PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Maar in zijn vorige periode bij PSV was Advocaat toch ook al een underachiever? Hij had toen in ieder geval wel de met afstand beste selectie van Nederland maar werd maar 1 keer kampioen en werd volgens mij zelfs in dat seizoen nog vernederd door Ajax. In 2004 wist hij met het NL elftal alleen van Letland te winnen en de Glasgow Rangers deden het volgens mij ook niet zo goed buiten Schotland.
Misschien kan hij wel een elftal neerzetten, maar geen aanvallend elftal zoals nodig om in de eredivisie kampioen te worden, en niet met jonge spelers, zoals ook nodig in de eredivisie.
Misschien kan hij wel een elftal neerzetten, maar geen aanvallend elftal zoals nodig om in de eredivisie kampioen te worden, en niet met jonge spelers, zoals ook nodig in de eredivisie.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Was dat de 5-0 in De Kuip? Een van de mooiste wedstrijden waar ik ooit bij ben geweest!Le T. schreef:... en werd volgens mij zelfs in dat seizoen nog vernederd door Ajax.
Mooi dat generaal het licht ziet. Wel een jaar of twee te laat maar allez, beter laat dan nooit. Nu de mensen bij PSV nog.
En volgens mij was het aan het begin van het seizoen zo dat iedereen vrijwel unaniem (in ieder geval de vaderlandse pers) vond dat PSV de beste selectie had. En Advocaat is een toptrainer. Tja... Sukkels.
En volgens mij was het aan het begin van het seizoen zo dat iedereen vrijwel unaniem (in ieder geval de vaderlandse pers) vond dat PSV de beste selectie had. En Advocaat is een toptrainer. Tja... Sukkels.

Scherp gezien René!'Van Bommel kan nog makkelijk een jaartje mee'
In de rubriek Het Tribunaal legt NUsport wekelijks kenners een stelling voor. Deze keer: Stoppen is het beste besluit dat Van Bommel kan nemen.
© ProShots
Door Charlie Bootsman en Daan Smink
Gerald Sibon, ex-ploeggenoot Van Bommel bij PSV
''Dat moet hij helemaal zelf bepalen. Je voetbalt in de eerste plaats voor jezelf. Ik ben op mijn 38e gestopt. Als ik er nog plezier in had gehad, dan was ik nog langer doorgegaan. Zo zal Van Bommel het ook bekijken. Als hij het nog leuk vindt, moet hij lekker doorgaan. Al zal hij dan misschien wel moeten accepteren dat het allemaal wat minder wordt. Dat hij af en toe een keer op de bank zit.''
''Nee, ik ben nog niet benaderd voor zijn afscheidswedstrijd. Dat komt vanzelf wel. Hij hoeft maar te bellen en ik doe mee.''
Harry van Raaij, oud-voorzitter PSV
"Ik denk niet dat ik daar iets over moet zeggen. Van Bommel is een heel verstandige man die daar prima zelf over kan oordelen. Dat zal ik nooit voor hem doen. Ik ga mijn opinie daar niet over geven."
René van de Kerkhof, oud-speler PSV
''Nee, ik hoop van ganser harte dat hij nog een jaartje doorgaat. Hij kan nog makkelijk mee en is als aanvoerder van onschatbare waarde. PSV moet volgend seizoen meer eigen jeugd inpassen en voor het begeleiden van die jongeren kan voor Van Bommel een belangrijke rol zijn weggelegd.''
''Misschien heeft hij al een besluit genomen, maar ik denk dat hij ook nog laat meewegen wat er in de laatste competitiewedstrijden gebeurt. Als PSV tweede wordt en de kans krijgt om weer in de Champions League te spelen, dan wordt het voor Van Bommel interessanter om door te gaan. Dan kan hij het jaar daarop mooi aansluiten bij de trainersstaf.''

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het zijn zware tijden voor PSV supporters. Jullie hebben ons syndroom overgenomen. Op papier iedere keer de favoriet en vervolgens op het einde van de rit hooguit een troostprijs in de hand.
Ik ben benieuwd of de ploeg nog in staat is om vol voor de tweede plaats te gaan. Niet dat je daar veel wijzer van zal worden want de CL voorronde is doorgaans niet gemakkelijk en PSV heeft op het moment ook geen elftal wat dat klusje wel even gaat klaren. Het zou misschien zelfs wel beter zijn om vol voor de beker te gaan om daarna te gaan kijken naar de voorbereiding voor volgend seizoen. Niet meteen de druk van die voorronde maar je richten op de start van de competitie.
Ik ben benieuwd of de ploeg nog in staat is om vol voor de tweede plaats te gaan. Niet dat je daar veel wijzer van zal worden want de CL voorronde is doorgaans niet gemakkelijk en PSV heeft op het moment ook geen elftal wat dat klusje wel even gaat klaren. Het zou misschien zelfs wel beter zijn om vol voor de beker te gaan om daarna te gaan kijken naar de voorbereiding voor volgend seizoen. Niet meteen de druk van die voorronde maar je richten op de start van de competitie.
Nil volentibus arduum
Die luxe heeft Psv niet. Ze zullen vol voor de CL moeten gaan om broodnodige centjes binnen te harken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat wordt leuk dan. Moeten ze eerst fors investeren om te hopen dat ze de centjes van de CL krijgen. Dat wordt weer popcorn en bier en genieten geblazen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja, volgens mij wel. Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen omdat ik sinds de confrontaties met Feijenoord in de periode Van Gaal de 5-0's en 3-0's door elkaar haal. Maar zo stond het me bij, Advocaat, Cocu etc, kampioen, en toch 5-0.Arthur schreef:Was dat de 5-0 in De Kuip? Een van de mooiste wedstrijden waar ik ooit bij ben geweest!Le T. schreef:... en werd volgens mij zelfs in dat seizoen nog vernederd door Ajax.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Volgens Thijs Slegers worden er vanavond in VI namen genoemd in verband met de op handen zijnde herdgangrevolutie.
Ik hoop echt zo dat de broertjes Van de Kerkhof erbij betrokken zijn. En misschien Van Breukelen er nog bij. 

Nil volentibus arduum
@ Arthur & Le T.
Die 5-0 zege in De Kuip was niet in een kampioensjaar van PSV, maar in het seizoen 1997/1998. We bezegelden onder Morten Olsen het winnen van de dubbel met deze klinkende overwinning in een kolkende Kuip waar ook de nodige knokpartijen op de tribunes plaatsvonden. Die dikke winst in de bekerfinale vond ik wel erg lekker, want er waren de nodige lampies van mening dat zij, ondanks hun 2e plaats, dat seizoen beter waren dan Ajax. Dat hebben we wel ff rechtgezet.
Die 5-0 zege in De Kuip was niet in een kampioensjaar van PSV, maar in het seizoen 1997/1998. We bezegelden onder Morten Olsen het winnen van de dubbel met deze klinkende overwinning in een kolkende Kuip waar ook de nodige knokpartijen op de tribunes plaatsvonden. Die dikke winst in de bekerfinale vond ik wel erg lekker, want er waren de nodige lampies van mening dat zij, ondanks hun 2e plaats, dat seizoen beter waren dan Ajax. Dat hebben we wel ff rechtgezet.
Jöhnk schreef:Volgens Thijs Slegers worden er vanavond in VI namen genoemd in verband met de op handen zijnde herdgangrevolutie.
Wat een na-apers zijn het toch in Eindhoven.

Ze lachten zich rot om onze 'revolutie', en nu willen ze er zelf een.
Ik gok dat Van Raaij erbij betrokken is. Hopelijk niet Hiddink.
Dacht ik ook al aan. Van Raaij en Hiddink (en Lemic).
Ik verwacht wel zoiets, PSV is geen club waar ze rustig iets opbouwen. Het is geld uitgeven en meteen scoren. Of proberen te scoren. Op de lange termijn denken, dat hebben ze daar nog nooit gedaan.
Voor Lemic ben ik niet zo bang, hij denkt vooral aan zichzelf.
Hiddink is een goede trainer, maar wil hij nog op het veld staan? Als TD maakte hij weinig indruk. Liet zijn oren hangen naar Lemic en gaf veel te veel geld uit.
Brands zal wel sneuvelen.
Voor Lemic ben ik niet zo bang, hij denkt vooral aan zichzelf.
Hiddink is een goede trainer, maar wil hij nog op het veld staan? Als TD maakte hij weinig indruk. Liet zijn oren hangen naar Lemic en gaf veel te veel geld uit.
Brands zal wel sneuvelen.
Klopt ja! Er werd vooral door de pers gesuggereerd dat de ranglijst loog, nadat PSV met mazzel met 3-4 wist te winnen in Amsterdam. Uiteindelijk werd Ajax met 17 punten voorsprong kampioen en vernederde het PSV met maar liefst 5-0 in de bekerfinale.Cruijff schreef:@ Arthur & Le T.
15 mei 2011.
'Ze willen Hiddink erbij betrekken.' Dat kan net zo goed PR zijn.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Volgens Derksen is er sprake van een kabel bij PSV. De donkere jongens doen alles samen, en de blanken dan natuurlijk ook.
Volgens Dries Mertens is dit absolute onzin:

