Verdedigen is niet de core business van Nederlandse voetballers, dat blijkt maar weer.

Moderator: mods
Verdedigend zijn de kakkies kwetsbaar.wimpey schreef:Die Hiljemark levert alles in. Ik zie de kakkies deze pot wel winnen eigenlijk.
Heb ik ook.wimpey schreef:Die Hiljemark levert alles in. Ik zie de kakkies deze pot wel winnen eigenlijk.
En psv niet.D_skilled schreef: Verdedigend zijn de kakkies kwetsbaar.
Ja, matige pot.Raymon schreef:PSV creeert ook niets natuurlijk. Echt armoede dit.
Vind ik wel meevallen. Defensie psv, m.u.v. Zanka, staat tot dusver goed. Koeman zal Immers dieper laten spelen in de 2e helft, neem ik aan.Raymon schreef:PSV creeert ook niets natuurlijk. Echt armoede dit.
Wat heeft PSV dan gecreeerd? Leuk dat de verdediging het goed doet..wimpey schreef:Vind ik wel meevallen. Defensie psv, m.u.v. Zanka, staat tot dusver goed. Koeman zal Immers dieper laten spelen in de 2e helft, neem ik aan.Raymon schreef:PSV creeert ook niets natuurlijk. Echt armoede dit.
Ik verwacht een heel andere 2e helt. Goal of 4. 3-2 of 2-3.
1-1wimpey schreef:Lekkere wissel van Dickie.
U zei wat over de verdediging?wimpey schreef:Vind ik wel meevallen. Defensie psv, m.u.v. Zanka, staat tot dusver goed. Koeman zal Immers dieper laten spelen in de 2e helft, neem ik aan.Raymon schreef:PSV creeert ook niets natuurlijk. Echt armoede dit.
Jammer dat het geen overtreding en pingel was. Dan had hij rood gekregen. Wel goe doorgezet van Schalken.CdE schreef:Marcelo weer erg overtuigend.
Daar heb je dan de eerste van de 4. F. moet veel meer die achterste lijn van Psv gaan opzoeken. Daar zit zoals bekend de zwakke plek van Psv. Daar kan je Psv voluit raken en laten choken. Als F. maar wat achterover hangt en spaarzaam naar voren gaat, krijgen ze de middenlinie en aanval van Psv voortdurend voor de kiezen. En die zijn sterk zat vanmiddag voor 3 punten richting Eindhoven. Waarmee de inhaalkansen voor Ajax wel erg minimaal zouden worden.wimpey schreef: