PSV - Ajax 14-04-2013
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 14-04-2013
Schone zal ook op rechts spelen. Laat de backs van PSV maar zwemmen.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
@Wimpey: dat verwacht ik ook. FdB is niet van het wisselen.
0-1 voorkomen en als er ruimte gaat komen, Babel brengen voor de doodsteek!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik zou proberen 0-1 voor te komen. ;-)Ajaciedjuh schreef:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
We kunnen het wel schudden: http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... ajax-.html
- Ajaciedjuh
Misschien hebben we een aantal mooie fans, met een mooi voorkomen.Zeux schreef:Ik zou proberen 0-1 voor te komen. ;-)Ajaciedjuh schreef:

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
He das balen!wimpey schreef:We kunnen het wel schudden: http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... ajax-.html
IK GELOOF!!!!!!
cilessen
van rijn toby moisander blind
(mertens) (lens) (wijnaldum)
Poulsen
(toivonen)
De Jong Eriksen
(strootman) (van bommel)
Schone Sig Fisher
(willems) (marcello) (derrijck) (Hutchinson)
Kan zijn dat Matavz speelt en lens naar rechts gaat ten koste van Wijnaldum.
Ook leuk om te weten; wie staan er op scherp bij psv voor de wedstrijd tegen AZ uit.
Marcelo
Strootman
En ook leuk om te weten; wie staan er op scherp bij Ajax voor de wedstrijd tegen Heerenveen thuis
Moisander
de jong
van rijn
van rijn toby moisander blind
(mertens) (lens) (wijnaldum)
Poulsen
(toivonen)
De Jong Eriksen
(strootman) (van bommel)
Schone Sig Fisher
(willems) (marcello) (derrijck) (Hutchinson)
Kan zijn dat Matavz speelt en lens naar rechts gaat ten koste van Wijnaldum.
Ook leuk om te weten; wie staan er op scherp bij psv voor de wedstrijd tegen AZ uit.
Marcelo
Strootman
En ook leuk om te weten; wie staan er op scherp bij Ajax voor de wedstrijd tegen Heerenveen thuis
Moisander
de jong
van rijn
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Van Bommel staat toch altijd op scherp?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
pas bij zijn 9e en dan na 11 geloof ik bij iedere kaart
Hij staat nu op 7
Hij staat nu op 7
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Strootman kan dus wel vast een weekendje Centerparcs boeken.elliquido schreef: Ook leuk om te weten; wie staan er op scherp bij psv voor de wedstrijd tegen AZ uit.
Marcelo
Strootman
Nil volentibus arduum
En nu kunnen we het helemaal schudden!! http://sport.headlines.nl/nieuws/3/1337227/Rishi schreef:He das balen!wimpey schreef:We kunnen het wel schudden: http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... ajax-.html
Lens staat ook op scherp.Marillion schreef: Strootman kan dus wel vast een weekendje Centerparcs boeken.
Het optimisme van velen hier kan ik echt niet delen. Wees nou eens eerlijk: hoe vaak wint Ajax nou helemaal een lastige uitpot?
Tegen Twente-in-verval lukt het recent aardig, maar verder??

