FC Twente
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: FC Twente 2012-2013
10 miljoen voor die prutser???D_skilled schreef:Voor 10 miljoen, aldus Sky Sports.
Van het geld kunnen ze Djuricic halen of zelfs Maher.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
De transfer van Fer is rond, volgens RTV Oost. Komt er toch nog beweging in de transfermarkt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Verrassende move. Als ze Djuricic of Maher halen dan mag Tadic weer naar de vleugels.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kunnen ze wel gebruiken ja. Want met WJ op de rechtervleugel worden ze geen kampioen. Maar wij ook niet met Derk.
IK GELOOF!!!!!!
Twente gaat nog vol voor Djuricic, let maar op. En dat zou een uitstekende zet zijn.
15 mei 2011.
Djuricic met naast en achter hem Brama en WJ. Samen met Chadli en Tadic heb je dan drie jonge creatieve voetballers 

IK GELOOF!!!!!!
Nemanja Gudelj van NAC Breda wordt ook genoemd als mogelijke versterking.
Goede aankoop van Everton. Over een jaar of twee het dubbele waard. Voor een Engelse speler met zijn kwaliteiten was 20 miljoen betaald.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind Fer eigenlijk ook wel een hele goede speler. In mijn ogen gewoon de beste speler van Twente. Ik vind 10 miljoen ook niet zo een hoog bedrag, voor je beste speler en midden in het seizoen.
Fer naar Everton. Verrassend. Zou hij zoveel worden gepest door Feijenoord fans?
Apart en onverwacht! Denk dat ze voor Djuricic gaan voor 5 miljoen. Zou jammer zijn, want dat is een potentiele versterking voor Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Kan toch digitaal! Maakt niet uit waar hij zit.Dubbel schreef:Fer naar Everton. Verrassend. Zou hij zoveel worden gepest door Feijenoord fans?
Mocht hij inderdaad voor € 10 miljoen worden verkocht, dan wordt er "kassa" geroepen, Feyenoord een paar ton opleidingsvergoeding, maar je zou ook kunnen denken "€ 5 miljoen te weinig gekregen 1 1//2 jaar geleden". Zal Fer toch een gouden greep geweest te zijn voor Twente? Ola John, De Jong, Ruiz, Fer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat ze Gutierrez nou maar eens meer laten spelen... Voor mij is het onbegrijpelijk dat je zit te klagen over een gebrek aan creatief vermogen en je hem zo weinig gebruikt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah. Ik vind iemand pas een gouden greep als je er ook prijzen mee wint. Fer heeft het aardig gedaan bij Twente, na een erg stroef begin, maar heeft natuurlijk niet laten zien dat hij 'een gouden greep' is. Ja, ze pakken nu wat winst op die jongen, maar toch.Demosthenes schreef:Kan toch digitaal! Maakt niet uit waar hij zit.Dubbel schreef:Fer naar Everton. Verrassend. Zou hij zoveel worden gepest door Feijenoord fans?
Mocht hij inderdaad voor € 10 miljoen worden verkocht, dan wordt er "kassa" geroepen, Feyenoord een paar ton opleidingsvergoeding, maar je zou ook kunnen denken "€ 5 miljoen te weinig gekregen 1 1//2 jaar geleden". Zal Fer toch een gouden greep geweest te zijn voor Twente? Ola John, De Jong, Ruiz, Fer.
Ajax moet Maher halen.De Dominee schreef:Apart en onverwacht! Denk dat ze voor Djuricic gaan voor 5 miljoen. Zou jammer zijn, want dat is een potentiele versterking voor Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
Mwoah, misschien. Niet als hij 10 mln kost en Djuricic 5. Sowieso afwachten of Maher niet in Eindhoven speelt tegen de tijd dat Ajax Eriksen en/of Siem verkoopt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Europees kan een Nederlandse ploeg geen prijzen winnen, m.a.w. er blijven twee prijzen per jaar over. Zijn dan alle aankopen door clubs die zo'n prijs winnen "een gouden greep"? De aanwinsten van die andere clubs "weinig" waard?Ik vind iemand pas een gouden greep als je er ook prijzen mee wint.
Nederlandse clubs overleven door te kopen en te verkopen, Twente verkoopt goed (en koopt vaak verkeerd in, maar niet voor een bedrag van € 10 miljoen)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Opmerkelijk.Zo goed is Fer nu ook weer niet.Maarja, in Engeland vallen ze nu eenmaal op groot en sterk.
Blij met de punten ...
Ik vind het een vreemde zet van Twente...Fer was gekocht voor 5,5 miljoen en wordt nu verkocht voor 9,3 of 10 miljoen.
De winst lijkt mij niet voldoende om zijn verlies op te vangen, dat bedrag hadden ze ook na het seizoen wel kunnen krijgen voor hem.
Fer is een box-to-box middenvelder, dus eventuele aankoop Djuricic is geen echte vervanger.
Daarbij vind ik een aanval met Chadli en Tadic op de vleugels en Djurici als aanvallende middenvelder niet geweldig, lijkt me dat die elkaar juist in de weg gaan lopen (mits Twente blijft volhouden aan Chadli op links en Tadic op rechts) en bij balverlies is het nogal zwak. Ook vind ik Tadic een betere aanvallende middenvelder dan Djuricic.
Maar goed, misschien halen ze wel een andere speler/andere spelers.
PS: Dat Twente PSV maar komt verlossen van Wijnaldum, dan kan PSV mooi Maher halen
De winst lijkt mij niet voldoende om zijn verlies op te vangen, dat bedrag hadden ze ook na het seizoen wel kunnen krijgen voor hem.
Fer is een box-to-box middenvelder, dus eventuele aankoop Djuricic is geen echte vervanger.
Daarbij vind ik een aanval met Chadli en Tadic op de vleugels en Djurici als aanvallende middenvelder niet geweldig, lijkt me dat die elkaar juist in de weg gaan lopen (mits Twente blijft volhouden aan Chadli op links en Tadic op rechts) en bij balverlies is het nogal zwak. Ook vind ik Tadic een betere aanvallende middenvelder dan Djuricic.
Maar goed, misschien halen ze wel een andere speler/andere spelers.
PS: Dat Twente PSV maar komt verlossen van Wijnaldum, dan kan PSV mooi Maher halen

Van mij mogen ze Djuricic halen. Mooie voetballer, maar weinig rendement. Behoorlijk gehypt ook.
Op papier zou het moeten werken. Dat hoop ik als liefhebber. Het zijn alle drie slimme spelers. Geen type Boerrigters.
IK GELOOF!!!!!!
-
Twente had misschien meer van Fer verwacht?De winst lijkt mij niet voldoende om zijn verlies op te vangen, dat bedrag hadden ze ook na het seizoen wel kunnen krijgen voor hem.
Fer wil misschien zelf weg?
Twente verwacht met de nieuwe aankoop beter te renderen.?
Ik weet niet tot wanneer zijn contract loopt, maar Twente hoeft volgens mij niet te verkopen, m.a.w. wordt Fer verkocht dan is daar een sportieve reden voor (uitgaande van het niet om financiële redenen is)