Haha, welke wedstrijd heb jij het eerste half uur gekeken?Jöhnk schreef:Een aanfluiting zeg, dat PSG. Hoe verdedigend kun je spelen in eigen huis? Ze willen vooral niet afgestraft worden.
En dan die Beckham.
Champions League 2012-2013
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Champions League 2012-2013
Die Jallet is wel aanvoerder af bij PSG inmiddels. De volgende stap is Wiel in de basis daar. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Vaart is er uit bij PSG.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ibrahimovic loopt zich nu alleen nog maar vast. Barcelona zou dit zonder problemen moeten kunnen uitspelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Toch Zlatan. Sluwe vos.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
2 meter buitenspel maar toch..Zeux schreef:Toch Zlatan. Sluwe vos.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Domme pingel van de keeper. Als je zo uitkomt moet je de bal hebben, anders weet je dat je opgezocht wordt. Een rode kaart (wat ziet de verslaggever wat ik niet zie?) is het zeker niet.
Overigens belachelijke gele kaart voor Ibrahimovic.
Overigens belachelijke gele kaart voor Ibrahimovic.
Laatst gewijzigd door Khraa op di apr 02, 2013 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Kwam wel als een dwaas in toch?
Keeper is echt dom. Sanchez kon nooit bij de bal.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een BLUNDER. 

Ik vond het erg meevallen hoe Ibrahimovic inkwam.Rishi schreef:Kwam wel als een dwaas in toch?
2-2 overigens.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- raymon
- Contacteer:
Was een deflectionZeux schreef:Wat een BLUNDER.
Toch niet zo dat hij die bal niet had kunnen hebben? Sowieso mag die bal niet langs die verdediger.Raymon schreef:Was een deflectionZeux schreef:Wat een BLUNDER.
Joh Barcelona is toch door. Thuis maken ze van PSG gehakt.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- raymon
- Contacteer:
Net genoeg in ieder geval. Sowieso geen blunder van Valdes. Dat het slecht verdedigd is moge duidelijk zijn.Zeux schreef:Toch niet zo dat hij die bal niet had kunnen hebben? Sowieso mag die bal niet langs die verdediger.Raymon schreef:Was een deflectionZeux schreef:Wat een BLUNDER.
Volgens mij stond Valdes nogal slecht opgesteld. Alsof hij niet goed anticipeerde op een schot.Raymon schreef:Net genoeg in ieder geval. Sowieso geen blunder van Valdes. Dat het slecht verdedigd is moge duidelijk zijn.Zeux schreef: Toch niet zo dat hij die bal niet had kunnen hebben? Sowieso mag die bal niet langs die verdediger.
Jammer dat ze niet meer de herhaling van achteren lieten zien.
Had het niet verwacht, zeker niet na alle verhalen over Juve, maar Bayern was twee maten te groot. Die hadden met vier nul moeten winnen. Al zullen ze uit ook geen problemen hebben met Juve.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een rat is die Ribery toch. Vuile tackle op het kuitbeen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Valt mij vooral op dat Robben zich door de jaren heen ontwikkeld heeft als een chronische kansenmisser.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mits Messi meedoet. Zonder hem was het helemaal niets namelijk. Speelde hij dan goed? Nee integendeel, maar het hele spel is afgestemd op Messi en het verschil zie je direct als je vervolgens Fabregas brengt.Boabdil schreef:Joh Barcelona is toch door. Thuis maken ze van PSG gehakt.
Ik vond PSG beter dan ik had verwacht. Thiago Silva was overigens weer eens steengoed. Wat een absolute topper blijft dat.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Messi is geblesseerd volgende week.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wat mij heel erg bevalt aan Zlatan de laatste paar jaar is dat hij totaal niet meer met zichzelf bezig is en alleen nog maar met winnen. Dus als hij dan weer eens ruzie met de bal heeft zoals gisteren, dan gaat hij niet forceren en blijven proberen, maar maakt zich nuttig met andere kwaliteiten die het nog wel doen. Een echte spitsengoal, een assist, een constante dreiging en aanspeelpunt voorin en een briljant net niet passje is dan de opbrengst. Dat is gewoon goed.Zeux schreef:Ibrahimovic loopt zich nu alleen nog maar vast. Barcelona zou dit zonder problemen moeten kunnen uitspelen.
Wat me minder bevalt is dat hij altijd in deze tijd van het jaar een periode heeft waarin hij ruzie met de bal heeft. Dat mag dan minder dramatische gevolgen hebben doordat hij er veel en veel beter mee omgaat, als hij ooit nog de CL wil winnen dan wordt dat moeilijk met teams die zo afhankelijk van hem zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Told ya. Bayern is momenteel de beste ploeg in Europa.Rishi schreef:Had het niet verwacht, zeker niet na alle verhalen over Juve, maar Bayern was twee maten te groot. Die hadden met vier nul moeten winnen. Al zullen ze uit ook geen problemen hebben met Juve.
Dat vind ik iets te makkelijk. Bayern is goed. Maar ze zijn ook amper getest. Juve blijkt ook helemaal niet zo goed. Die waren echt slecht gewoon.wimpey schreef:Told ya. Bayern is momenteel de beste ploeg in Europa.Rishi schreef:Had het niet verwacht, zeker niet na alle verhalen over Juve, maar Bayern was twee maten te groot. Die hadden met vier nul moeten winnen. Al zullen ze uit ook geen problemen hebben met Juve.
Barca en Real schat ik nog steeds hoger in dan Bayern. Zeker als zo een Van Buyten meespeelt.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mee eens. Staat geen enkele maat op.wimpey schreef:Told ya. Bayern is momenteel de beste ploeg in Europa.Rishi schreef:Had het niet verwacht, zeker niet na alle verhalen over Juve, maar Bayern was twee maten te groot. Die hadden met vier nul moeten winnen. Al zullen ze uit ook geen problemen hebben met Juve.
Al weet je 't nooit. Een snelle goal in Turijn en je hebt opeens weer een wedstrijd.