van.Hierboven zeg je dat dat Barcelona ontzettend dure spelers koopt, maar de plekken vullen ze niet op met aankopen.En nu worden die dure aankopen niet voor de bank gehaald.

Dus :confused.gif:

We roepen tig jaar dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om een verdediger op te leiden maar dat telt voor Barcelona niet.

Maar goed, die gigantische schuld van Barcelona, en dat is dus echt een gigantische schuld hebben ze niet opgebouwt door hun koop beleid maar is er ondanks de geweldige jeugdopleiding ?.

Ik ben een liefhebber van het Barcelona spel, maar persoonlijk vind ik het een hoop gelul w.b. het geroep over de jeugdopleiding.Waar is/zijn de nieuwe Inesta, Xavi of een beetje Messi ? enz.Want zeker betreft de eerste twee wordt het hoog tijd voor Barcelona dat er die zich gaan aandienen ..

Afijn, Barcelona heeft weer effe de portemonne getrokken, skijken of dat JC gelijk gaat krijgen ...
Blij met de punten ...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma mei 27, 2013 8:31 pm

@999, ik zit met verbazing jouw bovenstaande posts te lezen. Wat is er nou mis met het feit dat Fc Barcelona trots is op haar jeugdopleiding en daarnaast nog weleens een grote vis wil binnen slepen die van buiten komt? En dan dat gepiep over de schuldenlast: hun schulden, hun probleem wmb. Als ze ermee weg komen dan prima toch? En Neymar vind je maar een of andere buitelaar? Als je het allemaal post puur om het zuur doen dan snap ik je wel maar als je echt een punt probeerde maken dan is het lachwekkend.

999

Bericht door 999 » ma mei 27, 2013 8:47 pm

Dubbel schreef:@999, ik zit met verbazing jouw bovenstaande posts te lezen. Wat is er nou mis met het feit dat Fc Barcelona trots is op haar jeugdopleiding en daarnaast nog weleens een grote vis wil binnen slepen die van buiten komt? En dan dat gepiep over de schuldenlast: hun schulden, hun probleem wmb. Als ze ermee weg komen dan prima toch? En Neymar vind je maar een of andere buitelaar? Als je het allemaal post puur om het zuur doen dan snap ik je wel maar als je echt een punt probeerde maken dan is het lachwekkend.
Och ik lig er niet wakker van wat Barcelona doet, ook niet van de onzin die jij schrijft ..

Zeker als je uit je nek begint te lullen en suggereert dat ik Neymar een of andere buitenlaar vind.Wat hun schulden en hun probleem er mee te maken heeft ontgaat me ook volkomen.Trots op hun jeugd-opleiding wie heeft er het daar over.Dus al waar jij het over hebt heeft niks te maken waar ik het over heb.En als toetje post ik dit omdat ik zuur wil doen, volgens jou ..

Schrijf dan niks ..

Oja, en als je een beetje mijn andere postings over Barcelona had gelezen/gevolgd zou je het zijn opgevallen dat ik juist een grote Barcelona fan ben ..
Blij met de punten ...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma mei 27, 2013 9:03 pm

999 schreef:
Dubbel schreef:@999, ik zit met verbazing jouw bovenstaande posts te lezen. Wat is er nou mis met het feit dat Fc Barcelona trots is op haar jeugdopleiding en daarnaast nog weleens een grote vis wil binnen slepen die van buiten komt? En dan dat gepiep over de schuldenlast: hun schulden, hun probleem wmb. Als ze ermee weg komen dan prima toch? En Neymar vind je maar een of andere buitelaar? Als je het allemaal post puur om het zuur doen dan snap ik je wel maar als je echt een punt probeerde maken dan is het lachwekkend.
Och ik lig er niet wakker van wat Barcelona doet, ook niet van de onzin die jij schrijft ..

Zeker als je uit je nek begint te lullen en suggereert dat ik Neymar een of andere buitenlaar vind.Wat hun schulden en hun probleem er mee te maken heeft ontgaat me ook volkomen.Trots op hun jeugd-opleiding wie heeft er het daar over.Dus al waar jij het over hebt heeft niks te maken waar ik het over heb.En als toetje post ik dit omdat ik zuur wil doen, volgens jou ..

Schrijf dan niks ..

Oja, en als je een beetje mijn andere postings over Barcelona had gelezen/gevolgd zou je het zijn opgevallen dat ik juist een grote Barcelona fan ben ..
999, z'n linkerhand weet niet wat z'n rechterhand schrijft... :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » ma mei 27, 2013 9:11 pm

Dubbel schreef:
999 schreef:

Schrijf dan niks ..

999, z'n linkerhand weet niet wat z'n rechterhand schrijft... :smallgrin.gif:
En jij wilde gewoon een beetje aandacht .. Wat dacht je als ik me aanstel dan lukt dat wel :aai.gif: ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 28, 2013 11:35 am

Yopi schreef:Is die Neymar niet een geweldige hype?
Barcelona schijnt ook Justin Bieber te willen halen voor 80 miljoen.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di mei 28, 2013 8:39 pm

999 schreef:En jij wilde gewoon een beetje aandacht .. Wat dacht je als ik me aanstel dan lukt dat wel :aai.gif: ...
Kijk, dat is nog eens een volwassen reactie... als je niet tegen kritiek kunt dan zou je eigenlijk niet moeten posten.

