Zou wel een gemis zijn voor Twente, een (fitte) Chadli is goud waard in de eredivisie.FC Twente spoedig aan tafel met Juventus over Chadli
08/05/2013 12:27
Juventus heeft zich bij FC Twente gemeld voor Nacer Chadli. De Italiaanse kampioen heeft interesse om de 23-jarige Belgische vleugelaanvaller naar Turijn te halen. Dat bevestigt de huidige nummer zes van de Eredivisie tegenover Voetbal International.
Chadli heeft in Enschede nog een contract voor één seizoen en de clubleiding van de Tukkers is daarom bereid te luisteren naar het voorstel van Juventus. De twee clubs zullen op korte termijn met elkaar in gesprek gaan.
Dat Juventus geïnteresseerd is in Chadli, komt niet volledig uit de lucht vallen. Dinsdag liet trainer Antonio Conte in Italiaanse media al weten op zoek te zijn naar aanvallende vleugelspelers. Hij noemde daarbij onder anderen Arjen Robben als voorbeeld.
Mocht Chadli daadwerkelijk vertrekken naar De Oude Dame, dan is hij de eerste speler in de clubhistorie die Twente voor Juventus verruilt. De laatste keer dat de 29-voudig kampioen van Italië een speler uit de Eredivisie ophaalde was in 2007, toen de Tsjech Zdenek Grygera transfervrij overkwam van Ajax.
FC Twente
Moderator: mods
Re: FC Twente 2012-2013
Moet die jongen niet doen. Komt binnen als een nobody dus de kans dat hij daar net zoveel gaat spelen als Elia afgelopen seizoen is vrij groot. Ben je wel binnen maar dat lukt elders vast ook wel.
Nil volentibus arduum
Zo wordt de eredivisie weer verder uitgehold.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Juventus? Is dat niet te hoog gegrepen? 

Castaignos. 

Boschker 

FC Utrecht haalt uit in Enschede
Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE -
FC Utrecht kan zich opmaken voor een avontuur in de Europa League. De ploeg van trainer Jan Wouters gaf FC Twente in de play-off om Europees voetbal een oorwassing in eigen huis: 0-2. FC Utrecht kan het karwei aanstaande zondag in de Galgenwaard afmaken.
FC Utrecht was de gehele wedstrijd de bovenliggende ploeg en dat resulteerde al snel in de openingsgoal. Tim de Cler was binnen tien minuten trefzeker. FC twente kreeg wel kansen, maar onder meer Luc Castaignos liet na om de zijn club op gelijke hoogte te brengen.
Boschker mist opzichtig
Voor de tweede goal kreeg FC Utrecht hulp van Twente-keeper Sander Boschker. De 41-jarige routinier maaide buiten het strafschopgebied opzichtig over de bal heen en gaf zo Edouard Duplan de niet te missen mogelijkheid om de stand op 0-2 te brengen.
Twente zette in het laatste kwartier wel aan om dichterbij de bezoekers te komen, maar kreeg de bal niet achter keeper Robbin Ruiter.
Asare pakt rood
Zondag is de return in de Galgenwaard. FC Utrecht moet het thuis zonder Nana Asare doen. De Ghanees kreeg in de slotminuten zijn tweede gele kaart na een onbesuisde overtreding. Hij is net als ploeggenoot Jan Wuytens geschorst. FC Twente mist Edson Braafhei
Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE -
FC Utrecht kan zich opmaken voor een avontuur in de Europa League. De ploeg van trainer Jan Wouters gaf FC Twente in de play-off om Europees voetbal een oorwassing in eigen huis: 0-2. FC Utrecht kan het karwei aanstaande zondag in de Galgenwaard afmaken.
FC Utrecht was de gehele wedstrijd de bovenliggende ploeg en dat resulteerde al snel in de openingsgoal. Tim de Cler was binnen tien minuten trefzeker. FC twente kreeg wel kansen, maar onder meer Luc Castaignos liet na om de zijn club op gelijke hoogte te brengen.
Boschker mist opzichtig
Voor de tweede goal kreeg FC Utrecht hulp van Twente-keeper Sander Boschker. De 41-jarige routinier maaide buiten het strafschopgebied opzichtig over de bal heen en gaf zo Edouard Duplan de niet te missen mogelijkheid om de stand op 0-2 te brengen.
Twente zette in het laatste kwartier wel aan om dichterbij de bezoekers te komen, maar kreeg de bal niet achter keeper Robbin Ruiter.
Asare pakt rood
Zondag is de return in de Galgenwaard. FC Utrecht moet het thuis zonder Nana Asare doen. De Ghanees kreeg in de slotminuten zijn tweede gele kaart na een onbesuisde overtreding. Hij is net als ploeggenoot Jan Wuytens geschorst. FC Twente mist Edson Braafhei
Tim de Cler?
Jammer is dat; ik heb wel sympathie voor hem. Al was het maar omdat hij de laatste nog actieve voetballer is die ouder is dan ik.Benji schreef:Boschker

