PSV - Ajax 14-04-2013
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 14-04-2013
GVD WAT MOOI!!!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Heeft Mertens al gezegd dat dit de kampioenswedstrijd was?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pfff, afwisselend via de radio, twitter en teletekst gevolgd, wat een spanning! Maar mooi dat we (ondanks Kuipers, als ik goed begrijp) gewonnen hebben. Gouden wissel!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hoe laat en waar?Ajaciedjuh schreef:banjavi schreef:Biertje?????![]()
Whaaaa. Zelfs ik ben blij nu
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh
Zo, een dubbel interview met Bommel.Raymon schreef:Heeft Mertens al gezegd dat dit de kampioenswedstrijd was?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
kampioenen!!
Geweldige wedstrijd van Ajax. PSV gedeklasseerd. Prachtig om te zien.
@Banjavi: vergeet NEC nou maar. Er is maar 1 club.

@Banjavi: vergeet NEC nou maar. Er is maar 1 club.

Laatst gewijzigd door Yopi op zo apr 14, 2013 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart
Jaar in jaar uit kunnen Lucas en ik geen kindje in ons leven verwelkomen, maar reken maar van fucking yes dat we dan maar jaar in jaar uit kampioen worden. De jongens van Ajax, dat is voor mij 'onze jochies' genoeg.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
Net terug van het fietsen?Yopi schreef:kampioenen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
[quote="Ajaciedjuh"]Luchtfietsen.
Wat was het spannend, zeg. Pfffffff.

- Ajaciedjuh
Yopi schreef:Ajaciedjuh schreef:Luchtfietsen.![]()

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV heeft miljoenen uitgegeven, maar een fatsoenlijke aanval is teveel gevraagd. Kick and rush was het strijdplan. En oh oh oh wat hadden ze een moeite met onze lopende middenvelders. Ajax overigens erg onnauwkeurig, hoor. Aanvallend veel te flets. Vond Babel ook matig invallen, maar wat maakt het uit. Deze wedstrijden moet je winnen en dan is alles vergeven. Moet wel zeggen dat ik erg blij met Poulsen was, hoor. Jongen heeft laten zien dat hij van meerwaarde is geweest. Goeie aankoop en dat had ik niet verwacht.
Heerlijk.
Wordt een groot feest die bekerfinale.
Heerlijk.

- Ajaciedjuh
Nu komend weekend: Ajax pakt Heerenveen, az psv en feyenooit Vitesse gelijk. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De taktiek van PSV was duidelijk, het middenveld overslaan. Ik vond dat Ajax inderdaad wel wat zorgvuldiger had mogen zijn, hadden ze er nog een paar meer gescoord.Peter schreef:PSV heeft miljoenen uitgegeven, maar een fatsoenlijke aanval is teveel gevraagd. Kick and rush was het strijdplan. En oh oh oh wat hadden ze een moeite met onze lopende middenvelders. Ajax overigens erg onnauwkeurig, hoor. Aanvallend veel te flets. Vond Babel ook matig invallen, maar wat maakt het uit. Deze wedstrijden moet je winnen en dan is alles vergeven. Moet wel zeggen dat ik erg blij met Poulsen was, hoor. Jongen heeft laten zien dat hij van meerwaarde is geweest. Goeie aankoop en dat had ik niet verwacht.
Heerlijk.
Ik denk dat PSV nog wel eens een vrije val kan gaan maken. Gaat Advocaat dit nog op de been krijgen? Ik denk dat de boel in elkaar gaat donderen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Poeh, je zou maar voor een gelijkspel getekend hebben!
Dit maakt voor mij het verschil tussen een mooie titel en een kampioenschap van de armoede. (Bij verlies denk ik dat we ook kampioen zouden worden.)
Dit maakt voor mij het verschil tussen een mooie titel en een kampioenschap van de armoede. (Bij verlies denk ik dat we ook kampioen zouden worden.)
Slechte ongeconcentreerde wedstrijd. Achteraf bekeken had je hier met 0-5 kunnen winnen.
- Ajaciedjuh
Dikkie heeft het weer anders gezien. 

- Ajaciedjuh
Ff nagenieten bij Studio Sport.

Tijd geleden dat we thuis en uit hebben gewonnen van die Pi$¥€€ boeren 

Ik weet niet wat Dickie gezegd heeft en ik vind het gewoon een hele matige trainer die ik dus niet zo serieus neem, maar ik vond Ajax ook niet best hoor.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik was even bang dat Ajax achterover zou leunen maar gelukkig werd de opbouw van PSV vroeg verstoord. Ik zei vooraf dat PSV over 0 automatismen beschikt. Deze ploeg doet maar wat.
Man of the Match is trouwens Poulsen. Zette binnen de minuut de wedstrijd op scherp. Toivonen heeft geen pepernoot geraakt.
Ajax werd gemakzuchtig, nonchalant en dat vind ik echt prachtig. Laat staan hoe we hadden gespeeld als Ajax MOEST winnen. Echt een terechte overwinning. PSV heeft 0 kansen zelf gecreeerd. De goal van Lens, de 2e, was trouwens buitenspel.
Kuipers floot wederom een perfecte wedstrijd. Niks op aan te merken
Man of the Match is trouwens Poulsen. Zette binnen de minuut de wedstrijd op scherp. Toivonen heeft geen pepernoot geraakt.
Ajax werd gemakzuchtig, nonchalant en dat vind ik echt prachtig. Laat staan hoe we hadden gespeeld als Ajax MOEST winnen. Echt een terechte overwinning. PSV heeft 0 kansen zelf gecreeerd. De goal van Lens, de 2e, was trouwens buitenspel.
Kuipers floot wederom een perfecte wedstrijd. Niks op aan te merken

IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Hij had wel een paar gele kaarten moeten geven en een pingel.
Poulsen
2e goal Lens idd buitenspel.
Poulsen

2e goal Lens idd buitenspel.
Die corner voor die vrije trap had nooit genomen mogen worden op die manier. Maar ach, soit. Ben allang blij dat die grensrechter het goed zag bij het buitenspel van Toivonen.
15 mei 2011.
Nou... Dat was ook niet leuk... Had graag bommel even gezienAjaciedjuh schreef:Ff nagenieten bij Studio Sport.![]()
Die commentator op EL ....
Ajax mag blij zijn dat de grens het goed zag....
Huh???
Zit je in een vliegtuig... We mogen blij zijn dat de piloot zijn werk goed heeft gedaan?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.