999

Bericht door 999 » di mei 28, 2013 10:57 pm

Dubbel schreef:
999 schreef:En jij wilde gewoon een beetje aandacht .. Wat dacht je als ik me aanstel dan lukt dat wel :aai.gif: ...
Kijk, dat is nog eens een volwassen reactie... als je niet tegen kritiek kunt dan zou je eigenlijk niet moeten posten.
Niet tegen kritiek kunnen, man lul toch niet zo slap.Je lijkt gvd. Derksen wel.

Al die dingen die jij opnoemt hebben toch niks mee te maken waar ik het over heb.En waar ik het over heb is niks gelogen.Daarnaast is het mijn mening .. Mag dat ?.

Blijkbaar niet.

In een andere topic post jij dat je het uit-shirt van Barcelona ( en AJAX, Oranje ) niks vind
Dubbel schreef:Heb het nieuwe uitshirt nu in het echt gezien en het viel me niet mee. Horizontaal zwart met grijs gestreept en foeilelijke zachtroze accenten. Een commercieel gedrocht.

Nou vind ik de nieuwe Oranje shirts ook niet mooi en Barca-uit al helemaal niet dus wie weet is ut de leeftijd... zal em niet bestellen in elk geval, zelfs niet voor m'n dochter.
Moet ik nu ook gaan roeptoeteren van

@Dubbel,ik zit met verbazing jouw bovenstaande posts te lezen. Wat is er nou mis met het feit dat Fc Barcelona trots is op haar uit-shirt en daarnaast ook daar door commercieel geld wil binnen slepen dat van buiten komt? En het uit-Shirt van AJAX vind je zelfs een commercieel gedrocht.? Als je het allemaal post puur om het zuur doen dan snap ik je wel maar als je echt een punt probeerde maken dan is het lachwekkend.

Of denken, tja dat is ook een mening ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2013 1:47 pm

Madrid wilt Suarez. 25 miljoen plus een jeugdspeler.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 29, 2013 4:12 pm

Stel dat dit rondkomt, zit er dan voor ons ook nog wat in het vat?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 29, 2013 8:49 pm

Lijkt me wel, al zullen we daar niet rijk van worden.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » do mei 30, 2013 4:13 pm

Zijn vertrek hing al in de lucht en donderdag werd het nieuws bevestigd. Eric Abidal vertrekt (voorlopig) bij FC Barcelona.

De Franse verdediger heeft van de clubleiding te horen gekregen dat zijn aflopende contract niet wordt verlengd. "Ik wil nog graag een paar jaar doorspelen", zei Abidal volgens Novum op een speciale persconferentie. "Het liefst bij Barcelona, maar nu dat niet mogelijk is, ga ik op zoek naar een andere club." Abidal laat weten dat hij het nieuws accepteert. "Ik respecteer de beslissing van de voorzitter. Ik keer hier in de toekomst zeker terug."

Na zijn actieve loopbaan mag Abidal in een andere rol terugkomen naar Cataloni. Vorige maand maakte de 33-jarige Fransman zijn rentree na ruim een jaar buitenspel te hebben gestaan vanwege een levertransplantatie. Die was noodzakelijk, nadat in 2011 een levertumor was verwijderd. Abidal speelde in zes jaar 124 competitieduels voor Bara, dat hem zaterdag in Camp Nou uitzwaait bij het duel met Mlaga.
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jun 11, 2013 7:02 pm

999

Bericht door 999 » wo jun 12, 2013 2:49 pm

Spaanse justitie klaagt Messi aan

BARCELONA - Wereldvoetballer Lionel Messi is door de Spaanse justitie aangeklaagd voor belastingontduiking. De fiscale opsporingsdienst zou een bevel tegen Messi en zijn vader uit hebben staan.

De Argentijnse voetballer wordt ervan verdacht in de jaren 2007, 2008 en 2009 meer dan 4 miljoen euro te hebben achtergehouden voor de belastingdienst.

De aanklacht is door justitie bij een rechtbank in Gavà neergelegd, de regio vlakbij Barcelona waar Messi woont.
Blij met de punten ...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo jun 12, 2013 9:33 pm

999 schreef:
Dubbel schreef:Heb het nieuwe uitshirt nu in het echt gezien en het viel me niet mee. Horizontaal zwart met grijs gestreept en foeilelijke zachtroze accenten. Een commercieel gedrocht.

Nou vind ik de nieuwe Oranje shirts ook niet mooi en Barca-uit al helemaal niet dus wie weet is ut de leeftijd... zal em niet bestellen in elk geval, zelfs niet voor m'n dochter.
Moet ik nu ook gaan roeptoeteren van

@Dubbel,ik zit met verbazing jouw bovenstaande posts te lezen. Wat is er nou mis met het feit dat Fc Barcelona trots is op haar uit-shirt en daarnaast ook daar door commercieel geld wil binnen slepen dat van buiten komt? En het uit-Shirt van AJAX vind je zelfs een commercieel gedrocht.? Als je het allemaal post puur om het zuur doen dan snap ik je wel maar als je echt een punt probeerde maken dan is het lachwekkend.

Of denken, tja dat is ook een mening ..
Ach, we posten allemaal weleens iets om zuur te doen denk ik zo. Uit shirt Ajax nu drie keer gezien en moet zeggen; het went snel zoals met de meeste uit-shirts. Dat van Barca kan echt niet, daar hoef ik geen zure bui voor te hebben.

Plaats reactie