PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Advocaat mag dan een heel goede coach (woorden van Baseman) zijn, van zijn prestaties bij PSV ben ik niet onder de indruk. Het lukt hem niet de verdediging neer te zetten, kiest voor de verkeerde tactiek (Ajax uit), wisselt fout (gisteren), doet rare uitspraken ('Ik heb niet beter'), geeft de spelers de schuld van zijn eigen falen (gisteren), zet de club en het Nederlands voetbal voor schut door de EL weg te gooien en jankt over de arbitrage in plaats van zich een kerel te tonen.
Bij PSV is de sfeer niet goed, dat is wel duidelijk. Spelers en leiding gedragen zich opgefokt.
Bij PSV is de sfeer niet goed, dat is wel duidelijk. Spelers en leiding gedragen zich opgefokt.
Laatst gewijzigd door Yopi op ma feb 25, 2013 10:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had je gewaarschuwd dat jullie zouden verliezen.Baseman schreef: Ik vind een Advocaat een hele goede coach, maar hij maakte een enorme blunder gister.

Defensieve Dickie deed jullie weer de das om. Goede coach: nee. Het is een angsthaas die dat elftal tegen z'n natuur laat spelen. Alleen is het met Marcelo en Zanka natuurlijk ook dweilen met de kraan open.
Derijck en Matavz waren de enigen die een voldoende halen. Dús Matavz eraf.

Heb je je als psv-er trouwens geergerd aan Mertens? De Sulejmani van psv gisteren. Goed voor een golden raspberry.
Lens zoekt de confrontatie bewust op. Schorsen dus. Discipline bij psv is ver te zoeken: Pieters, Lens gister, Van Bommel die 1 op 2 loopt qua kaarten, Mertens die enkel bezig is met duikelen en kaarten aansmeren.
Jullie worden wel kampioen trouwens. Kampioen van de absolute armoede, maar dat zal geen mens in Eindhoven (terecht) storen.
Dat moet ik nog zien. Ze zijn bij PSV de kluts kwijt.
Ik zie het nog wel gebeuren dat de boel daar ontploft. Geen titel, crisis, Advocaat weg, Brands weg...
Ik zie het nog wel gebeuren dat de boel daar ontploft. Geen titel, crisis, Advocaat weg, Brands weg...
Ik vind Ajax meer de kluts kwijt. psv wint thuis van Roda en ADO met 5-0 en 7-0.Yopi schreef:Dat moet ik nog zien. Ze zijn bij PSV de kluts kwijt.
Ajax heeft aanvallend zo weinig gogme en body. We komen zelden met lopende spelers achter de vijandelijke defensie. En als dat al gebeurt, maken we de kansen niet af. Doelsaldo psv is niet voor niets enorm veel beter. Dat geeft dit keer de doorslag.
Als PSV zo doorgaat scoren ze dit seizoen acht, negen nederlagen. Word je daarmee kampioen? Normaal gesproken niet. Je hebt er geen reet aan om met 6-0 te winnen als je vervolgens verliest van PEC.
Ajax moet doorbijten. Dan is er weinig aan de hand.
Ajax moet doorbijten. Dan is er weinig aan de hand.
Je chargeert wimpey. Uit en thuis speelt Ajax tegen Ado twee keer 1-1, waar PSV met 6-1 en 7-0 heeft huisgehouden. Dat is al de helft van hun doelsaldo voorsprong. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ajax had na Ajax - psv het momentum. Is bijna 3 maanden geleden. Er is niet doorgebeten. Doorbijten zit niet in deze groep. Het is allemaal te mat. Teveel Moisander, Siem. Te weinig Chivu, Vertonghen.Yopi schreef: Ajax moet doorbijten. Dan is er weinig aan de hand.
Je ziet dat bij alle titelkandidaten. Misschien ligt het niet alleen aan het karakter van de spelers?wimpey schreef:Ajax had na Ajax - psv het momentum. Is bijna 3 maanden geleden. Er is niet doorgebeten. Doorbijten zit niet in deze groep. Het is allemaal te mat. Teveel Moisander, Siem. Te weinig Chivu, Vertonghen.
PSV had Strootman al en haalde speciaal Van Bommel omdat er dan meer gif in de ploeg zat en wat zien we? Ruiten inslaan, tegenstanders opwachten, de scheidsrechters proberen te intimideren, dat wel, maar verder is het bij PSV net zo goed slappe hap.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, ongelofelijk dat opstootje. Heb ik bij Ajax nog niet meegemaakt.
Maar wat ik nog wel het aller-raarst vond...wat the fuck heeft Engelaar voor tekst op z'n rug staan?

Echt, tattoo's bij voetballers...daar kun je ook een boek over schrijven he.
Maar wat ik nog wel het aller-raarst vond...wat the fuck heeft Engelaar voor tekst op z'n rug staan?

