Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Los van wat je van haar vindt, was het toch een gewoon interview. Het ging over recht tov sport (eigen regels, discrimineren et cet.). Ze zat daar omdat ze hoog leraar was in sport recht, volgens mij.
Ze heeft natuurlijk gewoon gelijk dat journalisten zelden kritische vragen stellen tegen idolen, dus ook tegen Cruijff. In die context gaf ze aan dat Cruijff ook gewoon een mens is en dus kritische vragen mag krijgen.
Ze gaf overigens ook gewoon aan dat ze het niet goed hadden gedaan.
Ze heeft natuurlijk gewoon gelijk dat journalisten zelden kritische vragen stellen tegen idolen, dus ook tegen Cruijff. In die context gaf ze aan dat Cruijff ook gewoon een mens is en dus kritische vragen mag krijgen.
Ze gaf overigens ook gewoon aan dat ze het niet goed hadden gedaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is dan naïef van deze hoogleraar. Of je het nou hebt over Cruijff, Van Gaal, de Koningin, Nelson Mandela, Obama of noem maar iemand, mensen in hoge posities werken alleen met bevriende of in elk geval niet vijandige journalisten. En in een conflictsituatie zijn ze dubbel voorzichtig.
Deed haar eigen kamp ook aan mee. Ten Have die 'spontaan' SV belde om Cruijff van racisme te beschuldigen, enz. Dan is het niet de bedoeling dat Jack van Gelder kritische vragen stelt.
Deed haar eigen kamp ook aan mee. Ten Have die 'spontaan' SV belde om Cruijff van racisme te beschuldigen, enz. Dan is het niet de bedoeling dat Jack van Gelder kritische vragen stelt.
Volgens mij beschuldigde Davids juist Cruijff van rascisme en werd dat goedgepraat door de apostelen waarop Ten Have zich geroepen voelde Davids te steunen.
Natuurlijk, Jabu. Er was geen sprake van een opzetje.
Gelukkig is dat allemaal verleden tijd.

Gelukkig is dat allemaal verleden tijd.
Volgens mij doe jij nu precies wat Olfers stelt. Het hebben over de vorm ipv de inhoud om maar niet kritisch te hoeven zijn.
Olfers heeft mij door!
Davids die voor de camera's van de NOS na enig repeteren 'nieuws' van maanden geleden bracht; vervolgens 's avonds de discussie in SV met Ten Have al in de startblokken. Iedereen weet toch dat de chef van NOS sport rabiaat tegen Cruijff is?
Zo was het nu eenmaal, bijna alle journalisten kozen partij. Olfers moet niet zeiken, zij en haar vrienden hadden ook hun groupies.

Davids die voor de camera's van de NOS na enig repeteren 'nieuws' van maanden geleden bracht; vervolgens 's avonds de discussie in SV met Ten Have al in de startblokken. Iedereen weet toch dat de chef van NOS sport rabiaat tegen Cruijff is?
Zo was het nu eenmaal, bijna alle journalisten kozen partij. Olfers moet niet zeiken, zij en haar vrienden hadden ook hun groupies.
Apostelen laten zich nou eenmaal makkelijk herkennen aan hun blinde vlek.Yopi schreef:Olfers heeft mij door!.
Zelfs op zo een prachtige dag als deze dit gel*l? 

IK GELOOF!!!!!!
Domme kalveren dag.Jöhnk schreef:In welk kader zat ze daar eigenlijk?
AT's LvG-clan meent het mens te moeten verdedigen. Ontroerend.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Er is werkelijk niemand die haar hier verdedigd alszijnde voormalig RvC van Ajax. Wel zie ik een aantal aanvallen op haar interview van posters die gezien kunnen worden als pro Cruijff die zover ik kan inschatten nergens op gebaseerd zijn. Olfers zat daar niet om over Ajax en haar rol in de RvC te praten.wimpey schreef:Domme kalveren dag.Jöhnk schreef:In welk kader zat ze daar eigenlijk?
AT's LvG-clan meent het mens te moeten verdedigen. Ontroerend.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Urby en Enoh zijn Manolev wat aan het plagen bij Fulham na de 2-3 in Eindhoven:

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Jannes wordt effe hoofdtrainer van Pana. Respect!
http://sport.fok.nl/nieuws/595543/1/1/1 ... ainer.html

http://sport.fok.nl/nieuws/595543/1/1/1 ... ainer.html
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Onze Mido...

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Als Babel vertrekt ....
Toch zonde, Mido had talent.
Speelt hij nog ergens? Of moet ik vragen: staat hij nog ergens onder contract?
Speelt hij nog ergens? Of moet ik vragen: staat hij nog ergens onder contract?
Na Barnsley op zijn 30ste werkeloos....
Zaakwaarnemers en corruptie gaan hand in hand...
Gezellig buikje bij Theo, heeft Frank toch ook goed gezien ondanks het verlies van voetballend vermogen.
Tja, gaat het om zo'n buikje of wat hij op het veld presteert?Iniesta schreef:Gezellig buikje bij Theo, heeft Frank toch ook goed gezien ondanks het verlies van voetballend vermogen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jij denkt niet dat er een verband is? 

Niet 1 op 1 nee. Te zwaar was hij ook al bij Ajax. Toch was hij belangrijk in de tweede helft van het seizoen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Janssen is minder dan De Jong en Eriksen. Dat heeft De Boer goed gezien.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Leuk dat Janssen bij Ajax een goed half jaar draaide, maar de laatste paar maanden (van dit jaar) is hij nog meer kilo's aangekomen en bereidt hij zich voor een afscheid, zo lijkt het. Prima, maar dan heb je niets te zoeken bij een topclub als Ajax. Uiteraard zit er wel een verband tussen een dikke buik en je voetbalkwaliteiten op het veld. Een fitte Janssen is natuurlijk beter dan een holle bolle Janssen.
Daarbij is het ook wel lekker als senioren in het elftal een voorbeeld zijn voor de instromende jeugd.
Ja. Had ik niet verwacht.Jöhnk schreef:Janssen is minder dan De Jong en Eriksen. Dat heeft De Boer goed gezien.

Frank wilde lopende middenvelder en Siem / Eriksen hebben zijn gelijk bewezen.
Janssen is een zeur. Gelukkig zeurt hij tegenwoordig bij Vitesse. 
Journalisten zijn gek op Theo, want o, o, o, wat is hij authentiek. En Theo is in zijn eigen mythe gaan geloven.

Journalisten zijn gek op Theo, want o, o, o, wat is hij authentiek. En Theo is in zijn eigen mythe gaan geloven.