FC Twente
Moderator: mods
Re: FC Twente 2012-2013
Bij AZ lezen ze ook dat PSV Strootman binnenkort voor een fortuin hoopt te verpatsen.
Precies. Maher heeft ook al meer laten zien dan een Fer heeft gedaan. Lekker wachten tot de zomer en dan lekker naar Ajax 

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Daar vind ik die kabouter niet meer rendement hebben dan Fer, ging ervanuit dat jij hem weleens in de zaal ziet spelen.
YNWA
Niet meer rendement? Naar welke wedstrijden kijk jij? Vorig jaar knalt hij er eentje van afstand in tegen PSV. Zie ik Fer niet doen. Of Eriksen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Tja als je denkt dat rendement begint en ophoudt met het van afstand eentje tegen Pisvee erin knallen begrijp ik steeds beter waarom wij van twee totaal verschillende soorten voetballers houden. 

YNWA
Om maar ff aan te geven dat hij niet alleen van de trucendoos is.
Ajax mist goede voetballers. Ajax mist spelers met voetbalinzicht. Boerrigter voldoet wel aan de door jouw gestelde fysieke eisen... gaat lekker he
Ajax mist goede voetballers. Ajax mist spelers met voetbalinzicht. Boerrigter voldoet wel aan de door jouw gestelde fysieke eisen... gaat lekker he

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Daarom zeg ik ook altijd -en dat weet je best wel- dat ze op de eerste plaats erg goed moeten kunnen voetballen en op de tweede plaats lengte en fysiek moeten hebben. 
Voor verdedigers is het tweede punt het belangrijkste. Helaas bij Ajax niet, daar komen ze met knulletjes zoals van Rhijn, Blind en Veltman aan, leuk aan de bal maar verdedigend, fysiek en qua lengte niks.

Voor verdedigers is het tweede punt het belangrijkste. Helaas bij Ajax niet, daar komen ze met knulletjes zoals van Rhijn, Blind en Veltman aan, leuk aan de bal maar verdedigend, fysiek en qua lengte niks.
YNWA
Fysiek is ook voor verdedigers niet het belangrijkste. Inzicht, goed kunnen verdedigen, timing, sliding enzo zijn veel belangrijker dan een sterk en groot lichaam.
Ik snap je punt heus wel hoor. Maar dat gaat niet altijd op. Best vaak helemaal niet.
Ik snap je punt heus wel hoor. Maar dat gaat niet altijd op. Best vaak helemaal niet.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens IH's logica heeft Psv een ideale verdediging.
Arthur schreef:Volgens IH's logica heeft Psv een ideale verdediging.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Kijk als jullie het niet willen begrijpen, tja dan houdt het op, blijven jullie maar lekker genieten van die slapjanussen die achterin bij Ajax staan inc de gemankeerder keeper. 