Echt, tattoo's bij voetballers...daar kun je ook een boek over schrijven he.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Het opstel van zijn zoontje.
Lens krijgt een boete van PSV en moet sorry zeggen, lees ik op PN.
Lens krijgt een boete van PSV en moet sorry zeggen, lees ik op PN.
-
thijsslegers @thijsslegers
#lens krijgt max boete v #psv. Speler zegt dat er geen sprake is geweest van bv vervelende teksten Mathijsen. 'Ik had dit niet moeten doen'
...had-ie dus beter een ruit kunnen slopen.
#lens krijgt max boete v #psv. Speler zegt dat er geen sprake is geweest van bv vervelende teksten Mathijsen. 'Ik had dit niet moeten doen'
...had-ie dus beter een ruit kunnen slopen.
Belachelijk. Als dit bij een amateurwedstrijd gebeurd word je, terecht, uit de competitie gehaald. PSV zou eens een voorbeeld moeten stellen in plaats van zo een lachwekkende boete.
psv wijst liever op scheidsrechters dan het gedrag van spelers als Van Bommel en Lens aan de kaak te stellen. Zou valnicht Mertens een standje krijgen n.a.v. zijn theater van gisteren?Alexander schreef:Belachelijk. Als dit bij een amateurwedstrijd gebeurd word je, terecht, uit de competitie gehaald. PSV zou eens een voorbeeld moeten stellen in plaats van zo een lachwekkende boete.
- InnerHarbour
Voor het dragen van zo'n onbeschrijfelijk lelijke cap hoor je al twee wedstrijden schorsing te krijgen.
Lens
Lens
YNWA
Zou men bij Ajax heel anders gereageerd hebben?Alexander schreef:Belachelijk. Als dit bij een amateurwedstrijd gebeurd word je, terecht, uit de competitie gehaald. PSV zou eens een voorbeeld moeten stellen in plaats van zo een lachwekkende boete.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, Suarez kreeg voor bijten 2 duels van Ajax.Duke schreef: Zou men bij Ajax heel anders gereageerd hebben?

De KNVB zal het moeten rechttrekken.
-
Ja hoorrrrr.PSV legt Lens geen schorsing op, omdat de club van mening is dat je een speler het hardst treft in zijn portemonnee.

Volgens Thijs Slegers op radio 2 is er niets gezegd door Mathijsen, heeft het puur te maken met de botsing op het veld.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen, Lens haalt normaal nooit dit soort dingen uit, dus het lijkt me dat er meer aan de hand is dan die botsing.Duke schreef:Volgens Thijs Slegers op radio 2 is er niets gezegd door Mathijsen, heeft het puur te maken met de botsing op het veld.
Lens heeft een boete gekregen van 10% van zijn maandsalaris, dat zal dus ongeveer € 7.500 zijn?
Het dossier is natuurlijk incompleet wanneer psv's spin doctor zijn zegje niet heeft gedaan:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182891
Laat me raden: iedere straf zal te zwaar zijn, want in het buitenland gaat het er na afloop van een topper veel harder aan toe.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182891
Laat me raden: iedere straf zal te zwaar zijn, want in het buitenland gaat het er na afloop van een topper veel harder aan toe.

Lens was natuurlijk gefrustreerd. Ziet ook alles door de vingers glippen.gaizka schreef:Dat kan ik me nauwelijks voorstellen, Lens haalt normaal nooit dit soort dingen uit, dus het lijkt me dat er meer aan de hand is dan die botsing.Duke schreef:Volgens Thijs Slegers op radio 2 is er niets gezegd door Mathijsen, heeft het puur te maken met de botsing op het veld.
Lens heeft een boete gekregen van 10% van zijn maandsalaris, dat zal dus ongeveer € 7.500 zijn?
Thijs schreef:Ja hoorrrrr.PSV legt Lens geen schorsing op, omdat de club van mening is dat je een speler het hardst treft in zijn portemonnee.
Inderdaad, wat een flauwekul.

De boete geeft wel aan dat ze ZELFS bij PSV vinden dat Lens over de schreef gegaan is. Ik neem aan dat ze de schorsing die de KNVB ongetwijfeld gaat opleggen zonder morren zullen accepteren.

Wow! Dat gaat aankomen. Tien hele procenten van één maandsalaris. Dat is dus € 7.500 op € 900.000 (als die 7500 klopt).gaizka schreef:Dat kan ik me nauwelijks voorstellen, Lens haalt normaal nooit dit soort dingen uit, dus het lijkt me dat er meer aan de hand is dan die botsing.Duke schreef:Volgens Thijs Slegers op radio 2 is er niets gezegd door Mathijsen, heeft het puur te maken met de botsing op het veld.
Die ligt een paar maanden jankend in zijn bed en kijkt wel link uit dat hij zich ooit nog zo gruwelijk hard in de portemonnee laat treffen!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Bij de KNVB zijn het een stel kneuzen.Alexander schreef:Belachelijk. Als dit bij een amateurwedstrijd gebeurd word je, terecht, uit de competitie gehaald. PSV zou eens een voorbeeld moeten stellen in plaats van zo een lachwekkende boete.
Teamgenoot van mij kreeg laatst bij een zaalvoetbalwedstrijd een vuistslag op zijn oog. Wij doen helemaal niks, 15-20 Marokanen springen van de tribunes af om te vechten. Wij blijven rustig.
En wat is de uitkomst: Het was een actie van één persoon en daarom kan de KNVB het hele team niet straffen. De wedstrijd wordt pas opnieuw gespeeld als het er eventueel toe doet

Ik had liever de kaken kunnen breken van die gast.
IK GELOOF!!!!!!