My last ride.. Up in the clouds... This feeling is so real. We coming home with the crown Baltimore.
NFL
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: NFL
Ray Lewis
YNWA
-
Dat is toch die moordenaar?InnerHarbour schreef:Ray Lewis
My last ride.. Up in the clouds... This feeling is so real. We coming home with the crown Baltimore.
Whitey on the moon.
Wat een seizoensopener zeg. Denver Broncos - Baltimore Ravens 49-27 met 7 TD passes van Peyton Manning.
Baltimore heeft duidelijk nog wel wat werk met de nieuwe inrichting van hun verdediging. Broncos lieten nog een TD lopen omdat Trevathan na een onderschepping de endzone in liep maar de bal te vroeg los liet. En dat bij je eerste start, dat zal hij nog wel een paar keren horen de komende week.

Baltimore heeft duidelijk nog wel wat werk met de nieuwe inrichting van hun verdediging. Broncos lieten nog een TD lopen omdat Trevathan na een onderschepping de endzone in liep maar de bal te vroeg los liet. En dat bij je eerste start, dat zal hij nog wel een paar keren horen de komende week.
Nil volentibus arduum
De eerste serie zondagwedstrijden gaat nu beginnen. Lastig kiezen, ik ken de kracht niet zo goed van alle teams. Maar ik ga voor Atlanta Falcons - New Orleans Saints.
Later vanavond zijn Packers - 49ers, Cowboys - Giants en op maandag Eagles - Redskins. Daar kijk ik denk ik wat van terug op een ander tijdstip want dat is anders nachtwerk.
Later vanavond zijn Packers - 49ers, Cowboys - Giants en op maandag Eagles - Redskins. Daar kijk ik denk ik wat van terug op een ander tijdstip want dat is anders nachtwerk.
Nil volentibus arduum
Ja, goede keuze, ga ik ook voor. Worden volgens mij ook beiden als contenders gezien.
Ik kan wel de app op de iPad aanslingeren, maar op de compu krijg ik de livestream niet aan de gang.
Ik kan wel de app op de iPad aanslingeren, maar op de compu krijg ik de livestream niet aan de gang.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Aardige wedstrijd tot nu toe. Mooie scores en het momentum gaat over en weer.
Ik merk overigens dat achteraf kijken mij eigenlijk beter bevalt dan live. Puur vanwege het wegknippen van alle onderbrekingen. Dat scheelt een hoop tijd. Ik denk dat ik voortaan standaard een zondagwedstrijd promoveer tot "monday night game". Het is in Nederland prima te doen om de uitslag van een wedstrijd niet te horen of te zien. Daar moet je echt actief naar op zoek gaan. Alleen met de superbowl kun je jezelf daar in verslikken omdat er dan opeens op het journaal is wie de half time show gaf en dan vertellen ze en passant de uitslag.
Ik merk overigens dat achteraf kijken mij eigenlijk beter bevalt dan live. Puur vanwege het wegknippen van alle onderbrekingen. Dat scheelt een hoop tijd. Ik denk dat ik voortaan standaard een zondagwedstrijd promoveer tot "monday night game". Het is in Nederland prima te doen om de uitslag van een wedstrijd niet te horen of te zien. Daar moet je echt actief naar op zoek gaan. Alleen met de superbowl kun je jezelf daar in verslikken omdat er dan opeens op het journaal is wie de half time show gaf en dan vertellen ze en passant de uitslag.
Nil volentibus arduum
Cowboys - Giants ook nog maar even meegepakt. Wat een foutenfestival, met name van de kant van de Giants. Duidelijk nog genoeg te doen na preseason. Waar Peyton Manning met 7 TD's begon gooide z'n broertje binnen no time twee interceptions. Er ging echt veel mis bij de Giants. 6 turnovers in totaal als ik me niet vergis.
Wel weer een spectaculair potje daardoor. Cowboys wint 36-31 uiteindelijk dus weer een veel scores.
De broertjes vergeleken:
Peyton Manning: Comp/Att 27/42, Yards 462, TD/INT 7-0.
Eli Manning: Comp/Att 27/42, Yards 450, TD/INT 4/3.
Wel weer een spectaculair potje daardoor. Cowboys wint 36-31 uiteindelijk dus weer een veel scores.
De broertjes vergeleken:
Nil volentibus arduum
Als Eli die drie INT niet had gegooid, hadden ze zomaar dezelfde cijfers kunnen hebben. :-)Marillion schreef:Cowboys - Giants ook nog maar even meegepakt. Wat een foutenfestival, met name van de kant van de Giants. Duidelijk nog genoeg te doen na preseason. Waar Peyton Manning met 7 TD's begon gooide z'n broertje binnen no time twee interceptions. Er ging echt veel mis bij de Giants. 6 turnovers in totaal als ik me niet vergis.
De broertjes vergeleken:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, dan was hij in ieder geval een heel eind in de richting gekomen. Al was het niet allemaal in de buurt van de endzone. Met name zijn eerste interception was echt een drama. Direct aan het begin van de wedstrijd. Maar hij herpakte zich aardig. Het team maakte alleen teveel fouten om te kunnen winnen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Wat een fantastische wedstrijd tussen Patriots en Saints. Spectaculair einde. Waard om terug te kijken Marillion, dus ik zal niets verklappen.
Is uiteindelijk vandaag pas gelukt maar het was zeker de moeite. Patriots heeft veel problemen met hun receivers maar ondertussen behalen ze wel hun zeges. Als het daar straks wel echt gaat draaien komen ze gewoon weer ver.
Dit weekend weer een potje proberen te kijken. Nu eerst overschakelen naar Enschede!
Dit weekend weer een potje proberen te kijken. Nu eerst overschakelen naar Enschede!
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Jaaaaaaa net een kaart gescoord voor de NY Giants at Redskins aanstaande zondag!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Contacteer:
Eerst een 'tailgate' party, nooit geweten wat het was. Het is echt een dag uit zo'n wedstrijd. Niet even 90 minuten, biertje voor, biertje na maar je bent er echt een paar uur mee zoet.Zeux schreef:Cool!!!! Enjoy!
Absoluut! Heb één keer tailgate gedaan. Erg geinig. Ze spelen ook maar een keer of 8 thuis per jaar ( ex playoffs), dus dan wordt er ook iets van gemaakt. Ook echt familieding.
Enjoy!!!
(Ook beetje jaloers :-) )
Enjoy!!!
(Ook beetje jaloers :-) )
Hoe was de game Raymon?
In Pittsburgh sneeuwt het nu. Spelen tegen de Dolphins. In Miami is het nu een 27 graden. Dig that voor een temperatuurverschil. :-)
In Pittsburgh sneeuwt het nu. Spelen tegen de Dolphins. In Miami is het nu een 27 graden. Dig that voor een temperatuurverschil. :-)
- raymon
- Contacteer:
Was erg gaaf om een keer mee te maken, uiteraard is het wel uber Amerikaans. Tailgating was ook erg leuk. M'n eerste partij cornhole (?)gespeeld en gewonnen.
De wedstrijd was niet hoogstaand, wel een aantal touchdowns gezien maar weinig verheffende plays. De Redskins missen duidelijk een QB die fatsoenlijk kan gooien dus is het vooral heel veel rennen met de bal.
Ik zou er geen seizoenskaart voor aanschaffen maar een leuke ervaring is het zeker.
De wedstrijd was niet hoogstaand, wel een aantal touchdowns gezien maar weinig verheffende plays. De Redskins missen duidelijk een QB die fatsoenlijk kan gooien dus is het vooral heel veel rennen met de bal.
Ik zou er geen seizoenskaart voor aanschaffen maar een leuke ervaring is het zeker.
- raymon
- Contacteer:
Plaats was $110 omdat ik die van een collega overnam omdat ie niet kon. Achteraf gezien had ik gewoon van stubhub een plaats moeten kopen. Was niet uitverkocht dus ik had die kaart een stuk goedkoper kunnen krijgen. Naja, ik zet 'm wel op m'n onkostenvergoeding van m'n werk :)
Ik hoorde al dat er wat sneeuw was gevallen! Mooi om te zien. Snap trouwens niet dat ze die sport niet alleen in de zomer doen! :)
Ik hoorde al dat er wat sneeuw was gevallen! Mooi om te zien. Snap trouwens niet dat ze die sport niet alleen in de zomer doen! :)