Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Bayern gaat ook nog op Özil bieden, hoor ik net van een bekende... Ben benieuwd.
Met dinero is alles te koop.Rishi schreef:Die zullen ze toch nooit laten gaan bij Madrid? Waarom zouden ze?
InnerHarbour schreef:Gotze naar Bayern voor 37 miljoen, pfffffffffff wat een geld.
Zou kunnen ja, dat hij nu de gebeten hond is bij het Dortmund publiek. Maar inderdaad, wat een geld, pfffffffffff. Vind het wel een beetje link wat Bayern doet, ze hebben Guardiola een transferpotje van circa 120 miljoen gegeven. Ze zijn er totaal niet bij gebaat om net als Real Madrid straks 3 of 4 'Modricen' te bezitten. Een speler die veel te goed voor de bank is maar er toch 90% van de tijd naast blijft staan. Dat is nooit goed voor je team.Rishi schreef:Wat een transfer.. Zou hij worden uitgekotst nu?
Wie wordt de volgende mega aankoop? Suarez? En natuurlijk moet ook maar blijken of het met Guardiola voor de groep beter of minder zal gaan dan met Heynkes. Dat ze volgend seizoen in een flinke dip terecht komen valt niet uit te sluiten.
Mwahhh met deze selectie wordt iedereen in Duitsland kampioen. De CL is andere koek. Maar bij het winnen van de CL komt ook een dosis geluk kijken. Behalve in 1995. Toen was het logisch 

IK GELOOF!!!!!!
Geluk is inderdaad een mega factor voor een EK / WK / CL winst. Of je nu Griekenland in 2004, Frankrijk in 1998 of Chelsea in 2012 bent. Of de boel belazert zoals Juventus in 1996.
Maarre, die Duitse competitie is toch een rare. Vorig seizoen had Bayern vrijwel dezelfde selectie en een enorme achterstand op Borussia Dortmund. En wat gingen ze er toen in de beker hard af zeg tegen Dortmund. Echt een afgang. Dit seizoen is Dortmund nog beter dan de afgelopen twee jaar door het aantrekken van o.a. Marco Reus. In de CL is hun kracht wel duidelijk naar voren gekomen, maar in de Bundesliga haakten ze al extreem vroeg af in de race om de titel. Het ene jaar is het andere niet.
Ook grappig is dat Hoffenheim hard op degraderen staat. Duidelijk te zien dat ze het daar zonder Ryan Babel en Edson Braafheid niet meer kunnen bolwerken.
Maarre, die Duitse competitie is toch een rare. Vorig seizoen had Bayern vrijwel dezelfde selectie en een enorme achterstand op Borussia Dortmund. En wat gingen ze er toen in de beker hard af zeg tegen Dortmund. Echt een afgang. Dit seizoen is Dortmund nog beter dan de afgelopen twee jaar door het aantrekken van o.a. Marco Reus. In de CL is hun kracht wel duidelijk naar voren gekomen, maar in de Bundesliga haakten ze al extreem vroeg af in de race om de titel. Het ene jaar is het andere niet.
Ook grappig is dat Hoffenheim hard op degraderen staat. Duidelijk te zien dat ze het daar zonder Ryan Babel en Edson Braafheid niet meer kunnen bolwerken.

Bayern is vooral in de breedte sterker dan Dortmund. Die dit jaar duidelijk in de CL hoge ogen wilden gooien. Ze zaten ook in de sterkste CL-poule ooit.
Maar Bayern wordt nu wel erg sterk. Al kan Dortmund de selectie met het geld wel op 2 plekken versterken. Laat ze maar een miljoen of 35 overmaken voor Siem en Eriksen
Maar Bayern wordt nu wel erg sterk. Al kan Dortmund de selectie met het geld wel op 2 plekken versterken. Laat ze maar een miljoen of 35 overmaken voor Siem en Eriksen

IK GELOOF!!!!!!
Vorig jaar zat Dortmund in een veel zwakkere CL poule en werden ze 4e. En dan dit seizoen in onze poule overtuigend eerste. Tja.
Bayern is feitelijk de enige topclub van Duitsland, maar regelmatig een flinke under achiever. De afgelopen 4,5 jaar wonnen ze net zoveel landstitels als AZ.
Bayern is feitelijk de enige topclub van Duitsland, maar regelmatig een flinke under achiever. De afgelopen 4,5 jaar wonnen ze net zoveel landstitels als AZ.
Wat een viespeuk die Gotzke om van bvb naar bayern te gaan. Of is het soms normaal in duitsland om je eigen supporters te naaien?
Als ik Klopp was, zou ik hem niet meer opstellen. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.
IK GELOOF!!!!!!
Brengt oude wonden weer in herinnering; "KOEMAN, KLOOTZAK"Rishi schreef:Als ik Klopp was, zou ik hem niet meer opstellen. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.

