Voorin prima. Ben van de rest van het elftal niet zo onder de indruk. Denk dat ze er tegen RM gewoon af gaan.Raymon schreef: ManU heeft gewoon een goed elftal hoor. Met Carrick, Kagawa en Cleverley gewoon goede middenvelders en met Rooney, Persie en Hernandez goeie afmakers. Heb je nog Welbeck, Young, Valencia dus dan staat er echt wel wat.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Dat weet ik wel zeker. Van Persie is fantastisch. Rooney heel goed maar toch wel een klasse minder dan RVP. Als Madrid ff normaal gaat doen dan winnen ze van ManU.
IK GELOOF!!!!!!
Klopt wel dat ze wankel zijn. Zonder Vidic was die verdediging angstig en onzeker, en met hem erbij is er een probleem met het spelen van de hele wedstrijd. Gewoon een voorsprong over de streep te trekken is er niet meer bij. Alleen zie ik ze dat wel op korte termijn onder controle krijgen, dat lijkt me nou typisch iets wat een club die gewend is te winnen onderscheidt van de rest, het puntverlies blijft beperkt, ze raken niet in paniek en lossen het probleem op voordat de maanden aanbreken waarin de prijzen worden verdeeld.Cruijff schreef:Ik vind het echt geen fluit voorstellen. Goede aanvallers met Rooney, Van Persie, Hernandez en af en toe Valencia, dat zeker. Verder vind ik het een wankele zooi die bij elke kleine tegenslag bijna elke keer in elkaar dondert.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Dat is inderdaad waar Le T. aan het einde van het seizoen is dat de laatste jaren de belangrijkste geweest reden dat Manchester telkens met prijzen en in Europese finales eindigde en Arsenal met lege handen.
Arsenal heeft ook te weinig goede spelers. Dat is het verschil.
IK GELOOF!!!!!!
United heeft inderdaad niet zo veel controle voor een topclub, geven relatief veel kansen weg. Ze scoren ook heel hoog qua reddingen (op kansen van de tegenstander) en het omzetten van kansen in doelpunten. Spelen wat dat betreft heel 'Engels'. Ik zou dat echter vooral op het middenveld zoeken. Carrick is vrij statisch en Cleverley is een aardige speler maar daar is veel ruimte voor verbetering. Zeker aangezien het middenveld doorgaans moet compenseren voor drieënhalve aanvaller (als ze spelen met Valencia op de flank).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- InnerHarbour
Zit nu Spurs-United te kijken, John de Wolf zit met een grafstem co-commentaar te geven. 

YNWA
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Spurs de hele wedstrijd de betere ploeg. Missen alleen een echte creatieve spelmaker. Dembele is dat toch niet.InnerHarbour schreef:Heerlijke wedstrijd, Spurs in de allerlaatste minuut langszij.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Hoe speelde Vertonghen? Kan hij zich daar onderscheiden?
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Moeten ze geld uitrekken voor Sneijder, die zal toch liever in Londen zitten denk ik zo.Raymon schreef:Spurs de hele wedstrijd de betere ploeg. Missen alleen een echte creatieve spelmaker. Dembele is dat toch niet.InnerHarbour schreef:Heerlijke wedstrijd, Spurs in de allerlaatste minuut langszij.
YNWA
Misschien zitten ze meer te wachten op een creatieve spelmaker dan op iemand die 10 keer tegen een verdediger op schiet, en dan ook 10 keer met zijn andere been want hij is zo tweebenig, en 20 alles of niets passes verstuurt waarvan de meeste niets. Als hij fit is tenminste. Als ze graag een counterploeg willen worden zou het wel heel zinnig zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Marillion schreef:Hoe speelde Vertonghen? Kan hij zich daar onderscheiden?
Ik wil niet de betweter uithangen IH, maar Vertonghen speelde niet vandaag. Hij was ziek.InnerHarbour schreef:Niet echt, hij handhaaft zich daar is alles mee gezegd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Daarom ging mijn antwoord over al die wedstrijden die ik hem heb zien spelen, zowat elke week.beelzebub schreef:Marillion schreef:Hoe speelde Vertonghen? Kan hij zich daar onderscheiden?Ik wil niet de betweter uithangen IH, maar Vertonghen speelde niet vandaag. Hij was ziek.InnerHarbour schreef:Niet echt, hij handhaaft zich daar is alles mee gezegd.
YNWA
Geruchten gaan in Engeland dat Man United De Gea wil dumpen. Casillas wordt genoemd als gewenste vervanger, Steek wordt niet genoemd.
De Gea naar Barca, Casillas gaat natuurlijk niet weg. Mourinho wordt gedumpt.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Tis maar goed dat hij een rode kaart krijgt anders was hij Williams nog tegengekomen.
Swansea naar Wembley!

Swansea naar Wembley!
YNWA
Die ballenjongen is wel al klaar voor de PL, hij blijft goed rollen en doen alsof hij dodelijk verwond is. (Wat niet wil zeggen dat het geen onbeschofte, domme actie is van Hazard)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En die krijgt de komende 20 jaar gratis drank in elke kroeg in Swansea, haha.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Swansea - Bradford dus, mooie finale!
Het is in Engeland misschien een kleine prijs maar toch leuk dat dit soort clubs een finale gaat spelen en een prijs kan winnen. Ik neem aan dat er ook een ticket voor Europees voetbal aan vast zit.
Het is in Engeland misschien een kleine prijs maar toch leuk dat dit soort clubs een finale gaat spelen en een prijs kan winnen. Ik neem aan dat er ook een ticket voor Europees voetbal aan vast zit.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour