PSV
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: PSV 2012-2013
ik durf bijna stellig te zeggen.. Strootman blijft.. Gaat uit van een goed WK en gaat daarna weg..
Misschien een Toivonen of Mertens.. Ligt eraan hoe het gaat met het nationale elftal.. Heeft die bondscoach hetzelfde als van Gaal dan blijven ze lekker zitten..
Dat zou pas gaaf zijn...
nog meer lenen en lenen en lenen..
Misschien een Toivonen of Mertens.. Ligt eraan hoe het gaat met het nationale elftal.. Heeft die bondscoach hetzelfde als van Gaal dan blijven ze lekker zitten..
Dat zou pas gaaf zijn...

Weer op zoek naar een Interim coach..
Zo'n lelijke kop is niet goed voor de shirtverkoop. Dus je moet heel goed kunnen voetballen anders.
Ik las dat er interesse uit Duitsland was voor Marcelo....
Ik las dat er interesse uit Duitsland was voor Marcelo....
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Voor spelers als Lens, Mertens als Toivonen kan er natuurlijk best interesse zijn. Het is allemaal geen topmateriaal maar daar zie ik nog wel een keer een club op afkomen. Iets uit de subtop van een wat grotere competitie of een club uit Turkije of Rusland of zo. Dat zal niet de hoofdprijs opleveren maar wellicht is het genoeg om tenminste één fatsoenlijke centrumverdediger te halen.
Strootman schat ik nog altijd in als een speler die naar een behoorlijke club zou kunnen vertrekken. Niet de echte top maar wel daaronder. De vraag is alleen wat hij doet met het oog op het WK. Ik schat in dat hij nog een jaar wil blijven. Zou ik blij mee zijn als ik PSV was. Strootman kunnen ze volgend seizoen dan proberen te verkopen voor een mooi bedrag en eerst kan hij dan een jaar belangrijk zijn op het middenveld. Ik zie het gebeuren dat hij beter gaat presteren nu Van Bommel er niet meer loopt.
Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben is wat men gaat doen met iemand als Bouma. Er is in mijn ogen maar één beslissing mogelijk en dat is een bosje bloemen en een flesje wijn. Het kan niet waar zijn dat je met zo'n speler wil gaan bouwen aan een nieuw elftal. Als Cocu een goede start wil maken steekt hij daar een stokje voor.
Strootman schat ik nog altijd in als een speler die naar een behoorlijke club zou kunnen vertrekken. Niet de echte top maar wel daaronder. De vraag is alleen wat hij doet met het oog op het WK. Ik schat in dat hij nog een jaar wil blijven. Zou ik blij mee zijn als ik PSV was. Strootman kunnen ze volgend seizoen dan proberen te verkopen voor een mooi bedrag en eerst kan hij dan een jaar belangrijk zijn op het middenveld. Ik zie het gebeuren dat hij beter gaat presteren nu Van Bommel er niet meer loopt.
Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben is wat men gaat doen met iemand als Bouma. Er is in mijn ogen maar één beslissing mogelijk en dat is een bosje bloemen en een flesje wijn. Het kan niet waar zijn dat je met zo'n speler wil gaan bouwen aan een nieuw elftal. Als Cocu een goede start wil maken steekt hij daar een stokje voor.
Nil volentibus arduum
Voor Bouma is er geen plaats bij PSV volgend seizoen. Brands wil de contracten van Pieters en Toivonen verlengen. Ze mogen niet voor niets de deur uitlopen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hmmmz dat is wel erg 1999 denken. Verlengen om te cashen. Dalijk blijkt Pieters een Manolev te zijn.
Affelay moet waarschijnlijk weg bij Barcelona. Waarom zou hij geen Babeltje doen en een of twee jaar Eindhoven meepakken met het oog op het WK?
Affelay moet waarschijnlijk weg bij Barcelona. Waarom zou hij geen Babeltje doen en een of twee jaar Eindhoven meepakken met het oog op het WK?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Respectloos.Duke schreef:Voor Bouma is er geen plaats bij PSV volgend seizoen.

De interesse uit het buitenland (en i.g.v. Pieters uit het ruitenland) zal enorm zijn.Brands wil de contracten van Pieters en Toivonen verlengen. Ze mogen niet voor niets de deur uitlopen.
Manolev all over again. Onvoorstelbaar. Zo'n Pieters heeft daar nog nooit wat laten zien en met Willems hebben ze nog een collega prutser achter de hand. Een is toch wel genoeg zou je zeggen. Overigens denk ik dat de kans vrij groot is dat diezelfde Manolev volgend jaar weer op rechts kan spelen. Want die is niet verkocht.
Goede zet van Cocu om Bouma niet te laten verlengen.
Goede zet van Cocu om Bouma niet te laten verlengen.

Nil volentibus arduum
Pieters heeft de potentie om een leuke transfer te maken, hij was tenslotte de linksback van het Nederlands Elftal.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij stond in het verleden in de belangstelling van Newcastle. Toen de mogelijkheid daar was hadden ze hem moeten verkopen.
Dit seizoen is een ramp voor zijn CV.
Toivonen moet bij Jong PSV beginnen, maar tegelijkertijd willen ze de hoofdprijs voor hem. Dat gaat een probleem worden.

Toivonen moet bij Jong PSV beginnen, maar tegelijkertijd willen ze de hoofdprijs voor hem. Dat gaat een probleem worden.
Wellicht willen ze hem naar een Russische club jagen.
Cocu zorgt i.i.g. voor duidelijkheid.
Derijck bijv. mag koersen.
Derijck bijv. mag koersen.
PSV geeft de strijd rondom toptalent Adam Maher van AZ op. In de winter wilde de club nog zeven miljoen euro voor de negentienjarige middenvelder betalen. Volgens technisch manager Marcel Brands heeft PSV momenteel niet de benodigde financiën.
"Er is op dit moment simpelweg geen geld om hem te halen", is de simpele verklaring van Brands tegenover het Eindhovens Dagblad. "Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid om iets te doen. Er komt dus geen nieuw bod, als dat niet gebeurt."
"Op dit moment is er niks concreet rondom de andere spelers, ook niet rond Marcelo. Als er geld binnenkomt, kunnen we andere afweging maken, maar dat is nu niet aan de orde", sluit de technisch manager af.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/197050/PS ... z2TWwW0YCN

Dus als Ajax aangeeft dat spelers met een 1 jarig contract of moeten vertrekken of moeten bijtekenen (zo niet, dan mogen ze naar de tribune) dan is dat geweldig, maar als PSV dit zegt dan is het onvoorstelbaar? De logica...Marillion schreef:Manolev all over again. Onvoorstelbaar.
PS: Je weet dat zowel Pieters als Willems international zijn geworden via PSV?
Het is maar wat je verstaat onder nooit iets laten zien en prutser

Gelukkig welwimpey schreef:Cocu zorgt i.i.g. voor duidelijkheid.

Zo wilde PSV eigenlijk Bouma nog een contract voor 1 jaar geven, maar Cocu heeft dit afgeschoten. Prima actie!
Hij gebruikt jeugdspelers als backup, geen 'oudjes'.
Pieters wil graag bijtekenen, dan weet je het wel.
Baseman, denk jij dat Pieters basisspeler wordt als hij niet vertrekt?
Baseman, denk jij dat Pieters basisspeler wordt als hij niet vertrekt?
Bijtekenen met een gelimiteerde transfersom, las ik vanochtend.
Ik denk dat Pieters een zeer bruikbare speler is, zeker nu Willems wat minder ligt binnen PSV.
Ik denk dat Pieters een zeer bruikbare speler is, zeker nu Willems wat minder ligt binnen PSV.
Salvador Dali
Salvador Dali
Geen interesse. Gozer heeft ook 2 jaar niets laten zien natuurlijk.Yopi schreef:Pieters wil graag bijtekenen, dan weet je het wel.
Voor het business model van psv is de situ rond Pieters en Toivonen natuurlijk slecht. Ze dachten veel meer voor die spelers te vangen dan ze nu waard zijn.
Pieters is te traag als back. LCV lijkt me een logischer plek voor hem.Duke schreef: Ik denk dat Pieters een zeer bruikbare speler is, zeker nu Willems wat minder ligt binnen PSV.
Ook een trage back kan nog ver komen.wimpey schreef:Geen interesse. Gozer heeft ook 2 jaar niets laten zien natuurlijk.Yopi schreef:Pieters wil graag bijtekenen, dan weet je het wel.
Voor het business model van psv is de situ rond Pieters en Toivonen natuurlijk slecht. Ze dachten veel meer voor die spelers te vangen dan ze nu waard zijn.
Pieters is te traag als back. LCV lijkt me een logischer plek voor hem.Duke schreef: Ik denk dat Pieters een zeer bruikbare speler is, zeker nu Willems wat minder ligt binnen PSV.

Salvador Dali
Salvador Dali
Niet iedere trage back krijgt een vrije rol. 

wimpey schreef:De interesse uit het buitenland (en i.g.v. Pieters uit het ruitenland) zal enorm zijn.

Sowieso is dat link, ook voor Ajax. Als ik me niet vergis heeft een werknemer niet alleen recht op loon maar ook op professionele ontplooiing. Als er dan interesse is maar de transfersom is een hobbel, dan stapt er een keer een speler naar de rechter om het contract te ontbinden, want de club heeft laten zien hem geen eerlijke kans te geven en te laten wegkwijnen in het 2e. Dat lijkt mij zo op het eerste gezicht een kansrijke vordering.Yopi schreef:Dit seizoen is een ramp voor zijn CV.![]()
Wollt ihr den totalen Mensch?