De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%

Totaal aantal stemmen: 36

wimpey

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » ma apr 15, 2013 8:03 am

Peter schreef:Louis staat sowieso in de finale van de CL. :headbang.gif:
Louis wint de CL zelfs. BVB en RM hebben immers óók geprofiteerd van Zijn werk bij Bayern en Barca!

Je zult trouwens zien dat Oranje over 20+ jaar o.l.v. ene FdB voor de 2e keer een eindtoernooi zal winnen.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 25, 2013 9:17 pm

Word reporter bij de KNVB kidspersconferentie

GEZOCHT: Jonge reporters tussen de 8 en 13 jaar die bondscoach Louis van Gaal het hemd van het lijf willen vragen tijdens de KNVB kidspersconferentie op woensdagmiddag 22 mei. Deze speciale persconferentie vindt plaats in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk en staat onder leiding van Kees Jansma.

Ben jij (of jouw zoon/dochter tussen de 8 en 13 jaar) benieuwd of de bondscoach wel slaapt voor een belangrijke wedstrijd? Of wil je weten wat het lievelingseten van Louis van Gaal is en hoe hij bondscoach is geworden?
www.onsoranje.nl/kids
Zou jij je kind sturen? 's Avonds nog een rondleiding door het Zeister bos olv Gaston Spooren.

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 25, 2013 10:00 pm

Ach, sommigen schrijven successen van Ajax 8 jaar na zijn vertrek toe aan Cruijff. Dan is Bayern mede toeschrijven aan van Gaal zo gek nog niet.
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 29, 2013 5:34 am

Telesport
PELLE: „GRAAG MET ORANJE NAAR WK”

• Graziano Pelle is de meest productieve Italiaan buiten Italië.

Van onze speciale verslaggever
ROTTERDAM – Graziano Pelle voelt zich steeds meer thuis in Nederland. Zozeer dat hij wil overwegen om voor Oranje te gaan spelen als hij de kans krijgt op een Nederlands paspoort. De Italiaan van Feyenoord zei het met een grap, maar Pelle zou er heel wat voor over hebben om mee te kunnen naar het WK. „Voor het Italiaanse elftal word ik nooit geselecteerd. Ik ruil zo mijn paspoort in. Als voetballer voel ik me meer Nederlands dan Italiaan”, grijnsde Pelle, die er niet tegenop zou zien om zeven weken met Louis van Gaal in Brazilië door te brengen. Pelle is de meest productieve Italiaanse voetballer dit seizoen buiten Italië. „Na de wedstrijd tegen PSV las ik prachtige woorden van Van Gaal. Toen heb ik hem een mooi bericht op zijn telefoon toegestuurd. In het Engels en dat was wel grappig. Van Gaal wilde altijd dat ik Nederlands ging leren. Maar ik kon aanvankelijk niet eens Engels, dat wilde ik per se eerst leren. Uiteindelijk vond hij dat goed. Kreeg ik dus na Feyenoord-PSV weer een sms terug dat hij trots was op zichzelf dat ik dankzij hem zo goed Engels spreek nu!”, aldus Pelle.
:drecul.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

elliquido

Bericht door elliquido » ma apr 29, 2013 9:30 am

In vrouwlijk opzicht is pelle ook de meest productieve italiaan schat ik zo in :hypocrite.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 30, 2013 6:32 am

Ajaciedjuh schreef:Telesport
PELLE: „GRAAG MET ORANJE NAAR WK”

• Graziano Pelle is de meest productieve Italiaan buiten Italië.

Van onze speciale verslaggever
ROTTERDAM – Graziano Pelle voelt zich steeds meer thuis in Nederland. Zozeer dat hij wil overwegen om voor Oranje te gaan spelen als hij de kans krijgt op een Nederlands paspoort. De Italiaan van Feyenoord zei het met een grap, maar Pelle zou er heel wat voor over hebben om mee te kunnen naar het WK. „Voor het Italiaanse elftal word ik nooit geselecteerd. Ik ruil zo mijn paspoort in. Als voetballer voel ik me meer Nederlands dan Italiaan”, grijnsde Pelle, die er niet tegenop zou zien om zeven weken met Louis van Gaal in Brazilië door te brengen. Pelle is de meest productieve Italiaanse voetballer dit seizoen buiten Italië. „Na de wedstrijd tegen PSV las ik prachtige woorden van Van Gaal. Toen heb ik hem een mooi bericht op zijn telefoon toegestuurd. In het Engels en dat was wel grappig. Van Gaal wilde altijd dat ik Nederlands ging leren. Maar ik kon aanvankelijk niet eens Engels, dat wilde ik per se eerst leren. Uiteindelijk vond hij dat goed. Kreeg ik dus na Feyenoord-PSV weer een sms terug dat hij trots was op zichzelf dat ik dankzij hem zo goed Engels spreek nu!”, aldus Pelle.
:drecul.gif:
Narcissus van Gaal. Hij grijpt iedere gelegenheid aan om zichzelf op een voetstuk te plaatsen. Dat is iets dwangmatigs.

Medelijden is op zijn plaats. Iets in zijn jeugd heeft deze neurose doen ontstaan...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 30, 2013 4:41 pm

Dit moet een grap zijn. Zelfs Louis Van Gaal kan zoiets niet serieus menen.

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 02, 2013 12:44 pm

Dubbel schreef:Dit moet een grap zijn. Zelfs Louis Van Gaal kan zoiets niet serieus menen.
Hmmm, dat impliceert dat LvG over zelfspot zou beschikken.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mei 02, 2013 8:46 pm

Over dwangmatig gesproken. :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 03, 2013 7:33 am

Duke schreef:Over dwangmatig gesproken. :biggrin.gif:
Sommige posters kúnnen een reactie op mijn postings inderdaad niet achterwege laten! :hypocrite.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr mei 03, 2013 1:32 pm

Je blijft hopen dat het ooit helpt. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 06, 2013 10:25 am

Frank de Boer wist zondag voor de derde keer op rij als trainer de landstitel in de Eredivisie in de wacht te slepen. De Ajax-coach ontving na het duel met Willem II een 'mooi berichtje' van één van zijn voorgangers.

'Welkom in het mooie rijtje', sms’te de bondscoach van het Nederlands elftal, Louis van Gaal, De Boer. Van Gaal won in het verleden ook drie titels op rij met Ajax, net als Rinus Michels dat ooit deed. Een trotse De Boer stuurde Van Gaal een bericht met een knipoog terug, weet Novum: 'En ik hoop dat jullie volgend jaar met z'n tweeën in dat rijtje staan'.

Niet eerder lukte het een trainer in Nederland om vier keer op rij kampioen te worden. "Gewoon stap voor stap", zegt De Boer over komend seizoen. "Ik ga gewoon weer mijn stinkende best doen samen met de andere leden van de technische staf. Toch weer proberen kampioen te worden. Het is nooit gewoon om kampioen te worden, daarom genieten we hier ook met volle teugen van."
:excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 06, 2013 10:57 am

Welja, a-internationals die naar een jeugd EK gaan. Louis' zijn visie op opleiden in een notendop.
Blind, Van Rhijn en Hoesen in voorselectie Jong Oranje voor EK

6 mei 2013

Cor Pot heeft zijn voorselectie van Jong Oranje voor het komende EK in Israël ingeleverd bij de UEFA. Van Ajax behoren Daley Blind, Ricardo van Rhijn en Danny Hoesen tot de voorselectie, zo weet het Algemeen Dagblad te melden. Van Rhijn en Blind lijken zeker van een plaats. Hoesen strijdt met Locadia om een uitverkiezing.
AN

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 06, 2013 11:03 am

Maar ze spelen ook tegen topteams met toptalenten als Isco, Draxler enzo. Best leerzaam voor spelers als Van Rhijn en Blind toch?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mei 06, 2013 12:23 pm

De bedoeling is dat ook Strootman, Maher en Van Ginkel met Jong Oranje mee naar dat EK gaan, toch?

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 07, 2013 8:43 am

Jöhnk schreef:Welja, a-internationals die naar een jeugd EK gaan. Louis' zijn visie op opleiden in een notendop.
Die Pot mag wel oppassen: wellicht haalt LvG weer zo'n streek uit als in 2001 bij het jeugd-WK in Argentinie.

Toen kon de coach van dat team een stap opzij maken, omdat de maestro zich - onder het mom van een leermoment voor de spelers - met dat elftal wilde bemoeien.

Na nederlagen tegen grootmachten als Costa Rica en Egypte zat het avontuur er al snel op. Maar veel geleerd dat die jongens hadden! Zo!

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 07, 2013 2:07 pm

Bondscoach Louis van Gaal kon niet lachen om een grap van SC Cambuur-trainer Henk de Jong, die hem ongevraagd van advies wilde voorzien.

Van Gaal reikte maandag op het Gouden Stier-gala de kampioensschaal aan Cambuur. De Jong nam de prijs in ontvangst met een scherpe opmerking: "Als u wilt weten hoe u in zes weken een kampioensploeg moet maken, moet u maar even bellen."

Volgens de Leeuwarder Courant kon Van Gaal de grap van De Jong niet waarderen. "Grapje", voegde de Cambuur-trainer vervolgens snel toe.

Hahaha held die Henk de Jong :biggrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 22, 2013 11:24 am

Net op het moment dat we niet dieper kunnen zinken wat betreft de selectie:
Het Nederlands elftal vertrekt binnenkort naar Azië voor een oefentrip en zal daar tegen Indonesië en China spelen. Bondscoach Louis van Gaal maakt van de gelegenheid gebruik om enkele nieuwelingen aan het werk te zien en heeft Jens Toornstra (ADO Den Haag), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Miguel Nelom (Feyenoord) en Dwight Tiendalli (Swansea City) bij de selectie gehaald. De twee middenvelders en twee verdedigers zaten nog nooit eerder bij Oranje
Schaf zo een klote trip dan af. Robben had er al geen zin in. Als ik hem was zou ik lekker thuisblijven.
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo mei 22, 2013 11:31 am

Haha Nelom, schei toch uit zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo mei 22, 2013 12:40 pm

Ook Jasper is opgenomen in de selectie! :headbang.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo mei 22, 2013 1:04 pm

Met de helft van Oranje in Israel waren een aantal ongewone selecties wel te verwachten. Er blijft immers niet veel over (in de Eredivisie).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 22, 2013 1:14 pm

Buttner voor Nelom zou al een stuk logischer zijn. Iemand die een jaar lang traint bij Manchester United niet oproepen en een speler die te slecht is voor 010 wel :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 28, 2013 2:00 pm

Ik vind Tiendalli echt een meesterzet. :biggthumpup.gif:

Vergelijkbaar met die 4 centrumspitsen in Dublin in 2001.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mei 28, 2013 2:04 pm

Emanuelson?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 28, 2013 2:07 pm

Ik geloof het nog steeds niet. Heeft hij Tiendalli echt geselecteerd? :baaa.gif:

Plaats reactie