Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Cardiff is gepromoveerd naar de PL. Dat wordt volgend jaar bloed aan de paal in de derby van Wales. 
The Guardian

The Guardian
YNWA
fap fap fap
overigens is Swansea nog niet veilig
overigens is Swansea nog niet veilig
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Hmm. Kan Giggs toch nog afbouwen bij een cluppie uit z'n land. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Donderdag: nieuwe column op NUsport.
Rellen na Newcastle-Sunderland: Barry sloeg Bud, Britten boos. Wat zegt dat?
HIER LEZEN.
K.
Rellen na Newcastle-Sunderland: Barry sloeg Bud, Britten boos. Wat zegt dat?
HIER LEZEN.
K.
Still alive...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Suarez bijt weer eens van zich af. Bi-zar.
Beeld
(seconde 56 zie je het duidelijk)
(seconde 56 zie je het duidelijk)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En daar is de 2-2. Wat een figuur. 

Zo gek als een deur, maar in Liverpool vergeven ze hem alles.
Een volslagen idioot.
Of Ivanovic een minuut of 10 het met hem alleen laten 'uitpraten'.
-
- AT Toto winner 10/11
Zo, het seizoen zit erop voor Luis.
Twee keer bijten, racisme, keeper spelen op het WK, al die duikelpartijen: wat een idioot. En als je hem dan in interviews buiten de wedstrijd ziet, is het een hele vriendelijke vent. Klein mannetje.
Die jongen heeft duidelijk behandeling nodig; er treedt kortsluiting op als hij de wei in gaat.
Twee keer bijten, racisme, keeper spelen op het WK, al die duikelpartijen: wat een idioot. En als je hem dan in interviews buiten de wedstrijd ziet, is het een hele vriendelijke vent. Klein mannetje.
Die jongen heeft duidelijk behandeling nodig; er treedt kortsluiting op als hij de wei in gaat.
- Jinne
- Site Admin
Die handsbal op het WK vind ik niet in dat rijtje horen btw van idiote dingen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Een ander bijten.... hij gedraagt zich als een kind van drie die zijn zin niet krijgt. 

Dat was een heldenactie!Jinne schreef:Die handsbal op het WK vind ik niet in dat rijtje horen btw van idiote dingen.
Ik heb de neiging om hem te verdedigen, niet alleen omdat het een held is maar omdat je het gevoel hebt dat het authentiek is, dat het net zo bij zijn energie hoort als die briljante improvisaties in de laatste minuten. Het zijn beide symptomen van een en dezelfde aandoening. Het moet natuurlijk wel bestraft worden, maar ik vind het een leukere en minder gevaarlijke psycho dan figuren als Roy Keane en Joey Barton en ik vind het planmatig op een enkeltje stampen minstens zo verachtelijk, terwijl dat elk weekend in elke competitie wel een keer gebeurt.Scherrer schreef:Zo, het seizoen zit erop voor Luis.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik snap, voor het eerst denk ik
, wat je bedoelt, maar het kan natuurlijk nog steeds niet. Authentiek of niet. Sowieso moeten er veel hogere schorsingen komen. Ook als een scheidsrechter al een kaart heeft gegeven en het blijkbaar niet helemaal goed ziet/zag.

IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
In het eerste gedeelte van Le T.'s post kan ik meegaan (en ben ik het ook eens), maar dat het een minder gevaarlijke gek is...ik weet het niet.
Juist omdat hij puur uit z'n dierlijke instinct handelt blijft hij onvoorspelbaar en een ongeleid projectiel.
Juist omdat hij puur uit z'n dierlijke instinct handelt blijft hij onvoorspelbaar en een ongeleid projectiel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik vind ook wel dat het gestraft moet worden, ik hoop alleen dat het bijten op zich niet heel veel zwaarder wordt gewogen dan andere gewelddadigheden, alleen omdat het uitzonderlijk is.
Dat hoop ik omdat ik de neiging heb Suarez te accepteren zoals hij is, en dat dat ongeleide gewoon bij hem hoort, hij gaat maar één richting op en dat is richting de winst, en dan is het nog lastig bijsturen als je hem eenmaal 'aan' hebt gezet. Als je een Fox Terrier koopt, in dit verband qua naam ook wel een toepasselijke, dan moet je ook niet gaan klagen dat je er maar druk mee bent, dat de buren er maar druk mee zijn, en dat die als je even niet oplet je bankstel uit elkaar trekt. Het zit in de aard van het beest. "Doet ie anders nooit hoor" is dan niet helemaal op zijn plaats.
Dat hoop ik omdat ik de neiging heb Suarez te accepteren zoals hij is, en dat dat ongeleide gewoon bij hem hoort, hij gaat maar één richting op en dat is richting de winst, en dan is het nog lastig bijsturen als je hem eenmaal 'aan' hebt gezet. Als je een Fox Terrier koopt, in dit verband qua naam ook wel een toepasselijke, dan moet je ook niet gaan klagen dat je er maar druk mee bent, dat de buren er maar druk mee zijn, en dat die als je even niet oplet je bankstel uit elkaar trekt. Het zit in de aard van het beest. "Doet ie anders nooit hoor" is dan niet helemaal op zijn plaats.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Suarez moet voetballen. Niet bijten. Rare vergelijking overigens.Le T. schreef:Ik vind ook wel dat het gestraft moet worden, ik hoop alleen dat het bijten op zich niet heel veel zwaarder wordt gewogen dan andere gewelddadigheden, alleen omdat het uitzonderlijk is.
IK GELOOF!!!!!!
Dat van die winst vind ik altijd wel meevallen. Zou Liverpool zonder Suarez veel lager staan dan nu?Le T. schreef:Dat hoop ik omdat ik de neiging heb Suarez te accepteren zoals hij is, en dat dat ongeleide gewoon bij hem hoort, hij gaat maar één richting op en dat is richting de winst, en dan is het nog lastig bijsturen als je hem eenmaal 'aan' hebt gezet.
Suarez is uitzonderlijk getalenteerd, maar hij kan nog steeds niet in dienst van het elftal spelen. En met elke trainer die hem in dat opzicht probeerde bij te sturen zocht hij het conflict. Dan ben je geen winnaar.
Ik snapte vorige keer de logica al niet dat de beet tegen Bakkal veel zwaarder gestraft wordt dan het geven van pakweg een elleboogstoot. Ik weet wel wat ik liever heb als slachtoffer.
Zonder Suarez was Liverpool nu 18e. Hij doet maar wat omdat hij met koekenbakkers speelt.Jöhnk schreef:Dat van die winst vind ik altijd wel meevallen. Zou Liverpool zonder Suarez veel lager staan dan nu?Le T. schreef:Dat hoop ik omdat ik de neiging heb Suarez te accepteren zoals hij is, en dat dat ongeleide gewoon bij hem hoort, hij gaat maar één richting op en dat is richting de winst, en dan is het nog lastig bijsturen als je hem eenmaal 'aan' hebt gezet.
Suarez is uitzonderlijk getalenteerd, maar hij kan nog steeds niet in dienst van het elftal spelen. En met elke trainer die hem in dat opzicht probeerde bij te sturen zocht hij het conflict. Dan ben je geen winnaar.
IK GELOOF!!!!!!