FC Twente
Moderator: mods
Re: FC Twente 2012-2013
Real Helsingborg 

0-3. FC Twente wordt weggespeeld.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Die Castaignos is eerder slechter dan beter geworden de afgelopen 2 jaar.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hij was toch ook niet zo heel bijzonder bij Feyenoord? Het was volgens mij meer uit pure noodzaak dan uit kwaliteit dat hij speelde.Thijs schreef:Die Castaignos is eerder slechter dan beter geworden de afgelopen 2 jaar.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
lijkt Psv wel.. Alles op de competitie..2 gespeeld 0 punten
Ik weet niet hoeveel mensen er in het stadion zaten maar ik zou mijn geld terug eisen..

Ik weet niet hoeveel mensen er in het stadion zaten maar ik zou mijn geld terug eisen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Hopen op een gelijkspel; in dat geval staan Twente, PSV, Ajax en Feyenoord (winnen van NAC zal wel lukken) op twee punten van elkaar! Wint Vitesse van VVV, dan staat Vitesse bovenaan, 2013 was toch het jaar waarin Vitesse voor het kampioenschap zou gaan?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
daar wel....
Engelse politie maakt jacht op 'muntengooier' MANCHESTER - De Engelse politie maakt jacht op de voetbalsupporter die zondag tijdens de beladen derby tussen Manchester City en Manchester United een muntje tegen het hoofd van Rio Ferdinand gooide. De verdediger van United, die werd geraakt na het winnende doelpunt in blessuretijd van Robin van Persie, hield daar een gescheurde wenkbrauw aan over. „Onacceptabel en betreurenswaardig”, zei voorzitter David Bernstein van de Engelse voetbalbond FA. „Het was vreselijk om Ferdinand met bloed op zijn gezicht te zien.”
Engelse politie maakt jacht op 'muntengooier' MANCHESTER - De Engelse politie maakt jacht op de voetbalsupporter die zondag tijdens de beladen derby tussen Manchester City en Manchester United een muntje tegen het hoofd van Rio Ferdinand gooide. De verdediger van United, die werd geraakt na het winnende doelpunt in blessuretijd van Robin van Persie, hield daar een gescheurde wenkbrauw aan over. „Onacceptabel en betreurenswaardig”, zei voorzitter David Bernstein van de Engelse voetbalbond FA. „Het was vreselijk om Ferdinand met bloed op zijn gezicht te zien.”
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Als je naar Twente - Heracles kijkt blijkt dat al die ophef over respect op het veld gewoon een wasse neus is geweest ... Naar elkaar maar ook zeker naar de scheidsrechter toe ...
Blij met de punten ...
Dat er nog steeds voetballers zijn die denken dat supporters hun hierdoor serieus nemen. Zulke uitspraken moeten verboden worden
Eljero Elia voetbalt inmiddels alweer 3,5 jaar in het buitenland. Na periodes bij Hamburger SV en Juventus streek de flankspeler afgelopen zomer neer in Bremen. Nog altijd denkt hij met weemoed terug aan zijn verblijf bij FC Twente.
"FC Twente blijft altijd in mijn hart", zegt Elia bij FC Twente TV. "Ik heb daar de leukste periode van mijn carrière beleefd. Ik heb ook altijd gezegd dat ik mijn carrière graag bij Twente zou willen afsluiten. Als het niet met voetbal is, dan zou ik graag met de jeugd willen gaan werken bij FC Twente."
De 25-jarige Elia speelde tussen 2007 en 2009 64 wedstrijden voor FC Twente, waarin hij elf keer scoorde. Ook bij Werder Bremen is de Nederlander een vaste basisspeler, scoren deed hij echter nog niet. Ploeggenoot Marko Arnautovic, eveneens een oud-Twentenaar, doet het met vijf goals beter.
De 23-jarige spits ziet een terugkeer naar Enschede in de toekomst eveneens wel zitten. "Ik word dan de assistent-trainer van Elia, of ik word fysiotherapeut. Nee, grapje. Ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik een aanbieding krijg van Twente tijdens de laatste jaren van mijn carrière, dan zou ik die aanbieding namelijk zeker nemen. Ik kijk wat er gaat gebeuren."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Twee idioten...
Volgens wie? Zou een aderlating zijn voor Twente!
De hoofdprijs. Dan zal Djuricic wel snel tekenen. Misschien zelfs per direct. Officiële Twente Twitter berichtte erover?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Robben, Müler, Kroos, Shaqiri, Ribery. En dan 14 miljoen voor een nobody?Rishi schreef:Twente twitter. Maar het is al weggehaald.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Misschien wordt de -n weggehaald. Schürrle zal ook niet lang meer blijven.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
NUL - NUL tegen RKC.
Ook knap.
Ook knap.

Puntje uitgelopen op PSV!
Twente heeft een paar prachtige spelers maar het loopt daar allemaal wel erg stroef. Toch te veel middelmaat denk ik.
Morgen drie punten en Ajax is de grote winnaar van het weekend.
Twente heeft een paar prachtige spelers maar het loopt daar allemaal wel erg stroef. Toch te veel middelmaat denk ik.
Nil volentibus arduum
Deed Castaignos mee?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Ja, maar er moet toch nog gespeeld worden?Marillion schreef:Puntje uitgelopen op PSV!
Een paar seizoenen terug zat Ajax ook steeds in de situatie dat de concurrent punten verspeelde, maar Ajax profiteerde daar zelden van.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De laatste 2 seizoen was dat juist Ajax' specialiteit.
-
Klopt, maar had jij erop gerekend dat alle clubs boven Ajax zoveel punten zouden verspelen? Van mij mag dat ook nu gebeuren, is Ajax wel vroeg in het seizoen kampioen, maar na Ajax deed Feyenoord het in 2012 ook goed.De laatste 2 seizoen was dat juist Ajax' specialiteit.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Leroy Fer schijnt per direct te verkassen naar Everton.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Voor 10 miljoen, aldus Sky Sports.
Van het geld kunnen ze Djuricic halen of zelfs Maher.
Van het geld kunnen ze Djuricic halen of zelfs Maher.