PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Waterreus zat er niet, beweerde hij althans.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Edward Linskens mag natuurlijk niet ontbreken! 

- Jinne
- Site Admin
Qua uiterlijk past hij wel bij Willy en Rene.wimpey schreef:Edward Linskens mag natuurlijk niet ontbreken!

Voor Lucius moet er nog wel een baantje te vinden zijn in het sfeerteam op de post vuurwerk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Uit 2011, dit zei Sanders over Van der Kuijlen:
Van die kant geen gevaar te duchten, dus.
Van Aerle op PR, stel ik voor. Hij weet hoe je een bericht moet overbrengen.
(ANP)De directeur van PSV wees indirect op de felle kritiek die clubicoon Johan Cruijff de afgelopen maanden via zijn column in De Telegraaf op Ajax uitte. Hij pleitte er vooral voor om meer oud-spelers bij de club te betrekken. ,,Toen ik laatst Willy van der Kuijlen op de gang tegenkwam, zei ik: 'wat hebben wij het met jou toch getroffen'.'' Het icoon van PSV houdt zich in tegenstelling tot Cruijff en Willem van Hanegem (Feyenoord) altijd op de vlakte over zijn grote liefde.
Van die kant geen gevaar te duchten, dus.
Van Aerle op PR, stel ik voor. Hij weet hoe je een bericht moet overbrengen.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Driesje toch. Wat een inzicht, zeg.“We hebben er tegen Ajax alles aan gedaan, maar hebben een beetje pech gehad. De wil om te winnen en onze inzet was hoger”, vindt Mertens
Faber die hoofdcoach van Sparta wordt bij promotie? Tenminste, dat roept de Telegraaf.
Sexy MF. Gozer ziet eruit alsof ie 60 is.Jinne schreef: Qua uiterlijk past hij wel bij Willy en Rene.
Met dominee De Breuk en Jut & Jul er ook nog bij is psv in prima handen, na de op handen zijnde revolutie.

Dan Fons Spooren nog voor hand- en spandiensten: organisatie op peil!
Yopi schreef: Van Aerle op PR, stel ik voor. Hij weet hoe je een bericht moet overbrengen.

Shoot the messenger!

Wat heeft psv trouwens met slechte keepers wier naam met "Water" begint?!Duke schreef:Waterreus zat er niet, beweerde hij althans.

Wat waren die slecht he. Niet te geloven. Lens is de enige speler van PSV die ik zou willen hebben. Past ook helemaal niet bij dat clubje.Jinne schreef:Behalve die vrije trap Mertens niet gezien. Dat was nog wel een actie meer dan Wijnaldum trouwens.
Ja, en daar heb ik me lelijk in vergist.InnerHarbour schreef:Was jij niet degene die het aan het begin van het seizoen over Brands de tovenaar had?generaal schreef:Hopelijk kan PSV nog tweede worden, maar ik geef Vitesse een betere kans. De goede spelers zullen wel verkocht worden, en wat overblijft, bestaat uit nestor Van Bommel, een paar talenten en een heleboel afgeschreven brandhout. Brands zal wel weer lekker gaan polderscouten, te veel geld verknoeien, en Tiny Sanders voor een joelende menigte halve garen een high five geven na bekendmaking van Maher als superversterking voor het komende seizoen.
Wat betreft volgend seizoen, denk ik dat PSV een vrije val gaat maken. Simpelweg omdat ik niet geloof dat alle dikbetaalde trekpoppen verkocht/gedumpt kunnen worden. Uitgerekend de betere spelers als Toivonen, Strootman en Lens zullen vertrekken. Daar wordt natuurlijk aan verdiend, maar gezien Brands' trackrecord bij PSV is het zeer de vraag of zij adequaat worden vervangen.
Vukovic, Engelaar en Nijland zitten gelukkig aan het einde van hun contract, Van Bommel kapt er mee (wellicht kan die meteen aansluiten bij de technische staf), Hutchinson gaat naar Engeland (ik hoop toch zeker de Championship) en van Manolev is het nog maar de vraag of hij door Fulham wordt overgenomen. Ik denk zelf van niet.
Dan blijven de volgende risicogevallen in tact (en ik vrees basisklant): Marcelo, Derijck, en Pieters.
Als kers op de taart wil Brands de contracten van Bouma en Waterman verlengen

Wat was ik down na Ajax-Vitesse begin november:
11 gespeeld, 4x winst, 6x gelijk, 1x verlies. En het beeld op m'n netvlies van een Sana die elke keer fysiek wordt weggezet in de duels.
Maar zoals ze in Zuid-Afrika zeggen: Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen
11 gespeeld, 4x winst, 6x gelijk, 1x verlies. En het beeld op m'n netvlies van een Sana die elke keer fysiek wordt weggezet in de duels.
Maar zoals ze in Zuid-Afrika zeggen: Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Toivonen een van de betere spelers? Dat zegt dan een hoop over de rest. Ik vind Toivonen niets bijzonders. Over Toivonen gesproken, gisteren gaf hij het begrip vooropgaan in de strijdeen nieuwe dimensie. Of moet ik zeggen: voorop gaan liggen in de strijd? Het sloeg nergens op en Poulsen lachte hem in zijn gezicht uit.
Ik lees steeds dat PSV kwalitatief niet onderdoet voor Ajax (vandaag Taco van der Velde op VI radio nog). Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo. Ik vind Ajax namelijk véél beter dan PSV, zowel technisch, tactisch als mentaal. Iedereen praat Marcel Brands na, die vindt dat hij een o zo goede selectie heeft neergezet. Nou, vergeet het maar.
Ik lees steeds dat PSV kwalitatief niet onderdoet voor Ajax (vandaag Taco van der Velde op VI radio nog). Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo. Ik vind Ajax namelijk véél beter dan PSV, zowel technisch, tactisch als mentaal. Iedereen praat Marcel Brands na, die vindt dat hij een o zo goede selectie heeft neergezet. Nou, vergeet het maar.
Eens, Yopi.
Van Hanegem roept nu ook dat Ajax niet heel veel betere spelers heeft. Maar hoe ze erbij komen?
Ajax heeft met Vermeer, Toby, Moisander, Blind, Eriksen, Siem de beste spelers op hun positie. Daarnaast heeft Ajax met Fischer het grootste talent van Nederland rondlopen die toppers heeft beslist.
Als Ajax net als Vitesse en 010 (en eigenlijk speelden PSV en Twente ook geen Europees) geen Europees had gespeeld dan waren we al in november begonnen met het oprollen van iedereen. Wellicht in oktober al.
Van Hanegem roept nu ook dat Ajax niet heel veel betere spelers heeft. Maar hoe ze erbij komen?
Ajax heeft met Vermeer, Toby, Moisander, Blind, Eriksen, Siem de beste spelers op hun positie. Daarnaast heeft Ajax met Fischer het grootste talent van Nederland rondlopen die toppers heeft beslist.
Als Ajax net als Vitesse en 010 (en eigenlijk speelden PSV en Twente ook geen Europees) geen Europees had gespeeld dan waren we al in november begonnen met het oprollen van iedereen. Wellicht in oktober al.
IK GELOOF!!!!!!
Ik meen afgelopen week toch van Marcelo begrepen te hebben dat hij een volgende stap in zijn loopbaan gaat maken. Vermoedelijk heeft hij een seizoenskaart van Barcelona weten te bemachtigen.generaal schreef: Dan blijven de volgende risicogevallen in tact (en ik vrees basisklant): Marcelo, Derijck, en Pieters.
Als kers op de taart wil Brands de contracten van Bouma en Waterman verlengen.

Nil volentibus arduum
Dat heb ik ook gelezen. Dat wanneer hij goed blijft spelen hij dan Afellay achterna zou kunnen gaan naar Barcelona.Marillion schreef: Ik meen afgelopen week toch van Marcelo begrepen te hebben dat hij een volgende stap in zijn loopbaan gaat maken. Vermoedelijk heeft hij een seizoenskaart van Barcelona weten te bemachtigen.
Boog zou zeggen: effe spiegelen, Marcelo. Die jongen leeft op een andere planeet, blijkbaar.
Op PN vinden ze dat ook, bijna zonder uitzondering: PSV heeft ('verreweg') de beste selectie van Nederland. Gisteren bij SV werd ook gedaan alsof PSV de beste spelers heeft, en alsof daar eigenlijk niet eens over gediscussieerd hoefde te worden. Alleen Jan Mulder durfde daar tegenin te gaan, die vond de spelers van Ajax veel beter.Yopi schreef:Ik lees steeds dat PSV kwalitatief niet onderdoet voor Ajax (vandaag Taco van der Velde op VI radio nog). Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo. Ik vind Ajax namelijk véél beter dan PSV, zowel technisch, tactisch als mentaal. Iedereen praat Marcel Brands na, die vindt dat hij een o zo goede selectie heeft neergezet. Nou, vergeet het maar.
Het lukte onder Rutten niet, en nu ook onder Advocaat niet. Zijn dat dan allebei zulke slechte trainers?
wimpey schreef:Dat heb ik ook gelezen. Dat wanneer hij goed blijft spelen hij dan Afellay achterna zou kunnen gaan naar Barcelona.
Echt waar?

Heeft Marcel Brands hem dat verteld?

Brands is een TD van de oude stempel. Contracten verlengen in de hoop flink te cashen. Ook bij middelmatige spelers. Soms moet je je verlies nemen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Heeft hij helemaal zelf bedacht:
Marcelo: 'PSV is een goede springplank'
De Brazliaanse verdediger Marcelo is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV en hoopt in de zomer afscheid te nemen met zijn eerste titel in dienst van de Eindhovenaren. Hij heeft veel vertrouwen in een goede afloop van de competitie.
Om nog kans te maken op het kampioenschap mag PSV zondag niet verliezen van Ajax. De achterstand in de competitie bedraagt momenteel drie punten met nog vijf wedstrijden te spelen. Marcelo kijkt uit naar de topper. ''Ik denk dat het een groot spektakel wordt. De twee ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Met de steun van het publiek moeten we een goed resultaat kunnen neerzetten.''
De 25-jarige centrale verdediger krijgt veel kritiek te verduren, maar Marcelo denkt dat hij na dit seizoen toe is aan een stap hogerop. ''Ik ben naar Nederland gekomen om mijn kunnen te tonen en kampioen te worden.'' ''Vorig seizoen hadden we een kans, maar die lieten we ons ontglippen. Dit jaar kunnen we ons dat niet permitteren. Als we een eenheid vormen en ons best doen, zullen we ons doel bereiken'', zegt Marcelo in gesprek met NOS.
''Alle spelers dromen van spelen in de top. Dat geldt ook voor mij. Ik speel hier al drie jaar en PSV is een goede springplank. Veel PSV-spelers stromen door naar grote clubs. Afellay is als laatste naar Barcelona gegaan en Romario vroeger ook. Als ik hier goed blijf spelen, denk ik dat ik ook zo’n kans maak. ''
Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum
In ieder geval heeft Advocaat slecht getraind. Ik zag gisteren een slecht getraind elftal. Spelers die niet weten wat ze in welke situatie moeten doen. Advocaat is net als Van Hanegem zo'n figuur die vindt dat spelers dat zelf moeten zien. Dat kon vroeger met een gemiddelde leeftijd van 27 en een elftal dat voor het grootste deel 4 jaar bij elkaar is, en zelfs toen was dat verkwisting van mogelijkheden.Jöhnk schreef:Op PN vinden ze dat ook, bijna zonder uitzondering: PSV heeft ('verreweg') de beste selectie van Nederland. Gisteren bij SV werd ook gedaan alsof PSV de beste spelers heeft, en alsof daar eigenlijk niet eens over gediscussieerd hoefde te worden. Alleen Jan Mulder durfde daar tegenin te gaan, die vond de spelers van Ajax veel beter.
Het lukte onder Rutten niet, en nu ook onder Advocaat niet. Zijn dat dan allebei zulke slechte trainers?
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tyton/Waterman - Vermeer/Cilissen
Willems - Blind
Pieters - Moisander
Marcelo - Toby
Hutchison/Manolev - Van Rhijn
Van Bommel - Poulsen
Strootman - Eriksen
Toivonen - Siem
Narsingh - Schone
Lens - Sigthorsson
Mertens - Fischer
Ik denk dat ik het wel weet hoor. En dan reken ik Derijck, Bouma, Matavz en dat soort koekenbakkers niet mee.
En bij Ajax heb je een Hoesen die aantoonbaar beter wordt. Babel op de bank. Het systeem dat past bij de spelers en de speelwijze die duidelijk is voor iedereen.
Willems - Blind
Pieters - Moisander
Marcelo - Toby
Hutchison/Manolev - Van Rhijn
Van Bommel - Poulsen
Strootman - Eriksen
Toivonen - Siem
Narsingh - Schone
Lens - Sigthorsson
Mertens - Fischer
Ik denk dat ik het wel weet hoor. En dan reken ik Derijck, Bouma, Matavz en dat soort koekenbakkers niet mee.
En bij Ajax heb je een Hoesen die aantoonbaar beter wordt. Babel op de bank. Het systeem dat past bij de spelers en de speelwijze die duidelijk is voor iedereen.
IK GELOOF!!!!!!
Helemaal mee eens. Heeft een jaar met die groep mogen werken, maar psv speelt slechter voetbal dan onder Rutten.Le T. schreef: In ieder geval heeft Advocaat slecht getraind. Ik zag gisteren een slecht getraind elftal. Spelers die niet weten wat ze in welke situatie moeten doen.
Ik had gister geen moment het idee dat psv op eigen kracht iets af zou kunnen dwingen. Los zand. Slechte trainer dus.
Marcelo heeft wel een punt. Als hij goed gaat spelen dan kan een topclub komen. Eerst leren voetballen, leren verdedigen en hij is er bijna 

IK GELOOF!!!!!!
Dat had ik overigens niet verwacht. Mijn gevoel was dat Advocaat het allemaal wel wat degelijker zou maken maar daar is hij absoluut niet in geslaagd.
Nil volentibus arduum
Advocaat is geen trainer die spelers beter maakt, maar hij kan wel een elftal neerzetten. Als ik kijk naar het afgelopen seizoen maar ook naar vorig seizoen, dan moet ik wel constateren dat de selectie van PSV op de een of andere manier slecht in elkaar steekt. Er is te weinig kwaliteit of de spelers passen niet goed bij elkaar of een combinatie van beide.
Los daarvan had PSV nooit zo krampachtig moeten inzetten op de titel. Doe wat je moet doen, dan komen de resultaten vanzelf. Door de EL te laten lopen heeft Advocaat de druk - die al enorm hoog was - nog eens opgevoerd. Dat kon deze groep niet aan.
Los daarvan had PSV nooit zo krampachtig moeten inzetten op de titel. Doe wat je moet doen, dan komen de resultaten vanzelf. Door de EL te laten lopen heeft Advocaat de druk - die al enorm hoog was - nog eens opgevoerd. Dat kon deze groep niet aan.