Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 12, 2013 2:04 pm

Rishi schreef:Jordi Brouwer - drugsdealertje!
AD Sport schreef:'Voormalig Ajax-talent opgepakt voor hennepbezit'

Door: redactie
12-2-13 - 12:39 bron: Omroep West Jordy Brouwer als speler van HBS © PRO SHOTS.

Voetballer Jordy Brouwer is vorige week op Rotterdam The Hague Airport gearresteerd omdat er in de kelder van zijn woning hennep zou zijn gevonden.

Het voormalige toptalent van Ajax en Liverpool komt tegenwoordig uit voor zondagtopklasser HBS. 'We kunnen Jordy niet te pakken krijgen', zegt voorzitter Nick Schavemaker van de Haagse club tegen Omroep West. 'Dus ik weet op dit moment niet of hij nog vastzit. Maar we zijn hier natuurlijk niet blij mee.'

De 24-jarige Brouwer ging al op 18-jarige leeftijd van Ajax naar Liverpool. In Engeland mislukte de spits, hij kwam niet verder dan de reserves van Liverpool. Daarna speelde hij in Nederland nog voor ADO Den Haag, RKC Waalwijk en Almere City, alvorens hij overstapte naar de amateurs.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 12, 2013 2:14 pm

Hij was natuurlijk geen toptalent.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 12, 2013 2:21 pm

Rishi schreef:Hij was natuurlijk geen toptalent.
Uit de Ajax jeugd komen louter toptalenten :1evil.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Le T.

Bericht door Le T. » di feb 12, 2013 3:43 pm

Wat is dat trouwens met die Theo Janssen? Hij loopt de hele wedstrijd te etteren tegen etters, wat prima is natuurlijk. Maar dan gaat hij bovenop een voet stampen en krijgt hij 100% terecht rood. Dan huichelt hij dat het per ongeluk was, en wordt geloofd, maar hij accepteert wel 3 wedstrijden schorsing, en dan is iedereen weer aan het roepen hoe eerlijk hij is. Andere spelers worden afgemaakt voor zoiets.

Wat is dat toch met dat figuur? Waarom krijgt hij altijd een vrijgeleide? Mensen zeuren altijd nog over Kluivert omdat die een dikke 20km/u te hard reed voor hij iemand aanreed die zelf in overtreding was, en Janssen reed met zijn dronken hoofd iemand gehandicapt in een eenzijdig ongeluk en weigerde de schade te vergoeden, en het is alweer vergeten en vergeven. Wat verklaart dat? Is het de Holleeder-factor of zo? Als je maar fout genoeg bent wordt het weer vertederend? Wat is hier aan de hand?
Wollt ihr den totalen Mensch?

beelzebub

Bericht door beelzebub » di feb 12, 2013 4:06 pm

Omdat-ie wit is, daarom.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di feb 12, 2013 4:11 pm

Rishi schreef:Hij was natuurlijk geen toptalent.
Klopt, kreeg ook geen contract aangeboden door Ajax (al ik me dat goed herinner), wel door Liverpool.

Hij zat in het elftal met Goossens, Sarpong, Van der Heijden, Will (NEC), Supusepa (ADO) en Anita.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 12, 2013 7:50 pm

Le T. schreef: Wat is dat toch met dat figuur? Waarom krijgt hij altijd een vrijgeleide? Mensen zeuren altijd nog over Kluivert omdat die een dikke 20km/u te hard reed voor hij iemand aanreed die zelf in overtreding was, en Janssen reed met zijn dronken hoofd iemand gehandicapt in een eenzijdig ongeluk en weigerde de schade te vergoeden, en het is alweer vergeten en vergeven.
Het is dat je erover begint... In 'gehandicapt' is een gradatie aan te brengen. Hoe gehandicapt is het slachtoffer van Janssen's fout? Ik weet het niet...

In 'dood' is geen gradatie aan te brengen. Kluivert reed 2 weken na het ongeluk alweer te hard en was deelnemer aan een groepsverkrachting. Janssen tokkie? Ja. Kluivert tokkie? Ja.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di feb 12, 2013 8:17 pm

Deelnemer aan een groepsverkrachting? Een feit? Zal Wikipedia er wel naast zitten.
Verkrachtingszaak
In 1997 werden Kluivert en drie vrienden door een destijds 20-jarige vrouw beschuldigd van groepsverkrachting. Kluiverts vriendin Angela van Hulten lag op dat moment met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis. Na onderzoek heeft de rechter de zaak gesloten wegens gebrek aan bewijs. Tevens waren er enkele punten waarop de verklaring van de vrouw werd tegengesproken door getuigen. Zo verklaarde de vrouw door Kluivert en zijn vrienden met geweld te zijn gedwongen in een taxi te stappen, de desbetreffende chauffeur en Engelse ooggetuigen ontkrachtten deze versie. Ook waren de seksuele handelingen reeds in deze taxi begonnen, waartegen de vrouw zich niet verzet zou hebben.[52] Een andere taxichauffeur verklaarde de vrouw vlak na het vermeende incident naar huis te hebben gebracht, waarbij ze lachend zou hebben verteld bij Patrick Kluivert te zijn geweest. Kluivert en de andere gedaagden ontkenden schuldig te zijn, tevens waren er geen sporen van fysiek geweld. Omdat er, buiten de verklaring van de vrouw zelf, geen bewijs was dat de aanklacht van haar ondersteunde, werd de zaak gesloten. De vrouw bracht de zaak veelvuldig onder de aandacht in diverse roddelbladen, nadat eerder door de politie, de officier van justitie en het gerechtshof was verklaard dat er geen grond voor vervolging was.[53]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Kl ... htingszaak

Waarom een ander om feiten vragen en zelf iedereen te beschuldigen zonder enig bewijs?

De destijds 20-jarige vrouw werd later bijgestaan door ene mr. A. Moszkowicz!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... ting.dhtml
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 12, 2013 8:35 pm

Demosthenes schreef:Deelnemer aan een groepsverkrachting?
Deelnemer aan een gangbang dan. Terwijl z'n chick zwanger in het ziekenhuis lag, lees ik. Classy.

Een jeugdzonde natuurlijk, net als al die alcohol - en drugs excessen enige jaren later in z'n Barcelona-tijd. :hypocrite.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » di feb 12, 2013 9:13 pm

beelzebub schreef:Omdat-ie wit is, daarom.
Dat zijn er wel meer, maar zelfs Sneijder krijgt wel eens kritiek op een tackle, hoewel die dan wel
wimpey schreef:
Le T. schreef: Wat is dat toch met dat figuur? Waarom krijgt hij altijd een vrijgeleide? Mensen zeuren altijd nog over Kluivert omdat die een dikke 20km/u te hard reed voor hij iemand aanreed die zelf in overtreding was, en Janssen reed met zijn dronken hoofd iemand gehandicapt in een eenzijdig ongeluk en weigerde de schade te vergoeden, en het is alweer vergeten en vergeven.
wimpey schreef:
Het is dat je erover begint... In 'gehandicapt' is een gradatie aan te brengen. Hoe gehandicapt is het slachtoffer van Janssen's fout? Ik weet het niet...

In 'dood' is geen gradatie aan te brengen.
In de veiligheid van auto's wel, en die is nogal toegenomen sinds Opel Kadetjes uit de jaren 80, en in de schuld van het slachtoffer ook. Er zijn ook gradaties in hoe snel iets vergeten wordt en hoe fanatiek iets opgerakeld wordt.

Kluivert reed 2 weken na het ongeluk alweer te hard en was deelnemer aan een groepsverkrachting. Janssen tokkie? Ja. Kluivert tokkie? Ja.
Hij reed door rood omdat het licht voor rechtdoor op groen sprong geloof ik, in ieder geval ging het om door rood rijden.

Maar je hebt zonder het weten wel antwoord gegeven op mijn vraag: Veel mensen hebben het helemaal niet op feiten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 13, 2013 7:59 am

wimpey schreef:In 'dood' is geen gradatie aan te brengen. Kluivert reed 2 weken na het ongeluk alweer te hard en was deelnemer aan een groepsverkrachting.
Ja het is een mooi stel dat Louis “de Achterbakse” om zich heen verzameld heeft. De ene (Kluivert) rijdt iemand dood met een veel te hoge snelheid en de ander (Blind) veroorzaakt met zijn dronken kop een, voor het zelfde geld ook fataal, ongeluk.

Misschien heeft die ‘fijne’ bondscoach ergens nog wel een plekje voor Marco Bakker…………..
YNWA

jabu

Bericht door jabu » wo feb 13, 2013 8:15 am

Dementie gun ik niemand want Jezus wat is dat vervelend als je steeds in het verleden leeft en jezelf maar steeds blijft herhalen. Overigens ook voor de omgeving.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo feb 13, 2013 9:15 am

Vandaag in het AD een uitgebreid verhaal over Jordy Brouwer (die in de papieren versie gek genoeg als Jordy B. wordt aangeduid).
'Voormalig Ajax-talent opgepakt voor hennepbezit'

Voetballer Jordy Brouwer is vorige week op Rotterdam The Hague Airport gearresteerd omdat er in de kelder van zijn woning hennep zou zijn gevonden.

Het voormalige toptalent van Ajax en Liverpool komt tegenwoordig uit voor zondagtopklasser HBS. 'We kunnen Jordy niet te pakken krijgen', zegt voorzitter Nick Schavemaker van de Haagse club tegen Omroep West. 'Dus ik weet op dit moment niet of hij nog vastzit. Maar we zijn hier natuurlijk niet blij mee.'

De 24-jarige Brouwer ging al op 18-jarige leeftijd van Ajax naar Liverpool. In Engeland mislukte de spits, hij kwam niet verder dan de reserves van Liverpool. Daarna speelde hij in Nederland nog voor ADO Den Haag, RKC Waalwijk en Almere City, alvorens hij overstapte naar de amateurs.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander

Bericht door Alexander » wo feb 13, 2013 11:33 pm

Ooijer keert terug als jeugdtrainer bij PSV. Opmerkelijk, ik dacht dat hij zo klaar was met dat hele Eindhovense en het zo naar z'n zin had bij Ajax.

jabu

Bericht door jabu » wo feb 13, 2013 11:53 pm

Ooijer is altijd al een schijnheil geweest.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do feb 14, 2013 12:22 am

Hij zit geloof ik nog altijd vrij stevig in 'die Eindhovense kliek'. Is Willy vd Kerkhoff niet zijn schoonvader?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do feb 14, 2013 7:47 am

Nee, die andere Willy (of is het nou Rene?)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 14, 2013 7:59 am

Jinne schreef:Nee, die andere Willy (of is het nou Rene?)
Ja. :smallgrin.gif: Wanneer je de een hebt, krijg je de ander er gratis bij.

Willy is z'n schoonvader.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do feb 14, 2013 9:43 am

Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt dat werd overgenomen door een groep. Toen bleek dat de broertjes Van de Kerkhof daar bij betrokken waren wist ik dat het tijd werd om elders te gaan rondkijken. Zelden zoveel onnozelheid bij twee personen verenigd gezien. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Rednose

Bericht door Rednose » vr feb 15, 2013 6:26 pm

Marillion schreef:Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt dat werd overgenomen door een groep. Toen bleek dat de broertjes Van de Kerkhof daar bij betrokken waren wist ik dat het tijd werd om elders te gaan rondkijken. Zelden zoveel onnozelheid bij twee personen verenigd gezien. :smallgrin.gif:
Ze hebben gewoon ieder de helft gekregen van het beschikbare iq :666.gif:
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr feb 15, 2013 8:23 pm

Rednose schreef:
Marillion schreef:Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt dat werd overgenomen door een groep. Toen bleek dat de broertjes Van de Kerkhof daar bij betrokken waren wist ik dat het tijd werd om elders te gaan rondkijken. Zelden zoveel onnozelheid bij twee personen verenigd gezien. :smallgrin.gif:
Ze hebben gewoon ieder de helft gekregen van het beschikbare iq :666.gif:
In de regio Eindhoven is dat dus 40
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Rednose

Bericht door Rednose » vr feb 15, 2013 10:04 pm

Willy 20 + René 20 = 40
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr feb 15, 2013 11:39 pm

In de regio Eindhoven is dat dus 40
Kijk eens op http://nos.nl/artikel/245750-eindhoven- ... ereld.html
Niet leuk voor veel posters uit de randstad, maar als het op IQ aankomt, zou ik zeggen, loop gewoon een paar uur door Rotterdam of Amsterdam en ...

In de randstad zal het aantal vrijetijdsmanagers, communicatiedeskundigen en deskundigen in "Outdoor facilities" ongetwijfeld vele malen hoger liggen dan in de regio Eindhoven. Bastiaan Bommeljé (NRC, vorig weekend) kwam tot de conclusie dat er deze eeuw al enkele tienduizenden (zijn woorden) van die "managers sjoelbakken in het verzorgingstehuis" (mijn woorden) zijn afgestudeerd (WO en HBO), profiel NT is te moeilijk voor ze, dat maakt zo'n 40.000 van die malloten als de jaren negentig worden meegeteld, kortom voor iedere 400 Nederlanders één vrijetijdsmanager, hoe verzin je het: degeneratie in optima forma. Laat a.u.b. snel de Polen komen, techneuten uit India.

Uiteraard zegt dit iets over het voetbal van PSV, die halen hun spelers niet uit de regio (en waarschijnlijk terecht)

Offtopic
Van slechts één ander lid ken ik opleiding en werk en dat lid heeft al jaren niet meer gepost, het is niet persoonlijk bedoeld, wel een hartekreet: "Eindhoven is hot", in de randstad wordt dat 50 jaar later beleefd?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za feb 16, 2013 11:29 am

Tsja, die geluiden hoor ik ook altijd uit Eindhoven. Maar zodra je daar loopt wil je direct je ogen uit je hoofd krassen, zo lelijk en geestdodend is dat dorp.

En daarbij zijn de studenten op die TuE inderdaad erg slimme bolleboosjes, maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd. Wonen op hun 23e nog bij papa en mama, komen op bergwandelschoenen en kaki afritsbroek naar school en beginnen te stotteren zodra er een meisje tegen ze praat.

Wat ik bedoel te zeggen: iemand die in Eindhoven woont kan natuurlijk een IQ van 150 hebben, het blijft een sukkel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za feb 16, 2013 11:47 am

Ze zijn in het verleden ook meerdere malen uit de bus gekomen als de domste regio van het land (net als 010, maar dat is niet gek als je ziet wat daar bij het Botlek gebied uit de schoorstenen komt... Dat kan nooit goed zijn voor je hersenpan).

Ik denk dat ze bij de meting die deze uitkomst gaf gewoon op een niet representatieve testgroep zijn gestuit, maar desondanks de uitslagen hebben gepubliceerd. Als ze op deze uitkomst zijn gekomen, was het heus niet inclusief Willy & Rene vd Kerkhoff. No way!

Bovendien mag de TuE de schoenveters van de TU Delft nog niet strikken. En ook de techneuten uit Enschede zijn nog inventiever dan die in Eindhoven...

Plaats reactie