Ok, ik doe mee!InnerHarbour schreef:Kom op Zeux, ik ken jou helemaal niet als zo'n doemdenker. Twee vingers in de neus man.Zeux schreef:En hopen en bidden dat het niet een gelijkspel wordt...
Drie vingers in de lucht! De W van WINNEN!
Moderator: mods
Ok, ik doe mee!InnerHarbour schreef:Kom op Zeux, ik ken jou helemaal niet als zo'n doemdenker. Twee vingers in de neus man.Zeux schreef:En hopen en bidden dat het niet een gelijkspel wordt...
Na een wat afwachtende houding van AJAX begon AJAX de wedstrijd over te nemen wat resulteerde in twee goede aanvallen vanaf rechts met Blind in de hoofdrol en waar bij AJAX eigenlijk had moeten scoren.Ajaciedjuh schreef:Is het iets?
Tanx999 schreef:Na een wat afwachtende houding van AJAX begon AJAX de wedstrijd over te nemen wat resulteerde in twee goede aanvallen vanaf rechts met Blind in de hoofdrol en waar bij AJAX eigenlijk had moeten scoren.Ajaciedjuh schreef:Is het iets?
De eerste de beste aanval vanaf rechts wordt door Kolbien eringekopt naar de tweede paal op voorzet van Babel ...
1 - 0 ..
TanxYopi schreef:Eriksen miste eerder een grote kans. Vanaf een meter of vijftien schoot hij net naast.
Van der Laan heeft een sjaaltje van onze club om.
Beetje een rommelige fase nu. Willem ll heeft wat meer de bal.
TanxYopi schreef:Ging zo: corner afgeslagen, terug bij Eriksen, die bracht de bal schuin in de zestien en De Jong kopte in.
Tweede kopgoal vandaag. Wat zijn we toch sterk in de lucht.![]()
![]()
De druk is eraf, Ajaciedjuh. Maar ik zal voor je blijven updaten.