YNWA
Die kampioen zijn geworden en gewoon bovenin meedraaien.
Bij Barca bestaat de verdediging uit Alba, Alves, Mascherano.
Bij Barca bestaat de verdediging uit Alba, Alves, Mascherano.
IK GELOOF!!!!!!
Hoe lang is IH zelf? Misschien verklaart dat zijn voorliefde voor lange spelers. Beetje zoals Gijpie.
Volgens Twente volgers is de kogel door de kerk. Djuricic is naar Twente.
Mooi kut, helemaal als Claudemir ook tekent. In een klap favoriet voor de schaal imo.
Mooi kut, helemaal als Claudemir ook tekent. In een klap favoriet voor de schaal imo.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Die Claudemir vond ik bij Vitesse een leuke speler.De Dominee schreef:Volgens Twente volgers is de kogel door de kerk. Djuricic is naar Twente.
Djuricic, Tadic en Chadli: offensief vind je in NL geen betere linie. In de omschakeling is Twente dan natuurlijk wel kwetsbaar. Brama is wel erg statisch...
- Ajaciedjuh
Laatste nieuws is dat het in een impasse is. Everton heeft aanvullende eisen gesteld tav betalingstermijnen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Bovendien allemaal momentenvoetballers.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat komt wel rond. Fer is natuurlijk niet meer te porren voor nog een half seizoen FC Twente.Ajaciedjuh schreef:Laatste nieuws is dat het in een impasse is. Everton heeft aanvullende eisen gesteld tav betalingstermijnen.
Betalingstermijnen.... ouch! Over 4 jaar uitspreiden of zo. Waar kennen we dat ook weer van? Twente zal echter wel moeten anders kunnen ze een fulltime mental coach inhuren voor Leroy.Ajaciedjuh schreef:Laatste nieuws is dat het in een impasse is. Everton heeft aanvullende eisen gesteld tav betalingstermijnen.
VI'Everton wilde doodleuk nieuwe onderhandelingen'
29/01/2013 20:47
Voorzitter Joop Munsterman heeft namens FC Twente uitleg verschaft over de stand van zaken wat betreft de overgang van Leroy Fer (23) naar Everton. Nadat hij de hele dinsdag op de burelen van FC Twente had doorgebracht in de veronderstelling de deal te kunnen afronden, keerde Munsterman vanavond onverrichter zake naar huis.
'Everton meldde gisteren op de eigen website een akkoord met FC Twente over de transfer van Leroy Fer en startte vandaag de onderhandelingen doodleuk opnieuw', is de preses verbaasd. ' In de loop van de dag kwamen ze met allerlei aanvullende voorwaarden over de betalingstermijnen en ook de transfersom. Daar beginnen we niet aan. Dan maar niet.'
Zolang de overgang van Fer naar Engeland niet is afgerond, kan FC Twente ook niet definitief doorschakelen naar de alternatieven Filip Djuricic en Claudemir. Met de overgang was aanvankelijk tien miljoen euro gemoeid. Zonder de benodigde inkomsten kan FC Twente geen vervangers halen.
De maandag opgestarte onderhandelingen met de clubs van Djuricic en Claudemir, respectievelijk SC Heerenveen en FC Kopenhagen, verlopen sowieso stroef. Munsterman: 'Ik ben er niet optimistisch over.' (Peter Wekking)
Blij met de punten ...
Zou dit misschien iets te maken kunnen hebben met dat verhaal dat Derksen gisteren in de publiciteit heeft gebracht? Ik kan me voorstellen dat zo'n club dan toch even gaat informeren wat er waar is en wat voor een jongen ze binnen halen. Ik kan me vergissen maar die Engelse clubs lijken me niet van het type dat ineens allerlei extra betalingscondities gaan stellen omdat ze anders geen zaken willen doen.
Het gaat voor een paar clubs in ieder geval weer spannend worden. Als het maar niet betekent dat aan het einde van het liedje Marco van Basten achterblijft zonder Djuricic én zonder vervanger. Dat kan ik niet aanzien.
EDIT
Inmiddels is Fer ook niet door de medische keuring gekomen.
Het gaat voor een paar clubs in ieder geval weer spannend worden. Als het maar niet betekent dat aan het einde van het liedje Marco van Basten achterblijft zonder Djuricic én zonder vervanger. Dat kan ik niet aanzien.

EDIT
Inmiddels is Fer ook niet door de medische keuring gekomen.
Nil volentibus arduum
http://www.tctubantia.nlKnie zit transfer Fer in de weg
De knie van Leroy Fer blijkt een rol te spelen in die vernieuwde onderhandelingen die Everton gestart is.
Tijdens de medische keuring in Liverpool dinsdag trof Everton vocht aan in die knie van Fer, waaraan hij in september 2012 geopereerd werd. Hoewel dat normaal is na een operatie, stelde Everton opeens nieuwe eisen. De club wil nu de betaling van het transferbedrag laten afhangen van het herstel van de knie.
Voorzitter Joop Munsterman weigerde zich uit te laten over de uitslag van de medische test, maar sprak over ‘aanvullende voorwaarden over de betalingstermijn en transfersom’. Hij zei dat de onderhandelingen daardoor ‘muurvast’ zitten. Woensdag gaan de clubs opnieuw in gesprek.
www.ad.nlHet Openbaar Ministerie in Den Haag ontkrachtte gisteren suggesties dat Fer voor de rechter moet verschijnen. Het OM bevestigt dat Fer betrokkene is in een officierszitting. In zo'n zitting worden vergrijpen behandeld waar geen rechter aan te pas hoeft te komen en waar ook geen gevangenisstraffen uit voort kunnen vloeien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali