NAC Breda - Ajax 27-04-2013
Moderator: mods
Re: NAC Breda - Ajax 27-04-2013
Eriksen en De Jong staan weer eens veel te diep. De achterste 5 van NAC kunnen heerlijk wachten, want het baltempo is te laag, dus alles in de aanval staat weer tegen een overmacht. Bij balverlies staat er HELEMAAL niemand op ons middenveld en kan NAC dus weer fijn oversteken.
Volgens mij is Eriksen al met zijn hoofd bij zijn volgende club, want dat is vandaag echt helemaal niets.
Volgens mij is Eriksen al met zijn hoofd bij zijn volgende club, want dat is vandaag echt helemaal niets.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Tja, ze zijn voorin alleen maar met zichzelf bezig.Verder is het al weer een slaapverwekkend tempo en een grote rondo ...
Blij met de punten ...
Begin wmb eerst maar eens met Hoesen en dan straks gokken op Cuenca.
Pfoe wat een beroerde eerste 45 minuten. Ajax speelt alsof ze om 12:30 uur in Utrecht rondlopen.
Aan Ligeon ligt het niet, aan alle anderen wel. En wat lijk je met Kolbein in de punt toch ook vaak met 10 man te spelen.
Ben benieuwd wat Frank hiervan denkt, over te zeggen heeft en op welke manier hij gaat ingrijpen.
Aan Ligeon ligt het niet, aan alle anderen wel. En wat lijk je met Kolbein in de punt toch ook vaak met 10 man te spelen.
Ben benieuwd wat Frank hiervan denkt, over te zeggen heeft en op welke manier hij gaat ingrijpen.
Ik stel voor dat we de thee vervangen door een dubbele espresso.
Nil volentibus arduum
Ik ga gronngen uit verplicht winnen niet trekken...
Come on ajax
Come on ajax
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
wat een giller dit.. Ajax wilt geen kampioen worden
Please Eriksen Fischer Schone Rot op..
slap zooitje dit..
Please Eriksen Fischer Schone Rot op..
slap zooitje dit..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat is die Babel slecht, echt ongelofelijk! En bijna alles gaat over rechts...
- Ajaciedjuh
Op links hebben we nog minder dreiging.T82 schreef:Wat is die Babel slecht, echt ongelofelijk! En bijna alles gaat over rechts...

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Tja want op links loop een Ego rond..T82 schreef:Wat is die Babel slecht, echt ongelofelijk! En bijna alles gaat over rechts...
Babel heeft nog oog voor een ander
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Zal FdB nu al Cuenca durven brengen?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Neuh, we gaan sowieso tot de 70e minuut op deze manier verder.
Ik zie De Boer niet in de rust wisselen. En zeker niet als het om zijn 'godsgeschenk' gaat.
Met Babel en Sigthorsson voorin kun je nog uren doorspelen zonder te scoren. Daar moet echt wat meer vernuft en techniek bij.
Met Babel en Sigthorsson voorin kun je nog uren doorspelen zonder te scoren. Daar moet echt wat meer vernuft en techniek bij.
- Jinne
- Site Admin
Met Hoesen dan in de 89ste minuut.Benji schreef:Neuh, we gaan sowieso tot de 70e minuut op deze manier verder.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Gezien de 2 boomstammen achterin bij NAC, hebben we een balvaste bewegelijke spits nodig.
Persoonlijk zou ik Babel in de spits zetten ..
Blij met de punten ...
Verbazingwekkend dat Ajax met een beetje druk op man en bal al zo ontregeld kan worden. En wat is het aanvalswerk en het spel naar de 16 van Ajax weer van een dikke, dikke armoede. Terwijl Nac achterin wat mij betreft best wel kwetsbaar is. Een beetje meer sluwheid en creativiteit zou al genoeg moeten zijn. Niets van dat alles. Dom geknal richting doel, verder komen we niet. In- en intrieste vertoning weer. 

Het meest frapante is dat er nog mensen hier zijn die in hun onbenul "vinden" dat de Boer het prima doet. Schandalig slechte strategie en tactique. De slechtste man van het veld, als we de coach niet mee mogen tellen, is zonder twijfel
Eriksion. Absoluut niets goed gedaan en kans op kans om zeep geholpen. Dat hij er nog staat is ook de Boer's schuld. Ook Siggy zou er na 15-29 minuten afgehaald moeten zijn. Babel doet het ook verschrikkelijk.
Ik zie geen enkele reden waarom Ajax deze wedstrijd zou moeten winnen.
O, ja, we moeten zo nodig de CL in. Nou dan kan Ajax een paar miljoen opstrijken als beloning voor het verschijnen. In de CL is voor dit team niets te zoeken.
Eriksion. Absoluut niets goed gedaan en kans op kans om zeep geholpen. Dat hij er nog staat is ook de Boer's schuld. Ook Siggy zou er na 15-29 minuten afgehaald moeten zijn. Babel doet het ook verschrikkelijk.
Ik zie geen enkele reden waarom Ajax deze wedstrijd zou moeten winnen.
O, ja, we moeten zo nodig de CL in. Nou dan kan Ajax een paar miljoen opstrijken als beloning voor het verschijnen. In de CL is voor dit team niets te zoeken.
- Ajaciedjuh
Rust bewaren en gecontroleerd naar de opening zoeken.
Cruciaal hoe ze nu uit de kleedkamer komen. Als dat weer zo slap gaat als vorige week dan zie ik NAC op voorspong komen en mogen we aan het eind van de avond nog blij zijn met een gelijkspel.
Skijken of AJAX nog meer gaat forceren ..Zuidema schreef:Verbazingwekkend dat Ajax met een beetje druk op man en bal al zo ontregeld kan worden. En wat is het aanvalswerk en het spel naar de 16 van Ajax weer van een dikke, dikke armoede. Terwijl Nac achterin wat mij betreft best wel kwetsbaar is. Een beetje meer sluwheid en creativiteit zou al genoeg moeten zijn. Niets van dat alles. Dom geknal richting doel, verder komen we niet. In- en intrieste vertoning weer.
Blij met de punten ...
Klopt. Op de flanken heb je niks aan hem, of er moet heel veel ruimte zijn. Hopen op een betere 2e helft..999 schreef:Persoonlijk zou ik Babel in de spits zetten ..