(Waar is de tijd dat het bijzonder was dat spelers die jonger waren dan ik debuteerden in het betaalde voetbal?)
0-2 al na 36 minuten. Tadic en Chadli met allebei een knal van afstand. Die keeper van Utrecht ziet er wel erg geklopt uit bij beide goals.
- Ajaciedjuh
Beide waren fantastische afstandsschoten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Utrecht was in de 1e helft veel en veel beter en dan krijg je twee van zulke afstandsschoten om de oren. 
Grappig, FC Twente had geen greintje vertrouwen in een goede afloop en nu kapen ze misschien nog dat Europese ticket weg uit een volgepakt Galgenwaard.

Grappig, FC Twente had geen greintje vertrouwen in een goede afloop en nu kapen ze misschien nog dat Europese ticket weg uit een volgepakt Galgenwaard.
Hoppa. Twente verdediging staat te schutteren en 30 seconden na rust staat het 1-2. 

Fer.
Twente heeft de probleemgevallen van Feyenoord binnengehaald. Daar is het fout gegaan.
Ik vind Gutierrez trouwens een goede middenvelder. Steeds makkelijk opendraaiend en wetend waar de ruimte ligt.

Twente heeft de probleemgevallen van Feyenoord binnengehaald. Daar is het fout gegaan.
Ik vind Gutierrez trouwens een goede middenvelder. Steeds makkelijk opendraaiend en wetend waar de ruimte ligt.
- Ajaciedjuh
De was bijna voor 10 miljoen weggeweest.Jöhnk schreef:Fer.![]()

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En ze willen maar doorgaan met het uitbreiden van hun kakkerlakken enclave want ze proberen Jeffrey Bruma binnen te halen.Jöhnk schreef:Fer.![]()
Die Fer was vandaag zelfs aanvoerder.

Wat waren hij (en vooral ook Castaignos) vandaag een partij dramatisch.
En Kyle Ebecilio hebben ze al binnen. Een weinig verfijnde voetballer, net als Fer (en zijn neef).Cruijff schreef:En ze willen maar doorgaan met het uitbreiden van hun kakkerlakken enclave want ze proberen Jeffrey Bruma binnen te halen.
Bruma is ook in gesprek met PSV, volgens Thijs Slegers.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Waar is dat hosanna geroep over Joop Munsterman gebleven ?
Blij met de punten ...
Ik denk dat je daar op dit forum niet naar hoeft te zoeken.
Wel grappig om te zien hoe hoog de verwachtingen aan het begin van dit seizoen waren. Zelfs van de kenners op AT!
Wel grappig om te zien hoe hoog de verwachtingen aan het begin van dit seizoen waren. Zelfs van de kenners op AT!
Salvador Dali
Salvador Dali
www.rtvoost.nlFC Twente contracteert doelman Stevens
Sonny Stevens heeft dinsdag een 5-jarig contract getekend bij FC Twente. De 20-jarige doelman komt over van FC Volendam, waarmee hij de finale van de play-offs om promotie naar de eredivisie verloor van Go Ahead Eagles.
Stevens komt oorspronkelijk van amateurclub SV Always Forward uit Hoorn en stond de afgelopen drie seizoenen onder de lat bij Volendam. In het afgelopen voetbalseizoen werd hij de vaste doelman in het vissersdorp en kwam tot 31 wedstrijden. Het is de bedoeling dat Stevens ook eerste keeper wordt in Enschede met achter zich de ervaren Sander Boschker. FC Twente wil Nikolai Mihaylov graag verkopen. De Bulgaarse goalie staat nog één seizoen onder contract en kan nu nog een transfersom opleveren.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Ik vraag me af welke club Mihaylov wil hebben. Redelijke keeper, maar voor een keeper toch vaak geblesseerd en de keepersmarkt zit vaak toch vrij vast.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaat Twente met een 20-jarige goalie de strijd aan? Bizar, zeg. Stevens en Boschker als tweede keuze is gewoon niet serieus te nemen.
Sowieso lijkt het er op dat alle Nederlandse clubs een jasje uit doen. Het zoveelste jasje, maar dat terzijde.
Sowieso lijkt het er op dat alle Nederlandse clubs een jasje uit doen. Het zoveelste jasje, maar dat terzijde.
Die jongen schijnt toch wel wat te kunnen?
PSV en Twente hebben gegokt en verloren. AZ in een eerder stadium ook al. Vitesse zal binnenkort ook wel naar de klote gaan.
Over een paar jaar, met een nieuwe Kuip, is 010 de enige concurrent van Ajax.
Over een paar jaar, met een nieuwe Kuip, is 010 de enige concurrent van Ajax.
IK GELOOF!!!!!!