De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%

Totaal aantal stemmen: 36

jabu

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door jabu » ma jan 21, 2013 11:59 am

Geslacht zullen ze ook niet worden. Alhoewel ik liever zie dat ze met het huidige spelersmateriaal wat opportunistischer spelen en daarbij dus ook een keer flink op hun plaat (kunnen) gaan, dan dat ze het betonvoetbal van BvM spelen wat nooit tot resultaat zal leiden omdat ze de echte extra klasse missen.

zeux

Bericht door zeux » ma jan 21, 2013 12:02 pm

Jabu schreef:Geslacht zullen ze ook niet worden. Alhoewel ik liever zie dat ze met het huidige spelersmateriaal wat opportunistischer spelen en daarbij dus ook een keer flink op hun plaat (kunnen) gaan, dan dat ze het betonvoetbal van BvM spelen wat nooit tot resultaat zal leiden omdat ze de echte extra klasse missen.
Toch vind ik vice-weltmeister geen verkeerde titel...

Ik denk dat ze er in een hoop landen blij mee zouden zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

jabu

Bericht door jabu » ma jan 21, 2013 12:10 pm

Ik had liever gehad dat ze als Duitsland gespeeld hadden en er in de halve finale waren uitgeknikkerd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 21, 2013 1:28 pm

Rishi schreef:Hoezo opnieuw op het verkeerde moment? Ook met de huidige spelersgroep moet je ver kunnen komen. Van Duitsland, Spanje, Argentinie, Brazilie en eventueel Portugal ga je niet winnen maar van de rest hoeft dus niet verloren te worden.

Op een WK speel je ook tegen een hoop bagger.
Ver komen, dach et nie. Alleen van Persie speelt nu nog op het hoogste niveau, de rest in tweede, derde of zelfs vierde-rangs competities.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 21, 2013 1:30 pm

Nederland zal vast wel in pot 1 zitten. Dan kom je dus verder wat onzinnige landen tegen in de poule.
Maar nu heb ik het alleen over de potentie van de spelers.

Als Van Gaal met een Schaken en Janmaat komt aanzetten zeg ik verder niks meer.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jan 21, 2013 5:06 pm

wimpey schreef:Zou Ludwig eigenlijk een leuke middag gehad hebben?

Z'n kakkie-clan bakte er collectief niets van. Z'n rechtsbacks waren de allerslechtsten.

En Siem, die systematisch genegeerd wordt tot dusver, was met afstand de beste man van het veld.

En dan kreeg ie ook nog sneeuw in z'n haar. :biggrin.gif:
Welke verdedigers zijn volgens jou dan beter?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 21, 2013 5:58 pm

Jinne schreef: Welke verdedigers zijn volgens jou dan beter?
Clasie en Schaken bakten er niets van en zijn geen verdedigers.

Siem was veruit de beste speler gister. Beste speler in NL m.i.

Daarom vraag ik me af of LvG een leuke middag heeft gehad. De spelers die hij wel selecteert, bakten er - m.u.v. Vermeer - niets van.

Spelers die hij niet selecteert - Blind en m.n. dus Siem - speelden sterk. Lijkt me niet dat LvG gisteren een bevestiging van zijn selectiebeleid heeft gekregen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jan 21, 2013 8:26 pm

Janmaat bakte er toch ook geen jota van. Het is sowieso van een bedenkelijk niveau bij onze vrienden in Rotterdam, maar de media en van Gaal willen doen geloven dat het toppers in de dop zijn. Op dit moment is er niemand van Feyenoord die recht heeft op een plekje in Oranje. Ola John, de Guzman, Daley Blind, Siempe en Maduro verdienen bijvoorbeeld wel weer een plekje.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 21, 2013 9:31 pm

Van Gaal komt bij iedere nieuwe klus met een charme-offensief in de media. Die blijken daarvoor nogal gevoelig te zijn. Hij selecteert een peloton kakkies voor Oranje en die zijn 'dus' volgens de media helemaal te waus.

Ajax - Feyenoord was echter al de 4e vaderlandse topper 'uit' die Feyenoord dit seizoen verloor. Dus je kunt je met recht afvragen of LvG en de media het wel zo scherp zien v.w.b. Schaken, Clasie, De Vrij, Janmaat e.c. En v.w.b. Pelle, met z'n 5-jarige contract als speler van 28.

Zoals je je ook kunt afvragen waarom Siem en Blind niét geselecteerd worden voor Oranje. Het zou wel erg onprofessioneel van LvG zijn om betere spelers niét te selecteren, omdat de man nog een rekening te vereffenen heeft met de club waarvoor die jongens uitkomen.

zeux

Bericht door zeux » ma jan 21, 2013 9:35 pm

Ranting. Wimpey verstaat die kunst. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 22, 2013 6:32 am

Wat???? Breekt Wimpey hier nu een lans voor Daley in oranje?
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 22, 2013 8:53 am

LucaS schreef:Wat???? Breekt Wimpey hier nu een lans voor Daley in oranje?
Daley speelt een prima seizoen. Jouw gelijk. :biggthumpup.gif:

Maar LvG selecteert liever Willems. Net zoals hij liever Van Ginkel selecteert dan Siem. Sportieve redenen kunnen daaraan niet ten grondslag liggen, hoewel Van Gaal beweert o.b.v. vorm en fitness te selecteren.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jan 22, 2013 9:33 am

Ik ben er juist groot voorstander van dat onze spelers niet geselecteerd worden. Zeker nu, met al die onzinnige interlands. :neutral.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jan 22, 2013 9:51 am

Eens! Wat mij betreft leveren we geen enkele international, hoe goed onze spelers ook zouden zijn. Clubbelang gaat altijd boven landsbelang, wat mij betreft.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Le T.

Bericht door Le T. » di jan 22, 2013 9:54 am

Peter schreef:Janmaat bakte er toch ook geen jota van. Het is sowieso van een bedenkelijk niveau bij onze vrienden in Rotterdam, maar de media en van Gaal willen doen geloven dat het toppers in de dop zijn. Op dit moment is er niemand van Feyenoord die recht heeft op een plekje in Oranje. Ola John, de Guzman, Daley Blind, Siempe en Maduro verdienen bijvoorbeeld wel weer een plekje.
Ik ben ook niet van het Sneijderpromotieteam, maar om nou te zeggen dat die plaats moet maken voor Siem de Jong slaat ook helemaal nergens op. De Jong is een manusje van alles en op zijn best ieman die zijn positie goed invult. Maar dat is te weinig om iets mee te bereikten, en veel te weinig om een ander mee van het middenveld te verdringen. Dat is namelijk de enige linie die goed bezet is.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 22, 2013 10:59 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Eens! Wat mij betreft leveren we geen enkele international, hoe goed onze spelers ook zouden zijn. Clubbelang gaat altijd boven landsbelang, wat mij betreft.
Oh zeker. Maar je vraagt je als volger af wat Clasie, Fer en Strootman eigenlijk vóór hebben op Siem. Strootman is zelfs aanvoerder. Zelfs Van Ginkel staat hoger in de pikorde.

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 11:10 am

Siem in deze vorm hoort in de basis van Oranje.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jan 22, 2013 12:12 pm

Rishi schreef:Siem in deze vorm hoort in de basis van Oranje.
Spelend in plaats van?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 22, 2013 12:15 pm

Boeit me niet wie. Maar spelers als Clasie, Van Ginkel, Strootman zijn natuurlijk niet beter. Van der Vaart ook niet. Sneijder is alles behalve fit. Moet maar eens wedstrijden gaan spelen.
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Bericht door jabu » di jan 22, 2013 10:26 pm

Rishi speelt soms ook met 12 of 13 spelers.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 23, 2013 12:28 pm

De voorlopige selectie:
Daley Blind (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan De Guzman (Swansea City), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Feyenoord), Ola John (Benfica), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuijt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ruben Schaken (Feyenoord), Kevin Strootman (PSV), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord) en Ricky van Wolfswinkel (Sporting).

Siem anyone? :hypocrite.gif:

LvG selecteert natuurlijk uitsluitend op vorm en fitness. Het bewijs ziet u in de vorm van de vetgedrukte namen. :neutral.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 24, 2013 10:25 am

Louis is gek. Goed gek.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jan 24, 2013 10:27 am

Die verdediging is inderdaad niet serieus te nemen. Voor de rest gaat het nog wel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 24, 2013 10:30 am

Jabu schreef:Rishi speelt soms ook met 12 of 13 spelers.
?

Hoe kun je nou een speler als Van Ginkel selecteren en Siem de Jong niet? Of een Schaken wel en Siem niet. Siem zou perfect in dienst van RVP kunnen spelen. Die twee samen zouden een leuk koppel kunnen vormen.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » do jan 24, 2013 2:53 pm

wimpey schreef:LvG selecteert natuurlijk uitsluitend op vorm en fitness. Het bewijs ziet u in de vorm van de vetgedrukte namen. :neutral.gif:
Wie heeft bedacht dat hij dat zou moeten doen dan?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie