Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Suarez doet helemaal niet maar wat. Hij maakt talloze goals, geeft bakken assists en zonder bal zet hij druk op de verdediging (erg goed zelfs) en sleurt en trekt hij. Er zijn maar weinig spelers ter wereld die zo veel aandacht van de verdediging opeisen als hij. Dat is niet omdat hij maar wat doet, maar omdat hij zich constant volledig geeft. Vergeet niet dat hij ook sterk erg is in de combinatie. Suarez is gewoon een enorm veelzijdige aanvaller. Een intuïtieve speler, maar wel degelijk een teamspeler.
En hij is knet-ter-gek. Dat ook ja.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ook als je het zo ziet is Suarez geen teamspeler. Want hij dupeert voor de zoveelste keer het team door tegen een langdurige schorsing aan te lopen.
Zeker, hij heeft een hele goede periode gehad waarin hij Liverpool enorm veel punten heeft opgeleverd.Jöhnk schreef:Dat van die winst vind ik altijd wel meevallen. Zou Liverpool zonder Suarez veel lager staan dan nu?Le T. schreef:Dat hoop ik omdat ik de neiging heb Suarez te accepteren zoals hij is, en dat dat ongeleide gewoon bij hem hoort, hij gaat maar één richting op en dat is richting de winst, en dan is het nog lastig bijsturen als je hem eenmaal 'aan' hebt gezet.
Ik had daar bij Ajax ook wel moeite mee, maar toen had hij veel meer onnodig balverlies en had hij veel meer kansen nodig. Hij is in Engeland echt wel gedwongen om zijn kwaliteiten beter te gebruiken. Ik denk dat het antwoord op de vraag of het een winnaar is opgesloten ligt in de vraag of je hem als supporter graag bij jouw elftal hebt spelen of bij de tegenpartij, en zijn energie speelt daarin altijd mee.Suarez is uitzonderlijk getalenteerd, maar hij kan nog steeds niet in dienst van het elftal spelen. En met elke trainer die hem in dat opzicht probeerde bij te sturen zocht hij het conflict. Dan ben je geen winnaar.
Het is een fenomeen, en eentje waar ik van hou, met al zijn streken. Het is iemand die altijd weer het middelpunt van een controverse vormt door te zijn wie hij is, kleine controverses in een selectie of bij een club, maar ook hele grote controverses. Maar ik hou ook van Zlatan, Di Canio, Stoichkov, Cantona, Ballotelli, Bilic en Effenberg. Dat maakt ze echter niet tot de ideale speler en zeker niet tot de ideale schoonzoon die onbestraft moet blijven, wel tot de speler waarvan ik blij ben dat er een paar van zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Het lijkt alsof hij maar wat doet. Dat bedoelde ik. Maar dat heeft ook echt te maken met zijn medespelers.Bert schreef:Suarez doet helemaal niet maar wat. Hij maakt talloze goals, geeft bakken assists en zonder bal zet hij druk op de verdediging (erg goed zelfs) en sleurt en trekt hij. Er zijn maar weinig spelers ter wereld die zo veel aandacht van de verdediging opeisen als hij. Dat is niet omdat hij maar wat doet, maar omdat hij zich constant volledig geeft. Vergeet niet dat hij ook sterk erg is in de combinatie. Suarez is gewoon een enorm veelzijdige aanvaller. Een intuïtieve speler, maar wel degelijk een teamspeler.
IK GELOOF!!!!!!
Het lijkt ook alsof hij kan combineren.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
yep.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Van Persie is een baas.
Mwahhh. Leuk drie x scoren tegen Ron Vlaar en co. Tegen Madrid verprutste hij de een na de ander.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Van Persie is een baas.
IK GELOOF!!!!!!
Ik mag die Evra niet zo, maar dit is wel grappig:
https://www.youtube.com/watch?v=I0dUMrl ... r_embedded
Gisteren was dit de topper op Twitter: #PlayersOnThe SuarezMenu

https://www.youtube.com/watch?v=I0dUMrl ... r_embedded
Gisteren was dit de topper op Twitter: #PlayersOnThe SuarezMenu

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Suarez tien wedstrijden geschorst
De Engelse voetbalbond heeft Luis Suarez voor tien wedstrijden geschorst nadat hij Chelsea-speler Branislav Ivanovic in zijn arm beet.
