MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: MLB
NL - Cuba na vijf innings 4-4. (NL heeft twee keer voor gestaan)
Pfff. In ieder geval een closer game dan tegen de Japanners.
Nu komt het aan op de relievers van NL. Ik ben benieuwd!
Pfff. In ieder geval een closer game dan tegen de Japanners.

Nu komt het aan op de relievers van NL. Ik ben benieuwd!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
7de inning, nog steeds 4-4.
Dit zijn gevaarlijke innings va de Cubanen. Top van hun order. En op zo'n moment in de wedstrijd geven ze vaak even gas.
Cubaan op het tweede honk, 0 out, powerhitters komen eraan. Danger zone.
Dit zijn gevaarlijke innings va de Cubanen. Top van hun order. En op zo'n moment in de wedstrijd geven ze vaak even gas.
Cubaan op het tweede honk, 0 out, powerhitters komen eraan. Danger zone.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Gurriel - powerhitter - moet bunten van coach Mesa: popup. Ik vraag mij af hoe vaak Gurriel heeft moeten bunten in zijn carrière...
En vervolgens double play!
Close call, want dit zag er echt gevaarlijk uit.
In de 6-2 overwinning vorige week had Nederland vijf dubbels om het Cubaanse slaggeweld te stoppen.
En vervolgens double play!
Close call, want dit zag er echt gevaarlijk uit.
In de 6-2 overwinning vorige week had Nederland vijf dubbels om het Cubaanse slaggeweld te stoppen.
- InnerHarbour
Is Mesa een broer van Advocaat?Zeux schreef:Gurriel - powerhitter - moet bunten van coach Mesa: popup.

YNWA
Nou dat was het. In de achtste inning neemt Cuba dan toch de controle. Kon niet eeuwig goed gaan.
6-4 nu. Achtste inning, Nederland nu aan slag.
6-4 nu. Achtste inning, Nederland nu aan slag.
Hij deed het eerder met Abreu tegen de Taiwanezen. Toen werkte het wel. :-)InnerHarbour schreef:Is Mesa een broer van Advocaat?Zeux schreef:Gurriel - powerhitter - moet bunten van coach Mesa: popup.
Maar funny is het wel, hard meppende Cubanen die gaan bunten.
Ik wilde net typen dat de Cubaanse reliever zo'n beest was. Staat er al vier innings op, met tot de homerun van net maar vier hits en geen runs.
Hij gooit niet hard, maar wel vies.
Hij gooit niet hard, maar wel vies.
- InnerHarbour
Man, what a nailbiter.
Eén (Smith) en twee (Jones) bezet voor NL, één uit.
Jones is niet de snelste - ahum - en betrekkelijk klein ballpark, dus een solide hit is niet meteen een run.
Pitcher wissel bij de Cubanen.
Eén (Smith) en twee (Jones) bezet voor NL, één uit.
Jones is niet de snelste - ahum - en betrekkelijk klein ballpark, dus een solide hit is niet meteen een run.
Pitcher wissel bij de Cubanen.
Damn. Basehit Bogaerts in rechtsveld, maar Jones traag weg, dus inderdaad geen score.
Honken vol. Eén uit.
Pitcher change again.
Honken vol. Eén uit.
Pitcher change again.
Ik was er inmiddels al achter, bedankt.Arthur schreef:Dan sla je een bal ver het veld in die wordt gevangen. Jij bent dan uit, maar de bal is nooit snel genoeg terug om te voorkomen dat de runner op het 3e honk alsnog scoort.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat kun je wel zeggen!!!Arthur schreef:Volgens mij beginnen we een aardige angstgegner voor ze te worden.Zeux schreef:“Om eerlijk te zijn, vind ik niet dat Nederland een goed team heeft", zei Victor Mesa na de 6-2 van vorige week. :-)
Ik denk het ja.Jinne schreef:Spelen ze vanwege de aankomende verplaatsing en dus jetlag al zo ver vooruit in vergelijking met de wedstrijden in de VS?
Al moeten ze nu morgenochtend nog een keer tegen Japan voor de 'plaatsing'. Beetje overbodig potje, want in deze fase maakt het echt niet uit wie je treft in San Francisco. Dus ik denk dat jongens als Duursma de kans gaan krijgen en bijvoorbeeld David Bergman gaat starten. In ieder geval zullen de toppitchers gespaard worden voor de halve finale. Markwell zal de eerste start daar wel krijgen.
Overigens zijn het vooral pitchers uit de hoofdklasse die gooien. Infield bestaat uit MLB-prospects en in het outfield staat een paar veteranen met MLB-ervaring als Jones, Balentien, Bernadina en zo. Al startte die laatste niet tegen Cuba en viel Balentien al vroeg in de wedstrijd uit. De Amerikaanse commentator meldde dat vervolgens elke inning, dat Balentien en Bernadina niet konden slaan. Daardoor was NL volgens hem ernstig verzwakt aan slag. Dat hebben we gezien. :-)
- InnerHarbour
Wat een drukte in het MLB topic waar normaal alleen gepost wordt door Zeux, Dubbel en IH en dat allemaal omdat het Nederlands baseball team een ronde verder komt in een triviaal voorbereidingstoernooitje.
BTW, een runner hoeft niet per se op 3 te staan bij een Sac fly. Ook van 2 of zelfs van 1 is het gebeurd dat er gescoord werd al komt het laatste eigenlijk alleen voor na een fout die door het veld gemaakt wordt of een hele diepe slag in een zeer groot veld zoals in het inmiddels afgebroken Memorial Stadium in Balmer.
Niet vergeten te tagen na de vangbal he, anders maakt het niet uit hoe goed je loopt of hoe snel je bent, je bent dan automatisch uit.
Tot zover sac fly 101.
BTW, een runner hoeft niet per se op 3 te staan bij een Sac fly. Ook van 2 of zelfs van 1 is het gebeurd dat er gescoord werd al komt het laatste eigenlijk alleen voor na een fout die door het veld gemaakt wordt of een hele diepe slag in een zeer groot veld zoals in het inmiddels afgebroken Memorial Stadium in Balmer.
Niet vergeten te tagen na de vangbal he, anders maakt het niet uit hoe goed je loopt of hoe snel je bent, je bent dan automatisch uit.
Tot zover sac fly 101.

YNWA