Ik vind het prima, ik kan wel een trade samenstellen voor Wright.

Moderator: mods
Ik vind het prima, ik kan wel een trade samenstellen voor Wright.
Dat Roy net zo moge gooien als in de eerste wedstrijd.InnerHarbour schreef:Opening Day was geweldig, gisteren helaas wat minder door een lelijke zeldzame fout van Jonsey. O's spelen .500 nu, verwacht dat het nog beter wordt.
Vanavond naar Zeux zijn team die prima begonnen zijn 4 en 2. Harvey tegen Halladay, ik ben benieuwd!
Ik zal in solidariteit Baltimore-Boston loeren. Wel via ESPN America. Dammit.InnerHarbour schreef: Vanavond naar Zeux zijn team
Nah, 8 weken. Tel daar een stuk of 3 bij op (het valt altijd tegen, zeker bij pitchers en schouders, dus ergens na de All Star Break moet hij terug kunnen zijn.InnerHarbour schreef:Greinke ligt er voor de rest van het seizoen uit,
Het is een lang seizoen. Begin juni is vroeg genoeg om rapport op te maken.Dubbel schreef:Wie denken jullie dat Mike Scioscia opvolgt? Vorig seizoen kreeg hij al veel kritiek en als je kijkt naar de start van '13 is het een abc-tje dat hij de zak krijgt als het zo door gaat lijkt me. Zou wel apart zijn, Mike is al mgr zolang ik de Angels ken en toen zat hij er ook al effe. Hopelijk komt er eerdaags nog een omslag...
Nou voorlopig nog geen enkele spijt dat ik Harvey gehouden heb. Ik heb hem zelf prima zien gooien tegen de Phillies en gisteravond pakte hij met speels gemak Washington en Strasburg.Zeux schreef:Harvey is wel talent. Maar of hij het dit seizoen al echt laat zien? Denk een seizoen te vroeg.InnerHarbour schreef:Is die Harvey van de Mets echt een talent?