Wil je Tita nu ineens weg hebben?generaal schreef: Win dus maar, en stuur Brands naar huis.
Makkelijk trouwens om je eigen elftal zo omlaag te halen. Kan het alleen maar meevallen he!
Moderator: mods
Wil je Tita nu ineens weg hebben?generaal schreef: Win dus maar, en stuur Brands naar huis.
Dat doe je zelf ook in deze topic.wimpey schreef:Makkelijk trouwens om je eigen elftal zo omlaag te halen. Kan het alleen maar meevallen he!
Nah. Je hoort mij niet zeggen dat we met 3-0 verliezen. Wel dat ik o.b.v. Ajax' track record in uitwedstrijden blij ben met een punt.Arthur schreef:Dat doe je zelf ook in deze topic.wimpey schreef:Makkelijk trouwens om je eigen elftal zo omlaag te halen. Kan het alleen maar meevallen he!
Dan nog zie ik PSV de titel niet winnen. De achterhoede is abominabel, en van enig zelfvertrouwen is geen spoor te bekennen. Van Bommel, Strootman, Toivonen en Advocaat krijgen de rest echt niet meer in de juiste beweging.Jöhnk schreef:De tovenaar zie ik nog wel even bij PSV rond blijven hangen. Hij werd laatst nog hooggeprezen door Tiny Sanders. "Dan kunnen ze mij beter wegsturen", zei hij.
Hoe schat jij de kansen van PSV in als ze winnen?
Zijn grootste truc was de contractverlenging van Marcelo. Heel vreemd, want bij AZ bewees hij zich structureel als topverkoper.wimpey schreef:Wil je Tita nu ineens weg hebben?generaal schreef: Win dus maar, en stuur Brands naar huis.
Makkelijk trouwens om je eigen elftal zo omlaag te halen. Kan het alleen maar meevallen he!
Maar jij hebt wel de neiging om Ajax te onderschatten. Kijk voor de grap de Ajax-PSV topic terug van dit seizoen.wimpey schreef:Nah. Je hoort mij niet zeggen dat we met 3-0 verliezen. Wel dat ik o.b.v. Ajax' track record in uitwedstrijden blij ben met een punt.Arthur schreef:Dat doe je zelf ook in deze topic.wimpey schreef:Makkelijk trouwens om je eigen elftal zo omlaag te halen. Kan het alleen maar meevallen he!
Aan het begin van het seizoen was je er ook heilig van overtuigd dat PSV kampioen zou worden, Wimpey. Geeft verder niks ofzowimpey schreef:In een Ajax dat defensieve fouten maakt als tegen AZ, NEC en Heracles kan ik weinig vertrouwen hebben, Rishi.
@Boabdil: Ajax - psv en v.v. is voor ons Ajacieden vaak een vrij traumatische voetbalervaring geweest.
Iedereen verwacht het, ja. Dat wil niet zeggen dat het voor PSV de beste tactiek is.Bert schreef:Iedereen roept dat PSV gaat gokken op de snelheid van Lens en het initiatief aan Ajax gunt, maar ik denk dat je Ajax daarmee in de kaart speelt.
Komt nog bij dat Van Bommel het liefst in een compact spelende ploeg speelt. Die heeft weinig zin om weer alleen het rugnummer van Eriksen te zien.Yopi schreef: Ik verwacht het omdat Advocaat een bangerik is. Vol op de aanval spelen is niet zijn stijl.
Advocaat gaat natuurlijk nooit druk zetten.Yopi schreef:Iedereen verwacht het, ja. Dat wil niet zeggen dat het voor PSV de beste tactiek is.Bert schreef:Iedereen roept dat PSV gaat gokken op de snelheid van Lens en het initiatief aan Ajax gunt, maar ik denk dat je Ajax daarmee in de kaart speelt.
Ik verwacht het omdat Advocaat een bangerik is. Vol op de aanval spelen is niet zijn stijl. Dat doet hij alleen tegen zwakke tegenstanders. Maar valt hij zondag van zijn geloof, PSV moet immers winnen.
Zondag moet de wedstrijd van Christian Eriksen worden. Als hij er staat, wint Ajax.