Jammer dat Oscar, Base en D_s dit topic lijken te mijden als de pest. Zou hun visie op deze pot graag eens lezen....
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Yep. Sowieso. Gelijkspel, dan is het in mijn hoofd feest hoor.wimpey schreef:Wees nou eens eerlijk: hoe vaak wint Ajax nou helemaal een lastige uitpot? Een gelijkspel a.s. zondag is voor mij een overwinning.![]()
K.
Still alive...
Daar teken ik ook voor hoor. Hoef ik geen seconde over na te denken. Ajax is absoluut niet stabiel genoeg om overtuigd te zijn van een goed resultaat. Achterin zijn ook wij bijzonder kwetsbaar.
Mijn hoop op een goed resultaat is vooral gebaseerd op het feit dat het intern bij PSV duidelijk niet goed zit. Dat kan ineens opzij worden geschoven maar als je ziet hoe ze er tot nu toe mee om gaan is de kans groter dat ze het weer lastig gaan krijgen. Die groep zit volgens mij gewoon niet goed in elkaar. Maar ze scoren natuurlijk makkelijk dus het kan zomaar verkeerd gaan.
Mijn hoop op een goed resultaat is vooral gebaseerd op het feit dat het intern bij PSV duidelijk niet goed zit. Dat kan ineens opzij worden geschoven maar als je ziet hoe ze er tot nu toe mee om gaan is de kans groter dat ze het weer lastig gaan krijgen. Die groep zit volgens mij gewoon niet goed in elkaar. Maar ze scoren natuurlijk makkelijk dus het kan zomaar verkeerd gaan.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Holy shit, het lijkt me verstandig dat we de Ajax-spelers hiervoor gaan waarschuwen. 80.000 Duitsers in Dortmund, a la. 76.000 man op Old Trafford, prima. 90.000 man in Bernabeu, pas de probleme.wimpey schreef:En nu kunnen we het helemaal schudden!! http://sport.headlines.nl/nieuws/3/1337227/
Maar GUUS MEEUWIS inzetten als geheim wapen?! In Eindhoven gaan ze verdomme echt over lijken. Dit doe je je ergste vijand niet aan.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hoop voor Guus dat ie vooraf betaald wordt want ben bang dat er binnenkort geen geld meer is..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Guus Meeuwis? Dat is nog erger dan de hamburgers die je daar kunt krijgen. Aangifte doen!
Nil volentibus arduum
Kowalczyk schreef:Yep. Sowieso. Gelijkspel, dan is het in mijn hoofd feest hoor.wimpey schreef:Wees nou eens eerlijk: hoe vaak wint Ajax nou helemaal een lastige uitpot? Een gelijkspel a.s. zondag is voor mij een overwinning.![]()
K.
Jullie zijn aan het indekken... Doen jullie wel vaker in dit soort situaties als ik me niet vergis.
Ik teken niet voor een gelijkspel trouwens. Ik wil daar gewoon winnen, en ben daar best optimistisch over.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Iedereen zal liever winnen. Maar met een gelijkspel blijf je koploper met nog vier wedstrijden te gaan. Dat lijkt me een uistekende uitgangspositie.
Nil volentibus arduum
Indekken is het niet. Ik zit er vaak gewoon helemaal naast!Mr. Ajax schreef: Jullie zijn aan het indekken... Doen jullie wel vaker in dit soort situaties als ik me niet vergis.

Ajax moet de KNCB inschakelen!! Een dergelijke vorm van intimidatie is not-on!!Thijs schreef: Maar GUUS MEEUWIS inzetten als geheim wapen?! In Eindhoven gaan ze verdomme echt over lijken. Dit doe je je ergste vijand niet aan.

Ik vind Ajax onder Frank juist heel sterk in wedstrijden waar het om draait.
Steau uit was een foutje. Voor de rest gebeuren er meer gekke dingen tegen de zwakke broeders. Daarom denk ik dus dat we gewoon gaan winnen. Zeker ook omdat PSV MOET. En daar kunnen ze niet mee omgaan.
Steau uit was een foutje. Voor de rest gebeuren er meer gekke dingen tegen de zwakke broeders. Daarom denk ik dus dat we gewoon gaan winnen. Zeker ook omdat PSV MOET. En daar kunnen ze niet mee omgaan.
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Ik vind Ajax onder Frank juist heel sterk in wedstrijden waar het om draait.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Als Ajax zondag niet wint, komt dat niet door de kwaliteiten van PSV, maar door het falen van bepaalde Ajax-spelers. Maar ik ga uit van een 0-3 overwinning. Win dus maar, en stuur Brands naar huis
.

De tovenaar zie ik nog wel even bij PSV rond blijven hangen. Hij werd laatst nog hooggeprezen door Tiny Sanders. "Dan kunnen ze mij beter wegsturen", zei hij.
Hoe schat jij de kansen van PSV in als ze winnen?
Hoe schat jij de kansen van PSV in als ze winnen?