Dat rapportje zegt me niet zoveel, zoals rapportjes in het algemeen me niet zoveel zeggen. Het gaat toch om de uitvoering. Ik wacht rustig af, geef het de tijd, dan zien we over een of twee jaar wel waar we staan.
Moderator: mods
Yopi schreef:Daar stond dat Coronel, VDB, Blind en al hun medestanders dood moesten.
Exact. Het rapport Coronel telde heel veel woorden. Maar hoeveel daarvan zijn er ook waargemaakt?Yopi schreef:Ik kan tussen de regels door lezen, ook als die zwartgemaakt zijn.![]()
Dat rapportje zegt me niet zoveel, zoals rapportjes in het algemeen me niet zoveel zeggen. Het gaat toch om de uitvoering. Ik wacht rustig af, geef het de tijd, dan zien we over een of twee jaar wel waar we staan.
Je denkt toch niet dat die over het paard getilde VMBO-sportleraar dat rapport zelf heeft geschreven?Jöhnk schreef: En wat te denken van het rapport van Louis. Dat was net een paar dagen klaar, en toen stapte de schrijver op.
Wilde alleen zien of er echt in stond dat Ajax naar de Europese top zou gaan, maar dat mag ik blijkbaar niet lezen.Jöhnk schreef:Lijkt me inderdaad dat je het niet hoeft te lezen. Ik heb het in ieder geval niet gelezen. De praktijk heeft me geleerd dat dat weinig zin heeft. Dergelijke rapporten worden namelijk vaak om de verkeerde redenen geschreven. (Niet om uit te voeren, maar omdat iemand dat verlangt, bijvoorbeeld. Of om indruk te maken, of om op de voorzittersstoel terecht te komen.)
De uitvoering kon vanmiddag bewonderd worden, maar wat het cijfer betreft, ik heb de indruk dat in het onderwijs in Nederland al snel een voldoende gegeven wordt.Jabu schreef:Ik hoop niet dat dit rapport is geschreven om indruk te maken want zelfs op het VMBO van wimpey's nieuwste duivelsverschijning zou dit een onvoldoende opleveren. Uiteindelijk telt uiteraard de uitvoering.
Fijn dat het doel van Cruijff Inc. je ook duidelijk is.Jöhnk schreef:Lijkt me inderdaad dat je het niet hoeft te lezen. Ik heb het in ieder geval niet gelezen. De praktijk heeft me geleerd dat dat weinig zin heeft. Dergelijke rapporten worden namelijk vaak om de verkeerde redenen geschreven. (Niet om uit te voeren, maar omdat iemand dat verlangt, bijvoorbeeld. Of om indruk te maken, of om op de voorzittersstoel terecht te komen.)
Yopi schreef:Hoe goed is jullie Grieks?
http://sports-academies.gr/scout/6225-sports
Lezen kan ik het nog wel. Het gaat over James Efmorfides. Hij zou een driejarig contract getekend hebben.
Geen champagne...
Ook zou de 15-jarige Griek Dimitri Silvestridis van Panathinaikos zijn overgenomen. Hij zou al vanaf de zomer bij Ajax zitten. Vreemd verhaal, ik ben zijn naam nog niet tegengekomen in wedstrijdverslagen. Weet jij hier iets van, D_Skilled?
Three-year professional contract with Ajax signed 17 year old talented footballer James Evmorfidis.
These circumstances brought the 17 year old ace to return from where we started, but this time as a professional. spite of the young and the thirst for football amply demonstrated that when the Greek wants ... can achieve a lot!
The Dutch club then bet on talent and eventually offered him a professional contract for three years and will train with the teams U-17 and U-19.
Recently, it was invited to the National Team for the friendly against Austria.
The'' Who is Who'' James Evmorfidis ...
The first who saw the talent James was Evmorfidis Stelios Manolas, who sent his personal friend and coach, Miltos Karatzas.
Within a year the Evmorfidis is crazy everyone with his skills, attracting the interest of Ajax.
In Holland, the little James went at the age of eight years, staying there for a year, but quickly spotted by the "hounds" of Real Madrid. The Spaniards have submitted a proposal to the Ajax to acquire 9chronou (then) Greek and ace transcription concluded with the signing of the contracts.
Then joined the academies of Barcelona and the famous "La Masia".
Nee joh, er stond dat Wlly en René waren geraadpleegd, maar bij nader inzien vond de eindredactie het niet verstandig dit te vermelden.wimpey schreef:Yopi schreef:Daar stond dat Coronel, VDB, Blind en al hun medestanders dood moesten.
Welke betekenis van heengaan?Jabu schreef:Zal hij samen met Raiola zijn heengegaan...?
Raiola doet in zijn vrije tijd vrijwilligerswerk, hij gaat op stap met demente ouderen.Jabu schreef:Zal hij samen met Raiola zijn heengegaan...?
Volgens mij alleen voor het woord "demente".Cruijff schreef:Hij heeft een maandje of wat geleden toch al zijn excuses aangeboden voor de uitdrukking demente eikel?