Goed zo. Aanpakken dit soort lui. Dit soort spelers hebben geen idee wat ze allemaal kapot maken.Duitse media melden dat het broertje van de Duits international noodgedwongen eerder van school is vertrokken en naar huis is gegaan, omdat hij gepest werd met het ‘feit’ dat zijn broer Mario een verrader zou zijn. Het huis van de Götzes ontkwam evenmin aan de mensen die zich supporter van Borussia noemen, want dat werd beklad met verf nadat de transfer was aangekondigd.
De harde kern van de fans van Borussia, de Ultras, zijn voor deze actie verantwoordelijk. De clubleiding heeft nog niet op de incidenten gereageerd, maar het blijft de vraag hoe de aanhang in Dortmund woensdag, als Real Madrid op bezoek komt, zal reageren op Götze. De speler zelf zal moeten proberen om rustig te blijven onder de verwensingen die vooral via Twitter naar zijn hoofd werden geslingerd.

Dat hij naar Dortmund gaat... oke..
Maar dat hij dat nu doet, op zo een cruciaal tijdstip. Dat is gewoon respectloos. Dan ben je niet 100% gefocust op je eigen team. En dat is echt triest.
Maar dat hij dat nu doet, op zo een cruciaal tijdstip. Dat is gewoon respectloos. Dan ben je niet 100% gefocust op je eigen team. En dat is echt triest.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind een Van Persie net zo erg hoor. Zijn wmb echt de sletten van de foebellerij.
Gotze is opgegroeid bij de club. Vind ik wel iets erger. Zeker ook het tijdstip. RVP kun je overigens geen slet noemen. De landstitel bewijst eigenlijk zijn gelijk.
Stel nou dat Gotze toch wordt opgesteld en ze spelen tegen Bayern de finale van de CL. En het wordt strafschoppen? Als hij mist wordt hij vermoordt.
Stel nou dat Gotze toch wordt opgesteld en ze spelen tegen Bayern de finale van de CL. En het wordt strafschoppen? Als hij mist wordt hij vermoordt.
IK GELOOF!!!!!!
Als VP nou eens naar Bayern was gegaan en Gotzke naar Man U? Dat is toch respectvol naar je supporters toe? Naar de grote concurrent gaan terwijl je wel jarenlang bent bejubeld wil er bij mij gewoon niet in. Laag, laag, laag.
Weet je nog die varkenskop bij die Portugees van Real?
Weet je nog die varkenskop bij die Portugees van Real?

RvP heeft het nog lang geprobeerd met Arsenal. Maar ja, je hebt wel 3 topspelers nodig om prijzen te winnen, dan mag de rest best wat minder of onervaren zijn. Als de Nasri's en Fabregassen dan na 1 goed seizoen liever op de bank van een sjeik of een door de bank betaalde bank gaan zitten dan gaat dat niks meer worden. Hij is 28, dan kun je niet wachten op FFP.Dubbel schreef:Ik vind een Van Persie net zo erg hoor. Zijn wmb echt de sletten van de foebellerij.
Götze is een heel ander verhaal, een minder mooi verhaal. Maar ook hij moet kiezen tussen bijdragen aan de niet zo fraaie ontwikkeling, of er zelf het slachtoffer van zijn. Borrussia kan op deze manier ook niet een echte rivaal van Bayern worden in de zin van bijna net zo groot. Uiteindelijk is dat ook niet goed voor Bayern want op deze manier wordt Bayern niet de sterkste club van de sterkste competitie van Europa. Op deze manier zal het de derde of vierde competitie blijven.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Is dit niet eigenlijk een transfer van bijvoorbeeld Maher naar Ajax in het groot?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat mocht Maher willen. Götze is lichtjaren beter.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is dit niet eigenlijk een transfer van bijvoorbeeld Maher naar Ajax in het groot?
Grootste Duitse talent ooit vertrekt van een powerhouse naar de grootste, rijkste, kapitaalkrachtigste club in dezelfde topliga. Vergelijk het met Messi die op 20-jarige leeftijd van Barca naar RM gaat.
Ik snap BVB trouwens totaal niet. Maar 37 M als clausule. Hallo, dat telt Bayern voor Gomez en Martinez al neer...
- Jinne
- Site Admin
Bayern heeft geen vaste concurrenten zoals Ajax die wel heeft. Het wisselt nog wel eens daar. Gladbach, Koln en Hamburg in het verleden, daarna Bremen en Dortmund in de jaren 90, Leverkusen daarna en nu weer Dortmund. De rest doet incidenteel mee zoals Wolfsburg of Stuttgart.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik denk dat Gotze en zijn makelaar ook iets over die clausule te zeggen hebben gehad...wimpey schreef:Dat mocht Maher willen. Götze is lichtjaren beter.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is dit niet eigenlijk een transfer van bijvoorbeeld Maher naar Ajax in het groot?
Grootste Duitse talent ooit vertrekt van een powerhouse naar de grootste, rijkste, kapitaalkrachtigste club in dezelfde topliga. Vergelijk het met Messi die op 20-jarige leeftijd van Barca naar RM gaat.
Ik snap BVB trouwens totaal niet. Maar 37 M als clausule. Hallo, dat telt Bayern voor Gomez en Martinez al neer...
Mwah, qua historie is Dortmund natuurlijk wel de tweede club van Duitsland. Al is de traditionele rivaal van Dortmund natuurlijk eerder Schalke dan Bayern.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat is mijn punt niet. Mijn punt is: een toptalent verhuist van een best grote club naar de grootste. What's the big deal. Dit is van alle tijden.wimpey schreef:Dat mocht Maher willen. Götze is lichtjaren beter.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is dit niet eigenlijk een transfer van bijvoorbeeld Maher naar Ajax in het groot?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley