Moderator: mods
Precies. En dan hoor ik VBommel zeggen dat de bedoeling was druk zetten??? Hun taktiek was om het middenveld over te slaan en veelvuldig de lange bal te spelen. Die lange bal lukte aardig, verder geen enkele keer gevaarlijk geweestPeter schreef:Sowieso hadden onze jongens het middenveld in handen. Van Bommel en Strootman hadden het keer op keer lastig. Alle afvallende ballen waren voor ons. Die lange halen op Toivonen werden vakkundig weggekopt door Poulsen. Het was jammer dat we het ook wel geloofden en daarom vaak weer helemaal bij 'af' begonnen. Die angsthazen van PSV zakten ook massaal in op eigen helft en dat maakte het helemaal lastig natuurlijk. Wij hoeven niet, maar als je dan als PSV-zijnde ook nog eens compleet inzakt, dan speel je ook niet voor het kampioenschap. Er waren slechts een aantal momenten dat alle PSV voorhoede spelers druk zetten en dan krijg je het toch wat lastiger. Nu vraag ik me sowieso af wat het strijdplan van PSV was, hoor. Alle lange ballen op Toivonen die vervolgens de bal doorlegt/kopt op een lopende aanvaller? Toe dan.
Onzeker. Aan de bal ook niet snelschakelend. Die gozer wacht veel te lang met een oplossing en schiet die bal vervolgens maar lukraak naar voren.Ajax Rules schreef:Ik lees overal dat Cilessen goed was? Maar die was toch niet goed? Nerveus, veel stompen en bij de 2-2 zag hij er ook niet goed uit wmb.
Vanaf de aftrap kreeg hij een bal en die was al ruk. Zal de spanning wel zijn.Peter schreef:Onzeker. Aan de bal ook niet snelschakelend. Die gozer wacht veel te lang met een oplossing en schiet die bal vervolgens maar lukraak naar voren.Ajax Rules schreef:Ik lees overal dat Cilessen goed was? Maar die was toch niet goed? Nerveus, veel stompen en bij de 2-2 zag hij er ook niet goed uit wmb.
Jesse schreef:Poulsen natuurlijk man of the match! Koekje van eigen deeg voor van Bommel en Toivonen. Mooi ook toen Toivonen weer eens omviel tegen Poulsen en hij hem vervolgens probeerde te intimideren. Poulsen leek echter niet onder de indruk en staat er alleen maar bij te grijnzen. De commentator die vervolgens ook zegt: 'Dit lijkt me niet echt zinvol voor Toivonen, want Poulsen heeft in zijn carriere wel even wat meer van dit soort situaties meegemaakt dan hij.'![]()
Concurrent verliest acht wedstrijden. Dat helpt wel ja. :-)Duke schreef:Het zegt ook iets over de concurrentie, maar De Boer haalt inderdaad het maximale uit deze groep.