Christian D. Eriksen
Moderator: mods
Re: Christian D. Eriksen
Voor iemand die al een aantal jaar bij Ajax speelt. Logisch.
IK GELOOF!!!!!!
Eriksen heeft dit zelf afgedwongen, hij is de beste speler van Ajax en wordt nog steeds beter.
Dit is heel iets anders dan een speler van Heerenveen met een stuk of vijftien eredivisiewedstrijden in de benen of een reserve van Newcastle die in geen jaren gepresteerd heeft twee miljoen euro per jaar geven.
Dit is heel iets anders dan een speler van Heerenveen met een stuk of vijftien eredivisiewedstrijden in de benen of een reserve van Newcastle die in geen jaren gepresteerd heeft twee miljoen euro per jaar geven.
O, maar dat zal best.Maar wat gaan we dan betalen voor de volgende beste spelers van AJAX.Die zijn ook niet gek.Daarbij, de beste speler van AJAX zegt natuurlijk niks.
Ik hoor ze het nog zeggen.Spelers moeten graag bij AJAX willen voetballen.Geen grote bedragen meer.Vooralsnog gaan we weer die kant in ben ik bang ...
Ik hoor ze het nog zeggen.Spelers moeten graag bij AJAX willen voetballen.Geen grote bedragen meer.Vooralsnog gaan we weer die kant in ben ik bang ...
Blij met de punten ...
Ja, dat is de hamvraag. De lat mag niet omlaag, alleen topspelers (voor Ajax) die zich al bewezen hebben mogen zo worden beloond.
Zou Eriksen er nog gevoelig voor zijn? Of zit hij met zijn hoofd al in het buitenland?
Zou Eriksen er nog gevoelig voor zijn? Of zit hij met zijn hoofd al in het buitenland?
Hij is alleen zichtbaar als hij dat zelf wil. Is er dus alleen voor zijn eigen BV, niet voor Ajax als team. Als je de afgelopen twee jaar bekijkt, had hij er moeten staan in de wedstrijden die 'moeizaam' waren, zoals afgelopen wekend. Maar op die momenten was hij er niet. Oneens dus dat het de 'beste speler' was. In de hoofden is hij het supertalent, op het veld laat hij dat veel te weinig zien. Ik vind het onterecht om die laksigheid te belonen.Yopi schreef:Eriksen heeft dit zelf afgedwongen, hij is de beste speler van Ajax en wordt nog steeds beter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Tja, weet niet.Vind dat Eriksen nog maar weinig heeft bewezen.In ieder geval mis ik ook bij hem dat constante.Zwabbert net zo makkelijk van een 8 als cijfer naar een 5.
Zou u uberhaupt wel bij willen tekenen.Of denken jullie kunnen me wat in 2014 loop ik lekker de deur uit en naar wie bepaal ik grotendeels zelf ?.
Zou u uberhaupt wel bij willen tekenen.Of denken jullie kunnen me wat in 2014 loop ik lekker de deur uit en naar wie bepaal ik grotendeels zelf ?.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Eigenlijk wel mee eens, het komt veel te vaak voor dat ik hem totaal niet zie, tweede helft afgelopen zondag nog, weg was hij.Zeux schreef:Hij is alleen zichtbaar als hij dat zelf wil. Is er dus alleen voor zijn eigen BV, niet voor Ajax als team. Als je de afgelopen twee jaar bekijkt, had hij er moeten staan in de wedstrijden die 'moeizaam' waren, zoals afgelopen wekend. Maar op die momenten was hij er niet. Oneens dus dat het de 'beste speler' was. In de hoofden is hij het supertalent, op het veld laat hij dat veel te weinig zien. Ik vind het onterecht om die laksigheid te belonen.Yopi schreef:Eriksen heeft dit zelf afgedwongen, hij is de beste speler van Ajax en wordt nog steeds beter.
YNWA
Deze jongen kan je straks doorverkopen voor een zak met geld. Hoe langer de duur van zijn contract in combinatie met zijn salaris, hoe meer geld Ajax dus krijgt. Dat hij niet uitblinkt tegen VVV is jammer voor ons. Maar ik snap de gedachte achter de verlenging wel.
IK GELOOF!!!!!!
Nou hoe meer AJAX kan vragen, of ze het dan ook daadwerkelijk krijgen is natuurlijk nog de vraag ...
Blij met de punten ...
Is het niet juist zo dat hoe hoger zijn salaris, hoe hoger de drempel voor de andere club? Eriksen zal altijd méér willen verdienen. Dan moet de nieuwe club dus én investeren in transfergeld én in een hoog salaris. Als hij kwa salaris minder hoog in de boom zit, kunnen ze misschien makkelijker een hogere transfersom betalen, omdat ze dan mar in één ding wezenijk moeten investeren. Mij gaat het om die transfersom voor Ajax, niet het salaris van Eriksen.Rishi schreef:Deze jongen kan je straks doorverkopen voor een zak met geld. Hoe langer de duur van zijn contract in combinatie met zijn salaris, hoe meer geld Ajax dus krijgt. Dat hij niet uitblinkt tegen VVV is jammer voor ons. Maar ik snap de gedachte achter de verlenging wel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Increment same_statement_counter by 1Zeux schreef: Hij is alleen zichtbaar als hij dat zelf wil.
wimpey schreef:Increment same_statement_counter by 1
Zeker weten, Wimpey.

Dat wordt al jaren gezegd, en als dat waar was dan was het nu al een uitstekende speler.Yopi schreef:Eriksen heeft dit zelf afgedwongen, hij is de beste speler van Ajax en wordt nog steeds beter.
Ik moet het nog zien, de markt is aan het veranderen onder druk van FFP, terwijl het beeld van Eriksen ook begint te veranderen. Voor elke topper met een fluwelen balbehandeling lopen er 10 rond die niet zover gekomen zijn omdat ze andere eigenschappen ontberen.Rishi schreef:Deze jongen kan je straks doorverkopen voor een zak met geld. Hoe langer de duur van zijn contract in combinatie met zijn salaris, hoe meer geld Ajax dus krijgt. Dat hij niet uitblinkt tegen VVV is jammer voor ons. Maar ik snap de gedachte achter de verlenging wel.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Zeggen meneer en mevrouw Kras-in-de-plaatYopi schreef:wimpey schreef:Increment same_statement_counter by 1
Zeker weten, Wimpey.![]()

Of Eriksen het verdiend heeft weet ik ook nog niet. Maar met dit soort constructie op zich is niks mis in mijn ogen. Je geeft zo een duidelijk signaal af, dat je ook bij AJAX flink kunt verdienen (alsof dat niet al het geval is, maar relatief gezien), maar dan moet je het wel afdwingen. Laten we voor het gemak toch Eriksen als voorbeeld gebruiken, zo'n jongen speelt al 4 jaar in het eerste, en is weldegelijk een beslissende factor geweest in de laatste twee landstitels. Als dit poging 'lukt', en Eriksen verlengt en misschien toch nog een seizoen hier blijft, is dat een prachtige voorbeeld voor anderen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zeux zou dit "jij bakken" noemen.Jabu schreef:Zeggen meneer en mevrouw Kras-in-de-plaatYopi schreef:wimpey schreef:Increment same_statement_counter by 1
Zeker weten, Wimpey.![]()
![]()
.

Die Zeux ziet het soms allemaal best goed 

Volgens mij ben je vooral een beetje teveel op mij als poster gefixeerd, Wimpey. :-)
Terecht natuurlijk, Eriksen is 1 van onze beste spelers en daarnaast nog steeds heel erg jong. Zit enorm veel transferwaarde op die jongen.
Sterker, tijdens CL was hij misschien wel de enige die mee kon komen. Daarom is de kans ook klein dat hij bijtekent. Al weet je het nooit. Het zou wel een overwinning zijn voor de huidige koers.
Liverpool is schijnbaar concreet: http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... ksen-.html
Liverpool? Dan zou ik nog even wachten.
Liverpool is gigantisch. Sleeping giant. Traditioneel dé club van Engeland. In de 'nordic countries' is de PL ook dé competitie he.Yopi schreef:Liverpool? Dan zou ik nog even wachten.
Voor Ajax zou het goed zijn wanneer Liverpool zich meldt. 25 M voor Luis, 40 M voor Carroll, 20 M voor Henderson.

Strik er omheen, mooie prijs er op zetten en weg ermee.