Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Re: Kenneth Vermeer
Ik heb er niet veel van gezien, maar heeft Kenneth zich nog weten te onderscheiden?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Van Gaal: Vermeer op de lijn bijna niet te passeren
Tegenover De Telegraaf liet Kenneth Vermeer weten trots te zijn op zijn debuut voor het Nederlands elftal. "Ik was blij verrast, want ik had helemaal niet verwacht dat ik zou gaan spelen. Tim Krul is net terug van die blessure, maar hij heeft toch al weer een paar wedstrijden gespeeld. Daarom had ik dit niet verwacht", aldus Vermeer.
De 26-jarige Amsterdammer keek met een tevreden gevoel terug op zijn eerste interland. "Ik denk dat ik wel een goede wedstrijd heb gekeept. Ik heb toch de 'nul' gehouden in een topwedstrijd." Of hij ook volgende interland weer zal spelen is de vraag. "Dat kan ik niet beloven”, zei hij. "Ik leef van wedstrijd tot wedstrijd," aldus Van Gaal. "Van Gaal noemde de keuze voor Vermeer logisch. "Want Kenneth is op de lijn bijna niet te passeren. Duitsers schieten vaak vanaf 16 of 30 meter. Ze geven ook niet veel voorzetten. De buitenspelers van Duitsland trekken vaak naar binnen en schieten dan vervolgens snel. Daarbij is Krul nog lang niet op het niveau van voor zijn blessure.”
Bron: AN
Nil volentibus arduum
Vermeer deed het goed. 1 keer in de problemen bij een hoge bal, verder een goed debuut.Duke schreef:Ik heb er niet veel van gezien, maar heeft Kenneth zich nog weten te onderscheiden?
Trouwens zelden zo'n ultra-defensief spelend Oranje gezien. Op papier een aanvallend elftal, maar 'spits' Kuijt was de diepste speler en hij speelde meest rond de middenlijn. Schaken (wat heeft die daar te zoeken?) was de mandekker van Lahm. En Robben zal gewisseld zijn omdat hij Höwedes een paar keer liet lopen.
De intentie van Van Gaal was duidelijk: niet verliezen. Je vraagt je af wat het nut van zo'n oefenpotje is: catenaccio oefenen?
Nou, gelijkspelen tegen een tegenstander die hoger op de wereldranglijst staat levert bonuspunten op. Ben je dalijk mooi groepshoofd bij de WK loting. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Mats Hummels heeft er kijk op:
Conclusie na Nederland-Duitsland: Ajax beter dan Oranje
Het Nederlands elftal heeft in een bloedeloos duel met 0-0 gelijkgespeeld tegen Duitsland. Enig lichtpuntje: Ajax-doelman Kenneth Vermeer maakte zijn debuut en hield knap de nul. Na afloop gaf de Duitse verdediger Mats Hummels toe meer onder de indruk te zijn van Ajax dan van Oranje. Aber das ist logisch.
Hummels was tegenover Goal.com duidelijk in zijn commentaar over Oranje: ‘Nederland heeft het defensief goed gedaan en was gevaarlijk in de counter. Ze hebben geen pressing gespeeld, niet echt offensief gedacht. Dat was wellicht een beetje verrassend. Misschien kwam het ook omdat het een vriendschappelijk duel was.’
Stukken enthousiaster was de Duitser over Ajax. Volgende week komt hij met Borussia Dortmund naar Amsterdam: ‘Ajax heeft een zeer goed team. We weten dat ze technisch erg goed zijn. Ook onder druk spelen ze achterin met veel risico. Dat is een kwaliteit. Offensief hebben ze veel kwaliteiten met bijvoorbeeld Siem de Jong, die ik erg goed vind, en Ryan Babel, hoewel die nu geblesseerd is. Ze hebben meer goede spelers en dat kan voor ons erg gevaarlijk zijn.’
Conclusie na Nederland-Duitsland: Ajax beter dan Oranje
Het Nederlands elftal heeft in een bloedeloos duel met 0-0 gelijkgespeeld tegen Duitsland. Enig lichtpuntje: Ajax-doelman Kenneth Vermeer maakte zijn debuut en hield knap de nul. Na afloop gaf de Duitse verdediger Mats Hummels toe meer onder de indruk te zijn van Ajax dan van Oranje. Aber das ist logisch.
Hummels was tegenover Goal.com duidelijk in zijn commentaar over Oranje: ‘Nederland heeft het defensief goed gedaan en was gevaarlijk in de counter. Ze hebben geen pressing gespeeld, niet echt offensief gedacht. Dat was wellicht een beetje verrassend. Misschien kwam het ook omdat het een vriendschappelijk duel was.’
