Doe nu een opdracht in Eindhoven en ben daar dus twee daagjes per week. Prachtige taferelen, hoor. Mensen die een foto van Mark van Bommel plus eigen zoon als achtergrondfoto hebben, anderen die weer drinken uit PSV-mokken. Je denkt dat zoiets niet kan, maar het gebeurt dus echt. En ze laten het met trots aan me zien. Raar volkje die Brabo's haha.Thijs schreef:Tsja, die geluiden hoor ik ook altijd uit Eindhoven. Maar zodra je daar loopt wil je direct je ogen uit je hoofd krassen, zo lelijk en geestdodend is dat dorp.
En daarbij zijn de studenten op die TuE inderdaad erg slimme bolleboosjes, maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd. Wonen op hun 23e nog bij papa en mama, komen op bergwandelschoenen en kaki afritsbroek naar school en beginnen te stotteren zodra er een meisje tegen ze praat.
Wat ik bedoel te zeggen: iemand die in Eindhoven woont kan natuurlijk een IQ van 150 hebben, het blijft een sukkel.
Eindhoven is natuurlijk aardig gebombardeerd door de Engelsen (en later door de Duitsers) en dat zorgt voor een ver-schrikke-lijk centrum. Ben nu al drie keer door verschillende mensen naar hetzelfde restaurant gebracht om aan te tonen dat Eindhoven ook mooie, historische gebouwen heeft. Aardig restaurantje, Vlijtig Liesje, maar je mag toch hopen dat er wat meer te doen is daar.
Overigens is het wel geniaal dat je je auto aan de kade van het centrum neer kan zetten voor 3,70 euro per dag (!). Die gemeente heeft geld genoeg, dus dat snap ik ook wel weer.
Maar dit even tussendoor haha.