Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2012-2013
Aanvallers waren onmachtig. Die spits van Twente verliest ieder duel en speelt geen bal naar een medespeler, Tadic lag gisteren alleen maar op de grond en Chadli had er geen zin in. Komt nog eens bij dat die trainer van Twente een middenvelder op de rechtsbuitenpositie zet en je hebt een draak van een wedstrijd.
Mathijssen staat weer bij beide goals van PSV zwak te verdedigen zeg.
En dat ligt dan voor drie jaar vast. Ongelofelijk. Dit is niet langer te verkopen aan Martins Indi.
Daar ging Mathijsen weer. Hoppa, penalty, 1-1. 

- Ajaciedjuh
Het was Indi.Yopi schreef:Daar ging Mathijsen weer. Hoppa, penalty, 1-1.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat dacht ik ook eerst, maar waarom kreeg Mathijsen dan de kaart? 

Lekker scherp zo een scheidsrechter. Je ziet het verschil toch wel tussen Indi en Matthijssen?
Geweldige goal van Vilhena. 

Dat jochie kan voetballen. 

Aan de andere kant jammer dat hij bij Raiola zit. De Eredivisie zal niet lang van Vilhena genieten.
Ook wel weer goed gedaan van Pelle trouwens.
En bijna meteen de 2-2.
En bijna meteen de 2-2.

-
Hij heeft toch zijn contract verlengd?
Tha, ik geloof dat nu alles van Feyenoord als "wereldklasse" wordt gezien, JC vertelde toch dat Feyenoord al doet wat Ajax moet gaan doen.
Tha, ik geloof dat nu alles van Feyenoord als "wereldklasse" wordt gezien, JC vertelde toch dat Feyenoord al doet wat Ajax moet gaan doen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Vindt hem ook gevaarlijker op deze positie dan op de plaats waar hij hiervoor stond.
- Ajaciedjuh
Hopen dat Koeman de volgende keer weer Immers opstelt.Alexander schreef:Vindt hem ook gevaarlijker op deze positie dan op de plaats waar hij hiervoor stond.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
over 2 weken.. kunnen ze gedeeld eerste komen te staan.
niet gedacht dat ik dat zou schrijven.. maar wel terecht
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Er is dit jaar een ander Feyenoord, Koeman blijkt een goede trainer te zijn. Geen revolutie, maar jonge spelers een kans geven, ze mogen fouten maken, als dat maar in een hoog tempo gebeurt of in een actie.mattie schreef:over 2 weken.. kunnen ze gedeeld eerste komen te staan.
Ik moet toegeven dat jeugdspelers van Feyenoord zich de laatste twee jaar beter ontwikkelen dan die van Ajax, Eriksen staat al een tijd nagenoeg stil, Lukoki? Van Rhijn kan nog niet verdedigen, maar is eigenlijk geen jeugdspeler meer. Een goede vriend van me (Ruim 50 jaar Feyenoorder) ergert zich bijna wekelijks aan de acties van Boëtius, maar hij realiseert zich niet dat hij acties ziet. Heeft Boëtius echt het talent dat hem wordt toegedicht (Ik hoop het niet) dan wordt hij heel goed.
Ik schreef een paar weken geleden dat er op de Coolsingel al serieus wordt gedacht aan een kampioenschap van Feyenoord. Eerst een grapje (of toch niet) maar ik neem aan na de laatste wedstrijden serieuzer. Politici willen geen herhaling van jaren geleden, zijn bang dat het op de Coolsingel helemaal uit de hand loopt, vandaar het denken aan een andere locatie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dan heeft je vriend er weinig kijk op, want beter dan Boetius zal Feyenoord ze niet opleiden. Heerlijke speler.
-
Mee oneens, hij ziet zo vaak balverlies en die vriend van me wil zo graag kampioen worden, dat zorgt voor ergernis, zoals ik me kan ergeren aan het spel van Ajax, zo ergert hij zich aan die mislukte acties en natuurlijk weet "heel Nederland" dat een buitenspeler/voorhoedespeler alleen maar beter kan worden door acties te maken, precies wat ik al twee jaar mis bij Ajax.Dan heeft je vriend er weinig kijk op, want beter dan Boetius zal Feyenoord ze niet opleiden. Heerlijke speler.
Koeman doet het goed; laat die spelers acties maken, in de verdediging spelers die technisch misschien minder goed zijn dan Van Rhijn, maar wel een man weten uit te schakelen (op eredivisie-niveau, dat wel)
Misschien dat heel NL dat weet, maar hier in Duitsland weet men dat niet. Ik hou van intelligente buitenspelers: snel spelen, tussen back en CV opduiken, goed in de combinatie.Demosthenes schreef: zo ergert hij zich aan die mislukte acties en natuurlijk weet "heel Nederland" dat een buitenspeler/voorhoedespeler alleen maar beter kan worden door acties te maken, precies wat ik al twee jaar mis bij Ajax.
Ik zie Valencia van Man U en Schürrle van Bayer graag spelen. Die houden het simpel.
Over smaak.... Ik vind die Nani bijv. echt he-le-maal niets.Rishi schreef:Valencia vind ik dus echt drie keer niks voor Manchester.
Ik ook niet. Maar die Valencia kan er toch niet veel van? Tafellaken, servet i.m.o..
Boetius is overigens een toptalent
Boetius is overigens een toptalent

IK GELOOF!!!!!!
Ik hoor niemand nog over het feit dat ook gister de opponent van Feyenoord de wedstrijd weer beëindigde met 10 man... 

En die kaart was ook weer lekker terecht...