Stukken enthousiaster was de Duitser over Ajax. Volgende week komt hij met Borussia Dortmund naar Amsterdam: ‘Ajax heeft een zeer goed team. We weten dat ze technisch erg goed zijn. Ook onder druk spelen ze achterin met veel risico. Dat is een kwaliteit. Offensief hebben ze veel kwaliteiten met bijvoorbeeld Siem de Jong, die ik erg goed vind, en Ryan Babel, hoewel die nu geblesseerd is. Ze hebben meer goede spelers en dat kan voor ons erg gevaarlijk zijn.’
- InnerHarbour
Goh hoe zou dat nu komen.......wimpey schreef: 1 keer in de problemen bij een hoge bal

YNWA
Vermeer zou in de belangstelling staan van Barcelona, volgens AT5, en die hebben het weer van El Mundo Deportivo.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
What the fuck, iemand zei het hier al en toen vertelde ik 'm nog dat hij op moest houden met die kutgrapjes.
Het staat er gewoon echt, haha.
Het staat er gewoon echt, haha.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Zullen wel voor een Spanjaard gaan. Die van Valencia, of De Gea, Reina ofzo. Maar Vermeer past er wel.
IK GELOOF!!!!!!
Als keeper?Duke schreef:Vermeer zou in de belangstelling staan van Barcelona, volgens AT5, en die hebben het weer van El Mundo Deportivo.
Hahaha.
-
Kijk zo helpt JC Ajax.Duke schreef:Vermeer zou in de belangstelling staan van Barcelona, volgens AT5, en die hebben het weer van El Mundo Deportivo.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
En dan bij ons Cillissen op goal, de keeper gehaald door Frank als eerste keus.Maar die dan toch weer wat tegenviel ?.Daar wordt je dan ook weer niet vrolijk van ..
Blij met de punten ...
Snel voordat-ie niet meer kan:
Jeroen Verhoeven en Kenneth Vermeer zitten in het vliegtuig naar Barcelona. Zegt Vermeer: "Hey Jeroen, denk je dat we nog ver hoeven?" Zegt Verhoeven: "Volgens mij is het niet ver meer."
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik neem mijn woorden terug. Op basis van wat ik van Vermeer tegen Steaua gezien heb, is hij als het er op aan komt niet betrouwbaar genoeg voor Ajax. Geef Cillesen maar eens een ruime kans en als die niet voldoet, zoek dan maar twee nieuwe keepers.
Schrijf om te beginnen Jasper Cillessen zijn naam maar eens goed...
@Cruijff: Een Nederlandse advocaat zei mij eens: "Nederland is een natie van Schoolmeesters". Jij bent waarschijnlijk nog op de middelbare school en vindt spelling van een naam belangrijk. Zal me een zorg zijn: Ik niet!
@ Rishi. Heb lust noch tijd om hier uren over te schrijven of om de wedstrijd terug te draaien. In het kort: "Judgement". Ik vond hem de laatste tijd prima, maar hier viel hij volkomen door de mand. Heb je hem gedurende de beide goals gezien? Opstellingen, spel hervattingen, rustigheid en noem maar op. Alles liet te wensen over.
Jij vond alles prima? Good for you! Ik ga lekker slapen.
@ Rishi. Heb lust noch tijd om hier uren over te schrijven of om de wedstrijd terug te draaien. In het kort: "Judgement". Ik vond hem de laatste tijd prima, maar hier viel hij volkomen door de mand. Heb je hem gedurende de beide goals gezien? Opstellingen, spel hervattingen, rustigheid en noem maar op. Alles liet te wensen over.
Jij vond alles prima? Good for you! Ik ga lekker slapen.
Volgens mij heeft iedereen hem gezien bij beide doelpunten, maar er zullen toch weinig zijn die hem die goals aanrekenen
-
- AT Toto winner 15/16
Doe mij Cilessen maar. Doodzonde dat zon jongen loopt te verpieteren op de bank.
Voorstel: 2 wedstrijden. Ik zou gewoon in beroep gaan. Je hebt je beste keeper nodig zondag.
Merkwaardig voorstel. Hier kun je natuurlijk tegen in beroep gaan.
Zou ik zeker doen. Heb je zondag gewoon Vermeer en Cillessen beschikbaar en loop je dus niet het risico dat je een jonge onervaren keeper moet opstellen.
Enige voorbehoud is de blessure van Vermeer. Als hij nu toch al niet kan spelen is het misschien niet zinvol om in beroep te gaan. Ik verwacht overigens niet dat de schorsing zwaarder eventueel zal worden bij een beroep. Daar is het de overtreding niet naar.
Enige voorbehoud is de blessure van Vermeer. Als hij nu toch al niet kan spelen is het misschien niet zinvol om in beroep te gaan. Ik verwacht overigens niet dat de schorsing zwaarder eventueel zal worden bij een beroep. Daar is het de overtreding niet naar.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax gaat niet akkoord.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!