Volgens Dries Mertens is dit absolute onzin:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Exit Brands hopelijk, gezien het gemelde nieuws in VI. Bizar dat er een soort van raciale scheiding is ontstaan binnen de PSV-selectie. Dat wordt flink puinruimen voor de opvolger van die voormalige RKC-vedette.
Best mogelijk dat ze dat willen, natuurlijk. Denk alleen niet dat Hiddink het doet.
Er is ook nog een prominente rol voor Van Breukelen weggelegd, begreep ik.
Er is ook nog een prominente rol voor Van Breukelen weggelegd, begreep ik.

Van Breukelen moet leiding gaan geven. Even Strootje diep in de ogen kijken en Bommelmans ook, dan komt het allemaal goed.
Ja, de zwarte jongens aan de ene kant en de blanke jongens onder aanvoering van Strootman, Van Bommel, Mertens en Toivonen ana de andere kant.
Weet je wat ik dacht toen ik dat hoorde? Die zwarte jongens hebben groot gelijk. Ik zou ook niet aan een de tafel gaan zitten bij Strootman, Van Bommel, Mertens en Toivonen.

Thijs schreef:Volgens Derksen is er sprake van een kabel bij PSV. De donkere jongens doen alles samen, en de blanken dan natuurlijk ook.
Ja, de zwarte jongens aan de ene kant en de blanke jongens onder aanvoering van Strootman, Van Bommel, Mertens en Toivonen ana de andere kant.
Weet je wat ik dacht toen ik dat hoorde? Die zwarte jongens hebben groot gelijk. Ik zou ook niet aan een de tafel gaan zitten bij Strootman, Van Bommel, Mertens en Toivonen.

Met een dansende Oliseh en Litmanen na afloop!Laudrup schreef:Klopt ja! Er werd vooral door de pers gesuggereerd dat de ranglijst loog, nadat PSV met mazzel met 3-4 wist te winnen in Amsterdam. Uiteindelijk werd Ajax met 17 punten voorsprong kampioen en vernederde het PSV met maar liefst 5-0 in de bekerfinale.Cruijff schreef:@ Arthur & Le T.
http://www.youtube.com/watch?v=zu2OhBfnSgA
Toch wel jammer dat ze de finale dit jaar hebben laten lopen.
I think I lost my fucking headache
Dat lijkt me inderdaad niet heel gezellig.Yopi schreef: Ja, de zwarte jongens aan de ene kant en de blanke jongens onder aanvoering van Strootman, Van Bommel, Mertens en Toivonen ana de andere kant.
Maar het is nu dus echt raak in Eindhoven. De rommel ligt op straat en intern liggen mensen met elkaar overhoop. Dat gaat een deftig jubileumfeest worden.
Nil volentibus arduum
Overzichtelijk voor die gedragsdeskundigen.Marillion schreef:Dat lijkt me inderdaad niet heel gezellig.Yopi schreef: Ja, de zwarte jongens aan de ene kant en de blanke jongens onder aanvoering van Strootman, Van Bommel, Mertens en Toivonen ana de andere kant.

Maar het is nu dus echt raak in Eindhoven. De rommel ligt op straat en intern liggen mensen met elkaar overhoop. Dat gaat een deftig jubileumfeest worden.
Zo gaan ze de tweede plaats ook mislopen.

Hoe jammer is het dat we de bekerfinale niet spelen. Dat dat zooitje nog een keer willen vernederen.
Van PN:
De kluts is van de leg in Eindhoven. Maar als de redding goed is komt het einde nabij.
Beerput losgebarsten? Gomes komt bovendrijven?Nu de beerput volledig lijkt losgebarsten bij PSV komt ook de naam van Heurelho Gomes weer boven drijven.

De kluts is van de leg in Eindhoven. Maar als de redding goed is komt het einde nabij.