PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Nu moet Vitesse gewoon volle bak voor de winst gaan. Sinds PSV met 11 tegen 10 staat hebben ze helemaal niets meer goed gedaan. Overigens had Havenaar luttele seconden voor die rode kaart van Janssen er zo voor kunnen zorgen dat Marcelo eraf moest. Gaat hij neer in dat sprintduel is het gegarandeerd einde wedstrijd voor Marcelo met een directe rode of tweede gele.
CVs van psv, say no more. Kom op, Vitas, vasthouden nu!
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Er stond weer iemand een stadion vol lucht te dekken bij Psv 

Blij met de punten ...
Wat een spits joh. Fuck me, wat een klasbak. Ook na die 2-2. Houdt 3 man bezig. Geweldige gast, echt een personality.
- Ajaciedjuh
Wat een kracht.wimpey schreef:Wat een spits joh. Fuck me, wat een klasbak. Ook na die 2-2. Houdt 3 man bezig. Geweldige gast, echt een personality.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik geef Bommel gelijk: psv had het onder controle. Alleen kun je met die defensie niet zeker van je zaak zijn. Al kopte Bony 'm natuurlijk geweldig in. Mooie kerel en een geweldige spits.Laudrup schreef:Zo ik ben klaar met door de huiskamer te dansen. Bony koning!!!

Als wij daar nou onlangs gewoon die voorsprong over de streep hadden getrokken had ik hier wel om kunnen lachen. Nu moeten we maar vooral in onze handjes knijpen dat Vitesse met 10 man nog een punt pakt.
Nil volentibus arduum
Ik zie net die 2-2. Maar die Bony staat dus gewoon secondenlang helemaal vrij in de zestien meter. Hoe is dat nu in hemelsnaam mogelijk? Dat is zelfs voor de PSV cv's onder de maat.
Nil volentibus arduum
-
Inderdaad: waarom lachen, een gelijkspel is beter dan verliezen en ik had de hoop dat PSV zou verliezen, helaas is het bij hoop gebleven.Marillion schreef:Als wij daar nou onlangs gewoon die voorsprong over de streep hadden getrokken had ik hier wel om kunnen lachen. Nu moeten we maar vooral in onze handjes knijpen dat Vitesse met 10 man nog een punt pakt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nou, ik ben meer dan tevreden met het gelijke spel en daardoor puntverlies van PSV.
Die hoop had ik ook maar gezien de wedstrijd is een gelijkspel voor ajax pure winst. Had echt het idee dat PSV deze wedstrijd op het gemak zou winnen. Hadden controle en gaven niets weg...
Maar wat stond Bony vrij zeg.
Maar wat stond Bony vrij zeg.
Precies. Ik had eerlijk gezegd uberhaupt geen rekening gehouden met puntverlies van PSV, want Vitesse zit in een dramatische periode (zelfs tegen Ajax waren ze gewoon zwak). Dit resultaat valt me dus alles mee. Ik vond PSV trouwens weer angsthazenvoetbal spelen, zeker in de tweede helft. Een merkwaardige tactiek, vind ik, want het is simpelweg wachten op de blunders achterin op deze manier.Jabu schreef:Nou, ik ben meer dan tevreden met het gelijke spel en daardoor puntverlies van PSV.
Nu morgen zelf winnen.
ach ja... PSV scoort er lekker op los over het algemeen... geen wonder dat ze boven aan staan.
Hopen dat Ajax hun plicht doet... komen ze wat dichter bij...
Hopen dat Ajax hun plicht doet... komen ze wat dichter bij...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
+1. 2-1 voorsprong weggeven tegen 10 man.Jabu schreef:Nou, ik ben meer dan tevreden met het gelijke spel en daardoor puntverlies van PSV.

