Hij zou wel gek zijn als hij zich zou laten opjagen.Inter voert druk op Sneijder op
Hoewel Wesley Sneijder zegt alle tijd te hebben in de zoektocht naar een nieuwe club, heeft zijn werkgever Internazonale de druk op de Utrechter vandaag flink opgevoerd. In de Italiaanse sportkrant Gazzetto dello Sport begint voorzitter Massimo Morrati zijn ongeduld inmiddels flink te verliezen. De baas bij Inter wil dat Sneijder voor middernacht de knoop doorhakt. 'We willen vandaag nog antwoord. Het zou professioneel zijn van Sneijder indien hij op korte termijn spijkers met koppen slaat.'
www.ad.nl
Italië
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Italië
YNWA
Hahahaha inderdaad. Ik zou dus echt niet gaan. Lekker niks doen en me geld vangen. Oprotten met die kutitalianen.
IK GELOOF!!!!!!
Voor een Italiaan die geduldig wordt, moet je echt oppassen, bljikbaar.InnerHarbour schreef: In de Italiaanse sportkrant Gazzetto dello Sport begint voorzitter Massimo Morrati zijn ongeduld inmiddels flink te verliezen.
http://www.ad.nl
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Sport1Sneijder rond met Galatasaray
Wesley Sneijder verhuist van het Italianse Inter naar Turkije. De aanvoerder van Oranje heeft een akkoord bereikt voor 3,5 jaar met Galatasaray
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Galliani geeft de kansen weer:
65% kans op Kaka
5% kans op Balotelli.
65% kans op Kaka
5% kans op Balotelli.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lijkt mij toch een aardige achteruitgang.. En geeft toch de denken.. Binnen 2 jaar wilt geen enkele "top club" meer Wesley hebben.. Misschien ligt dit aan zijn salaris eisen maar wat volgens mij ook zeker meespeelt is zijn blessure gevoeligheid.999 schreef:Sport1Sneijder rond met Galatasaray
Wesley Sneijder verhuist van het Italianse Inter naar Turkije. De aanvoerder van Oranje heeft een akkoord bereikt voor 3,5 jaar met Galatasaray
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
Komen er nog verrassingen?
De kranten staan bol van:
Milan
- Balotelli
- Kaka
Inter
- Paulinho
Juventus
- Lisandro Lopez
- Anelka
De kranten staan bol van:
Milan
- Balotelli
- Kaka
Inter
- Paulinho
Juventus
- Lisandro Lopez
- Anelka
Dat snap ik niet hë, dat zo'n enfant terrible ( met de nadruk op terrible ) Balotelli in de belangstelling staat ..
Blij met de punten ...
Kaka, Lisandro López en Anelka zijn allemaal zwaar over hun top heen.
-
Hoe die Kaka trouwens tegen Ajax een paar balletjes panklaar, precies op de juiste hoogte/snelheid, legde voor Benzema of CR9.... jezus wat kan die gast voetballen zeg.Jabu schreef:Kaka, Lisandro López en Anelka zijn allemaal zwaar over hun top heen.
Whitey on the moon.
Kaka is dan ook niet over zijn top heen. Moet gewoon weg bij Real.
Anelka is nooit echt top geweest. Lisandro Lopez al helemaal niet. Nutteloze aankopen.
Anelka is nooit echt top geweest. Lisandro Lopez al helemaal niet. Nutteloze aankopen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Milan biedt 20 voor Balotelli. City wil 24. Dat komt nog wel goed.
- InnerHarbour
Kan makkelijke een goal maken, daar lopen er niet zoveel van op de velden, niks geks dus dat Milan wil betalen daarvoor.
YNWA
- InnerHarbour
Oh maar hij is al iets, Balotlli gaat ook bij Milan zijn goals maken, zoals hij bij Inter deed en bij Italie en City doet.
YNWA
IK GELOOF!!!!!!
Zo indrukwekkend is de scorelijst van Mario Balotelli. nu ook weer niet ...
Vandaar dat ie af en toe zo gek is als een deur ...Balotelli blijkt allergisch te zijn voor droog gras. Dit ondervond hij tijdens een wedstrijd waarbij het gras niet vooraf gesproeid was. Onderzoek achteraf toonde aan dat het gaat om een allergie voor zaden en korrels die in droge toestand in de lucht kunnen opstijgen.
Laatst gewijzigd door 999 op di jan 29, 2013 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
2005/06 Lumezzane 2 0
2006/07 Internazionale 0 0 Serie A
2007/08 Internazionale 11 3 Serie A
2008/09 Internazionale 22 8 Serie A
2009/10 Internazionale 26 9 Serie A
2010/11 Manchester City 17 6 Premier League
2011/12 Manchester City 23 13 Premier League
2012/13 Manchester City 14 1 Premier League
2006/07 Internazionale 0 0 Serie A
2007/08 Internazionale 11 3 Serie A
2008/09 Internazionale 22 8 Serie A
2009/10 Internazionale 26 9 Serie A
2010/11 Manchester City 17 6 Premier League
2011/12 Manchester City 23 13 Premier League
2012/13 Manchester City 14 1 Premier League
IK GELOOF!!!!!!
- peter
40 goals bij twee van de grootste clubs van de wereld terwijl de beste jongen 22 is. Iets met perspectief. Van Persie ging pas scoren op z'n 25e ofzo.
Tja, en talloze andere spelers op hun 20ste.Je haalt een heleboel troubels binnen, en de rest moet je maar weer afwachten ...
Blij met de punten ...
City en Inter hadden en hebben betere spelers om zich heen dan Milan heeft. Of denk je dat hij de ballen krijgt van Nocerino?
Ik vind het geen goede voetballer, daarnaast is hij zo gek als een deur.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Wie heeft het er over dat het een goede voetballer is? Hij kan een goal maken iets wat zeer waardevol is.Rishi schreef:City en Inter hadden en hebben betere spelers om zich heen dan Milan heeft. Of denk je dat hij de ballen krijgt van Nocerino?
YNWA