Er is zelfs speciaal voor hem de eerste lekkere lentedag van het jaar georganiseerd om hem maar die fiets op te krijgen, maar nee hoor.

Moderator: mods
Als Ajax vanmiddag verliest, weten we direct wie de schuldige is. Je wordt bedankt, Yopi.Scherrer schreef:Ik had wel een goed gevoel, maar als joey niet gaat fietsen... We kunnen nu net zo goed die wedstrijd níet spelen.
Er is zelfs speciaal voor hem de eerste lekkere lentedag van het jaar georganiseerd om hem maar die fiets op te krijgen, maar nee hoor.
Duidelijk dus. Die twee gaan strakkies zuigen, zeuren, hakken en zagen. Maar ach, what's new? Zolang Ajax het koppie er maar bijhoudt en zich niet laat provoceren.Van Bommel: wij zijn lieverdjes
"Bij mij komt het af en toe wat agressief over, denk ik. Dat begrijp ik wel. Soms is het niet goed en soms is het nodig", analyseert Kevin Strootman samen met Mark van Bommel hun 'agressiviteit'.
"Je moet eens in de Europa League gaan kijken", vult Van Bommel zijn ploeggenoot bij PSV aan. "Dan zijn wij nog lieverdjes hoor."
Van Bommel vindt dat er tegen Ajax veel is geoorloofd, zegt hij tegenover Eredivisie Live. "Iedereen wil winnen en weet dat het om het resultaat gaat. Dat kan niet altijd met mooi voetbal. Je moet ook andere dingen hebben. Daar zitten ook mentale dingen bij."
bron: Eredivisie live.
PSV met Lens als centrumspits in de kraker tegen Ajax
14/04/2013 14:30
PSV-coach Dick Advocaat heeft voor de kraker tegen Ajax gekozen voor Jeremain Lens in de spits. Georginio Wijnaldum (foto) start als rechteraanvaller, Drie Mertens op links.
Lens vervangt Tim Matavz centraal in de aanval. De Sloveen startte vorige week tegen Willem II nog in de basis. Mertens keert terug na een schorsing.
In de defensie moeten Marcelo en Timoty Derijck in samenwerking met de backs Atiba Hutchinson en Jetro Willems Ajax van scoren af zien te houden. Erik Pieters is nog geen basisklant, maar zit wel op de bank. De aftrap in Eindhoven is om 16.30 uur.
De volledige opstelling
Waterman; Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems; Van Bommel, Strootman, Toivonen; Wijnaldum, Lens, Mertens.