psv investeerde te weinig in de 2e helft. Lid op de neus. Hun rechterkant en CVs zijn en blijven defensief kwetsbaar.
Heb je de wedstrijd gezien? Spreekwoord "gegeven paard niet in de bek kijken" was op deze pot van toepassing. psv geeft 2 punten weg, prima.Demosthenes schreef: Inderdaad: waarom lachen, een gelijkspel is beter dan verliezen en ik had de hoop dat PSV zou verliezen, helaas is het bij hoop gebleven.
- Jinne
- Site Admin
Liep die Advocaat nou weer te provoceren richting de 4e man na die 1-2?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Kun je niet rekenen? Ajax gaf er tegen Vitesse drie weg (een feit!)wimpey schreef:Heb je de wedstrijd gezien? Spreekwoord "gegeven paard niet in de bek kijken" was op deze pot van toepassing. psv geeft 2 punten weg, prima.Demosthenes schreef: Inderdaad: waarom lachen, een gelijkspel is beter dan verliezen en ik had de hoop dat PSV zou verliezen, helaas is het bij hoop gebleven.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Columbus schreef:Die hoop had ik ook maar gezien de wedstrijd is een gelijkspel voor ajax pure winst. Had echt het idee dat PSV deze wedstrijd op het gemak zou winnen. Hadden controle en gaven niets weg...
Wedstrijd niet gezien dus. Een feit! Lees nog even wat Columbus schrijft. Puntenverlies psv is voor ons (that's Ajax, by the way) pure winst.Demosthenes schreef: Kun je niet rekenen? Ajax gaf er tegen Vitesse drie weg (een feit!)
-
Twee feiten:Een feit!
PSV verliest twee punten tegen Vitesse of dat op (on)gelukkige wijze gebeurt is een mening
Ajax verliest drie punten tegen Vitesse of dat op (on)gelukkige wijze gebeurt is een mening
3-2 = 1, één punt pure winst voor PSV. Het feit.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het heeft natuurlijk geen enkele zin om alleen naar de onderlinge resultaten tegen Vitesse te kijken. De competitie gaat over 34 wedstrijden. Grote verschil tussen gisteravond 19 uur en 23 uur is: wij hebben onze titelkansen nu volledig in eigen hand, ondanks het grote verschil in doelsaldo. Als we de rest van de competitie alles met 1-0 winnen zijn we kampioen. Is een feit. Net als Wimpey ben ik dus dik tevreden met het gelijkspel van PSV tegen Vitesse. Komt nog bij (geen feit, een veronderstelling) dat PSV weer een knauw(tje) heeft gekregen. Zou voor hun zelfvertrouwen en dus het verdere verloop van de competitie goed zijn geweest als ze hadden gewonnen. Nu laten ze wéér punten liggen in een lastige uitwedstrijd. Laat dat maar lekker in die koppies rondmalen, de komende weken.
Mocht het zo zijn dat we aan het eind van de competitie 1 punt te kort komen voor de landstitel; dan is er reden om de haren uit je kop te trekken over het weggeven van een 0-2 voorsprong bij Vitesse. Evenals bij Heracles, trouwens. Of die 0-0 in Utrecht. Enzovoorts.
Mocht het zo zijn dat we aan het eind van de competitie 1 punt te kort komen voor de landstitel; dan is er reden om de haren uit je kop te trekken over het weggeven van een 0-2 voorsprong bij Vitesse. Evenals bij Heracles, trouwens. Of die 0-0 in Utrecht. Enzovoorts.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
en hetzelfde bericht zal op het psv-netwerk hebben gestaan na de beschamende 3-2 nederlaag van een paar weken geleden.Het heeft natuurlijk geen enkele zin om alleen naar de onderlinge resultaten tegen Vitesse te kijken. De competitie gaat over 34 wedstrijden. Grote verschil tussen gisteravond 19 uur en 23 uur is: wij hebben onze titelkansen nu volledig in eigen hand, ondanks het grote verschil in doelsaldo. Als we de rest van de competitie alles met 1-0 winnen zijn we kampioen. Is een feit. Net als Wimpey ben ik dus dik tevreden met het gelijkspel van PSV tegen Vitesse. Komt nog bij (geen feit, een veronderstelling) dat PSV weer een knauw(tje) heeft gekregen. Zou voor hun zelfvertrouwen en dus het verdere verloop van de competitie goed zijn geweest als ze hadden gewonnen. Nu laten ze wéér punten liggen in een lastige uitwedstrijd. Laat dat maar lekker in die koppies rondmalen, de komende weken.
Laten we het over dat feit eens zijn en als ik dan de stand zie, hoop ik dat de eindstand een andere volgorde van clubs kent. Een vergelijkbaar resultaat, gisterenavond, van PSV had mij, o.a. om die reden, meer deugd gedaan.De competitie gaat over 34 wedstrijden.
Dat viel mij idd ook al op. Hij wond zich behoorlijk op. Wellicht viel er weer eens een keer iets te zeuren over externe omstandigheden en onheuse bejegening...Jinne schreef:Liep die Advocaat nou weer te provoceren richting de 4e man na die 1-2?
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het heeft natuurlijk geen enkele zin om alleen naar de onderlinge resultaten tegen Vitesse te kijken. De competitie gaat over 34 wedstrijden. Grote verschil tussen gisteravond 19 uur en 23 uur is: wij hebben onze titelkansen nu volledig in eigen hand, ondanks het grote verschil in doelsaldo. Als we de rest van de competitie alles met 1-0 winnen zijn we kampioen. Is een feit. Net als Wimpey ben ik dus dik tevreden met het gelijkspel van PSV tegen Vitesse. Komt nog bij (geen feit, een veronderstelling) dat PSV weer een knauw(tje) heeft gekregen. Zou voor hun zelfvertrouwen en dus het verdere verloop van de competitie goed zijn geweest als ze hadden gewonnen. Nu laten ze wéér punten liggen in een lastige uitwedstrijd. Laat dat maar lekker in die koppies rondmalen, de komende weken.
Niets aan toe te voegen.

Ik blijf me verbazen over PSV. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Elke keer als ze in een flow dreigen te komen gooien ze hun eigen glazen in.