Gelukkig vind Danny steeds weer een karretje om zich voor te laten spannen!Yopi schreef:Dat waren nog eens tijden, Willem.

Moderator: mods
Gelukkig vind Danny steeds weer een karretje om zich voor te laten spannen!Yopi schreef:Dat waren nog eens tijden, Willem.
Wat de gunfactor betreft, ik gun het vooral onszelf. Jongere supporters hebben niet mogen meemaken dat de jeugdopleiding een topspits afleverde. Hopelijk wordt deze jongen er eentje.Jöhnk schreef:Het komt in ieder geval wel uit de Feyenoord hoek.
Een karretje? Volgens mij heeft Blind een fantastische baan die, denk ik, uitstekend bij hem past.wimpey schreef:Gelukkig vind Danny steeds weer een karretje om zich voor te laten spannen!
Baas of baan?Bert schreef: Een karretje? Volgens mij heeft Blind een fantastische baan die, denk ik, uitstekend bij hem past.
Bert schreef:Wat Walian betreft, die gaat die topspits niet worden, denk ik. Een beetje een 'jack of all trades, master of none'. Mist een echt wapen (zoals snelheid, balvastheid, positionele slimheid etc.) om zich in de spits overeind te houden.
Bert schreef:Huntelaar was op deze leeftijd top, hè. Was echt een sensatie in de jeugd.
Walian loopt wat meer, maar is positioneel dan ook lang niet zo leep als Huntelaar (toen al was). Jij noemt dat balletjes afwachten. Ik noem het een fantastisch spitseninstinct. Een dergelijk wapen heeft Walian dus niet.Yopi schreef:Maar ook statisch. Stond op balletjes te wachten.
Walian is dynamischer, vind ik.