KNVB Beker 2012-2013
Moderator: mods
Re: KNVB Beker 2012-2013
Het is gewoon tuig. Al had Den Bosch al een voorwaardelijke straf. Maar dat opzoeken moet toch gewoon lukken?
En ondanks dat het niet te vergelijken is weet ik haast wel zeker dat Verbeek gisteren bij een achterstand van het veld was gestapt.
En ondanks dat het niet te vergelijken is weet ik haast wel zeker dat Verbeek gisteren bij een achterstand van het veld was gestapt.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind de uitdrukking niet zo vreemd hoor. Je kunt je afvragen waar dat kleine groepje idioten mee bezig is en daarnaast kun je je afvragen waar die veel grotere groep van omstanders op de M-side mee bezig is. Die kunnen ook zelf ingrijpen en dat groepje corrigeren...Jabu schreef:Blijft toch en vreemde uitdrukking: 'Waar zijn we met z'n allen mee bezig?' Zeker als het dus om een groepje idioten gaat en de rest zich voor hen schaamt.
Daar kunnen ze zich beter over schamen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Rommelige psv - Feijenoord, Wel spannend, 1-1 met 20 te gaan.
Meer kaarten dan schoten op doel sinds ik kijk.
Meer kaarten dan schoten op doel sinds ik kijk.
Wat staat Mathijssen daar te doen?
Coolsingel bleef weer leeg. 

Ongeveer hetzelfde als Marcelo bij de 1-1.Alexander schreef:Wat staat Mathijssen daar te doen?

Laten we eens terug gaan naar een Nederlands landskampioen die iemand van het niveau Marcelo of Mathijsen als basis-CV had. Iemand?
- InnerHarbour
Met een te kleine lijnkeeper, twee backs die alleen aan de bal wat kunnen en voor het grootste gedeelte brave schoonzonen van 1 meter 80 kan je in Nederland tweemaal op rij landskampioen worden, Wim.
Pisvee heeft net zoveel kans als Twente of wij.
Pisvee heeft net zoveel kans als Twente of wij.
YNWA
- Daily Blind
PSV op 0-2 wegens twee keer buitenspel. En maar klagen over de scheidsrechters daar in eindhoven.
Dan zullen ze nu ook wel heel consequent hun beklag doen.
Klagen helpt dus, blijkbaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Locadia is een prima spits.
Het lek is nu natuurlijk boven bij psv.

Het lek is nu natuurlijk boven bij psv.

In ieder geval staat Psv in de finale en wij dus niet ...
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
thijsslegers @thijsslegers
De twee origineelste 'bekerfinale reisfoto's' beloon ik met een gesigneerd exemplaar van 'Onze Willy', de bio van Willy vd Kuijlen
----thijsslegers @thijsslegers
Van der Kuijlen reikt KNVB-beker uit als #psv wint. Gebruik #willypic om mee te doen
Geert Kouters @GKouters
Hmm. @thijsslegers vraagt dus om fotos van PSV'ers onderweg naar de kuip met #willypic. Hoop dat het niet worldwide trending wordt voor 'm..
Joris van den Anker @Jorisvda
@thijsslegers je zou ook zomaar wat minder gewenste foto's kunnen ontvangen met #willypic

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Jij hebt echt teveel tijd over wanneer je op kantoor zit...
...Wel lachen dat die 2 AZ supporters die elke uitwedstrijd van AZ (tot aan Kerkrade toe) met de fiets bezoeken nu ook weer met de fiets naar de Kuip zijn!
...Wel lachen dat die 2 AZ supporters die elke uitwedstrijd van AZ (tot aan Kerkrade toe) met de fiets bezoeken nu ook weer met de fiets naar de Kuip zijn!

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik heb gewoon vrij hoor. :)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Pardon mijn bioritme raakt een beetje van slag van het opvaren richting de Hemel. 
Blijft staan dat mijn opmerking nog steeds van toepassing is voor je meeste andere werkdagen.

Blijft staan dat mijn opmerking nog steeds van toepassing is voor je meeste andere werkdagen.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gaat AZ hoe dan ook Europa in nu of moeten ze die beker nog wel winnen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gaan Europa in tenzij ze de finale verliezen, PSV van Twente verliest en Feyenoord met 40-0 van NAC wint.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Oh okee, het is dus nog niet zeker..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
AZ heeft inderdaad al zeker Europees voetbal, wanneer ze de competitiewedstrijd thuis tegen PSV niet verloren hadden was dat dus niet het geval geweest.
Wel een grappige voorbeschouwing: Jan Joost van Gangelen houdt een gesprekje met Toivonen en die jammert dat hij in zijn jaren bij PSV toch zo'n pech heeft gehad.
Telkens net geen landstitel. Ik zou dat toch geen pech noemen, maar eigen onkunde.
Jan Joost vraagt of komende zomer dan een goed moment is om PSV te verlaten, Toivonen antwoordt dat afgelopen zomer het beste moment was geweest. Want zoveel goals en assists als hij vorig seizoen heeft gemaakt maakt ie nooit meer.
En Van Gangelen die nog even terugblikt op de bekerfinale Ajax-AZ in 2007 toen Louis van Gaal hem na afloop ervan beschuldigde dat Jan Joost zou hebben besloten aan welke kant de penalties werden genomen.
Wat een bak. 
Wel een grappige voorbeschouwing: Jan Joost van Gangelen houdt een gesprekje met Toivonen en die jammert dat hij in zijn jaren bij PSV toch zo'n pech heeft gehad.

Jan Joost vraagt of komende zomer dan een goed moment is om PSV te verlaten, Toivonen antwoordt dat afgelopen zomer het beste moment was geweest. Want zoveel goals en assists als hij vorig seizoen heeft gemaakt maakt ie nooit meer.

En Van Gangelen die nog even terugblikt op de bekerfinale Ajax-AZ in 2007 toen Louis van Gaal hem na afloop ervan beschuldigde dat Jan Joost zou hebben besloten aan welke kant de penalties werden genomen.

Tja prima dat je het erop zet, maar ik zou die tekst dan toch nog wel afdekken.

Lekker voor Wijnaldum trouwens dat hij ook voor deze wedstrijd hard gepasseerd wordt.
- Jinne
- Site Admin
Wijnaldum staat er gewoon in hoor bij AZ.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat slecht verdedigd zeg.
Niet te geloven
Niet te geloven
Laatst gewijzigd door Banjavi op do mei 09, 2013 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."