Champions League 2012-2013
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Champions League 2012-2013
Hoe ververs je een Iniesta en een Xavi? Ze hebben in Barcelona mazzel gehad, zoals bijvoorbeeld Ajax in begin jaren '70: een paar unieke talenten die tegelijkertijd bij dezelfde club groot worden. En daar heeft Barca maximaal van geprofiteerd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ach ze staan een straatlengte voor op Real Madrid (toch geen misselijke ploeg) en staan in de halve finale van de Champions League. Het is inderdaad niet meer wat het is geweest, maar je kunt ook overdrijven.
Iniesta kan nog wel een paar jaar mee en Fabregas zal Xavi moeten opvolgen. Er moet een echte spits bij, net als Eto'o een aantal jaar geleden. Falcao zou prima bij Barcelona passen denk ik, nu komt alles aanvallend op Messi aan.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe ververs je een Iniesta en een Xavi? Ze hebben in Barcelona mazzel gehad, zoals bijvoorbeeld Ajax in begin jaren '70: een paar unieke talenten die tegelijkertijd bij dezelfde club groot worden. En daar heeft Barca maximaal van geprofiteerd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De analogie gaat zeker niet op, maar het demasqué van Barca gisteravond deed me een beetje terugdenken aan de halve CL-finale in 1997 tussen Juve en ons cluppie. Aan de hand van de weergaloze Zidane werden we in Delle Alpi met 4-1 aan de kant gezet en was ons tijdperk voorbij. Totnutoe, kan je eigenlijk wel stellen. Was de laatste halve finale in een Europees toernooi.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ja, alleen heb ik het donkerbruine vermoeden dat Barcelona niet 16 jaar (and counting) hoeft te wachten op de volgende halve finale.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De analogie gaat zeker niet op, maar het demasqué van Barca gisteravond deed me een beetje terugdenken aan de halve CL-finale in 1997 tussen Juve en ons cluppie. Aan de hand van de weergaloze Zidane werden we in Delle Alpi met 4-1 aan de kant gezet en was ons tijdperk voorbij. Totnutoe, kan je eigenlijk wel stellen. Was de laatste halve finale in een Europees toernooi.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wij waren echter al redelijk leeg geplukt, van de succesploeg van '95 was een groot deel al vertrokken, bij Barcelona is dit niet het geval. Je merkt alleen dat Xavi een dagje ouder word en dat Messi absoluut nog niet wedstrijdfit was gister. Mascherano naast Pique was ook al een groot verschil geweest met Bartra.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De analogie gaat zeker niet op, maar het demasqué van Barca gisteravond deed me een beetje terugdenken aan de halve CL-finale in 1997 tussen Juve en ons cluppie. Aan de hand van de weergaloze Zidane werden we in Delle Alpi met 4-1 aan de kant gezet en was ons tijdperk voorbij. Totnutoe, kan je eigenlijk wel stellen. Was de laatste halve finale in een Europees toernooi.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha de eerste 15 minuten ja.Rishi schreef:Dortmund speelt ge-wel-dig!
Dit is geen hoogstaande pot. Bayern is torenhoog favoriet.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wel gewoon 3-1 voor. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 15/16
Duitse finale dus.
Wat een spits is die gozer zeg. Maakte derde goal echt heel mooi af.
Die Gündogan is ook wel 'aardig'.
Op de een of andere manier geef ik Dortmund meer kans in de finale dan Real. Heeft ook te maken met de bekerfinale van vorig jaar. Bayern werd toen geslacht.
En dat is 4. Lewandowski staat nu op gelijke hoogte met Prso, aldus Jeroen Grueter.
Op de een of andere manier geef ik Dortmund meer kans in de finale dan Real. Heeft ook te maken met de bekerfinale van vorig jaar. Bayern werd toen geslacht.
En dat is 4. Lewandowski staat nu op gelijke hoogte met Prso, aldus Jeroen Grueter.
Eerste 'foutje' van Kuipers? Vond het geen penalty...
Meer dom verdedigd, de arm was te hoog.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Was eerst hands, zo leek het.
Waarom keept Casillas nog steeds niet?
Zuivere pingel.
Te laat, in de rug lopen, hand in de rug.
Oerdom verdedigd
Te laat, in de rug lopen, hand in de rug.
Oerdom verdedigd
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dat was trouwens dom van Reus net. Voor zo'n actie kreeg RVP enige tijd terug toch zijn 2e geel?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Bij Dortmund wordt elke dieptepass zo hard gegeven dat de tegenstander er niets mee kan mochten ze de bal onderscheppen.
De als vierde geplaatste ploeg in onze poule staat straks in de finale. Dat zegt genoeg.
Gaan we nou die Duitse arrogantie weer krijgen, nu ze Barcelona en RM zo gedeclasseerd hebben?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En zo is er geschoten in de heenronde. Duitsland vs Spanje:

De laatste keer dat Madrid met 4-1 verloor en een hattrick tegen kreeg wonnen ze daarna thuis met 5-1 in 1965

De laatste keer dat Madrid met 4-1 verloor en een hattrick tegen kreeg wonnen ze daarna thuis met 5-1 in 1965

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Rishi schreef: Lewandowski is niet goed genoeg voor dat geld. Kunnen ze beter Falcao halen.

Die Spaanse ploegen kunnen niet mee in het tempo en de intensiteit van Bayern en BVB. De BuLi is momenteel de sterkste liga. Gisteren was demontage deel II.
Wat een affiche v.w.b. de finale. Ik hoop BVB, denk Bayern.
Ik zeg helemaal niks meer
Dortmund speelde gisteren fantastisch. Heb echt genoten. Zoveel kracht snelheid techniek loopvermogen druk.. echt genieten. Iedere tweede bal was voor Dortmund. En dat 80 minuten in de wedstrijd. Ook niet gek laten maken door de 1-1.

Dortmund speelde gisteren fantastisch. Heb echt genoten. Zoveel kracht snelheid techniek loopvermogen druk.. echt genieten. Iedere tweede bal was voor Dortmund. En dat 80 minuten in de wedstrijd. Ook niet gek laten maken door de 1-1.
IK GELOOF!!!!!!
Moet het nog zien. Spaanse ploegen uit of thuis is nogal een verschil.