Moderator: mods
Ergerlijk inderdaad. We hebben er notabene zelf tegen gespeeld. Nou was dat geen briljante wedstrijd van hem, wel was duidelijk te zien dat het niet zo'n speler was die alleen maar goed leek door de lage handelingssnelheid in de jupiler league. En Ajax haalt dan vervolgens Boerrigter uit de jupiler league, die het daarvan wel moet hebben. Maar goed, die ergernis is geen reden om hem nu te laten lopen.Jinne schreef:We hadden hem bij AGOVV op moeten halen, niet nu bij Twente voor miljoenen.
Als Chadli naar Ajax wil en niet naar Dortmund of Juve dan kan Munsterman kiezen tussen naar Ajax laten gaan of volgend transfervrij laten vertrekken.Ajaciedjuh schreef:Geweldige voetballer, maar helaas erg blessuregevoelig. Als er werkelijk interesse is van Juve en Dortmund, dan is Ajax kansloos. Daarnaast is het wachten op de uitspraak van Munsterman: 'Wij verkopen niet aan Ajax!'
Jabu schreef:FdB zei laatst nog bij studio sport dat hij Chadli misschien wel de beste speler van de Eredivisie vond. Zal alleen nooit door Twente aan Ajax verkocht worden anders dan voor de hoofdprijs dus dit lijkt wat nutteloze interesse te zijn.
Rijkaard schreef:On topic. Ik ben blij dat Ajax wel inziet dat ze kwaliteit nodig hebben om vooruit te komen. Nog los van de haalbaarheid ben ik blij met namen als Maher, van Ginkel en Chadli. Daar spreekt in ieder geval ambitie uit!
Rishi schreef:Die jongen heeft nog maar een contract voor een jaar. Dat is wat anders dan Tevez en Robinho.
Een KNVB-beker en een JC-schaal. Geen CL-gespeeld... Valt wel mee allemaal.Yopi schreef: Chadli heeft alles al gewonnen in Nederland. Ik kan me voorstellen dat hij het wil gaan proberen in een grotere competitie.
Ik hoop niet dat het te doen is om de publieke opinie te bespelen. Want als inderdaad Eriksen, Siem en Toby weggaan, dan zal er in kwaliteit geïnvesteerd moeten worden.Bert schreef:De Narsingh/Assaïdi van dit jaar? Even een wat grotere naam droppen, om het publiek tevreden te houden. Uiteindelijk wil de speler in kwestie niet graag genoeg naar Ajax. Dan zijn de Ajax-bestuurders de helden, Chadli is de vijand. Komt de speler toch voor de prijs die je in gedachten hebt (ik geloof wel degelijk dat Ajax Narsingh bijvoorbeeld echt wilde hebben), dan heb je er voor weinig een goede speler bij.
Ik vind het allemaal prima, zolang er verder maar serieus gewerkt wordt aan de toekomst van Ajax. Dan mogen ze van mij allerlei truukjes uithalen om de publieke opinie te bespelen.
Ik heb hier geen zin in. Wekenlang speculeren over de komst van Chadli en uiteindelijk vertrekt hij naar Everton of zo.Ajaciedjuh schreef:AMSTERDAM – In de zoektocht naar versterkingen heeft Ajax zijn pijlen op FC Twente-aanvaller Nacer Chadli (23) gericht. „We zijn geïnteresseerd. Dat klopt”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars desgevraagd dat de Belg hoog op het Amsterdamse verlanglijstje staat.