Foto: ANP
Dat maakte de FA woensdag bekend. De Uruguayaan werd eerder dit seizoen al acht duels uitgesloten vanwege racistische uitlatingen jegens Patrice Evra van Manchester United.
De beelden van Suarez, die als Ajacied al eens PSV'er Otman Bakkal beet, ging de hele wereld over. Diverse mensen uit het voetbal pleitten voor een zware straf. Suarez gaf zelf aan dat hij drie duels wel voldoende vond.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe gaat het eigenlijk met Ivanovic, want daar hoor je niemand over? Zal hij ooit nog voetballen?
+ 1. Ajax won als team met teamspeler Suarez een lullig KNVB-bekertje.Jöhnk schreef:Ook als je het zo ziet is Suarez geen teamspeler. Want hij dupeert voor de zoveelste keer het team door tegen een langdurige schorsing aan te lopen.
Hij is een recidivist. Een ras-egoïst. Hij speelt niet voor niets bij Ajax en Liverpool. De absolute top is blijkbaar niet geïnteresseerd. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ons bijtertje heeft ineens een sabbatical. Hoef dus pas ergens eind september weer te voetballen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ons bijtertje heeft ineens een sabbatical. Hoef dus pas ergens eind september weer te voetballen!
Houdt Liverpool ook het salaris voor die wedstrijden in? Los van de boete?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Inderdaad, zwaar overtrokken, een doodschop op de achillespezen levert je hooguit 4 wedstrijden op en dan is het maar de vraag of de tegenstander niet langdurig geblesseerd is. Voor een bijtje waarvan Ivanovic hooguit 10 minuten last heeft gehad krijg je onder druk van die hypocrieten 10 wedstrijden. Ze moeten Louis hebben daar, eerst die achterlijke straf van 8 wedstrijden omdat die Franse homo niet begrijpt dat what happend on the pitch stays on the pitch en nu dit weer.Rishi schreef:Wel overdreven hoor. Aguero werd niet geschorst toch?
Engeland is niet het juist voetballand voor Suarez, beter maar eens in Italië of Spanje proberen.
YNWA
Is dat een record om 18 wedstrijden in een seizoen geschorst te worden....?
-
- AT Toto winner 15/16
Net goed! Had nog meer mogen wezen. Wat een bloedmongool.
Even dit er bij pakken:
"In 2001 brak Keane de knie van Alf-Inge Haaland, wat uiteindelijk leidde tot een schorsing voor vijf wedstrijden en een boete van £ 150.000. "
http://youtu.be/p_st29mlQwU
Kortom, de verhoudingen volledig zoek.....
"In 2001 brak Keane de knie van Alf-Inge Haaland, wat uiteindelijk leidde tot een schorsing voor vijf wedstrijden en een boete van £ 150.000. "
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Aldud Bild.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En meteen Falcao meenemen, dan zal Torres wel in de deal betrokken worden...
Zijn racisme schorsing was vorig seizoen.Jabu schreef:Is dat een record om 18 wedstrijden in een seizoen geschorst te worden....?
Kan Luis nu een gedeelte van deze schorsing omzeilen door een transfer naar een ander land te maken?
Lijkt me wel, hij is geschorst door de FA.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zo werkt dat in Engeland. De eilanders tackelen hooguit wat overenthousiast, en de echt valse, gemene dingen die komen van continentals en uit andere windstreken. Nou is bijten ook wel een beetje apart, maar Bale moest ook eerst 20 schwalbes maken voordat iemand opperde dat hij het met opzet deed.leon schreef:Even dit er bij pakken:
Wollt ihr den totalen Mensch?
Een tackle hoort bij het voetbal, en hoeveel schade een tackle ook aanricht, bijna altijd kan het zo zijn dat de speler het niet zo bedoelde/de situatie totaal verkeerd ingeschat heeft. Bijten daarentegen heeft niets met voetbal te maken, zelfs liefdesbeetje is op het veld niet toegestaan.