Loting Europa League
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Re: Loting Europa League
O ja dat klopt. Ik bedoelde dat je alleen daar op de eerste ring kaarten kunt kopen na de seizoenskaarthouders.
Vanaf 6 januari kunnen jullie ze bestellen met je clubcard, dan raad ik je aan er wel direct bij te zijn! Kaarten voor vak 112 of 114 ofzo moeten wel te scoren zijn. De vrije verkoop begint trouwens al op 10 januari. Indien deze wedstrijd niet uitverkocht raakt ben ik zeer teleurgesteld in de Ajax supporters.mattie schreef:Ik zou graag met mijn zoon de thuis wedstrijd willen bezoeken.. alleen ik heb geen seizoenkaart.. alleen een kids kaart en een ajax life club card..
liefst 1e ring achter het goal
- Daily Blind
IS er al iets bekend over de kaartverkoop voor Steau uit? Ik ben zelf namelijk van 10 t/m 30 januari op vakantie.
Dan raad ik je aan je barcode even naar jezelf te e-mailen en tijdens je vakantie even online je omwisselbiljet / inlaadrecht te bestellen. Grote angst dat het uitvak in een paar flitsen uitverkocht zal raken hoef je niet te hebben.
Ik moet trouwens zeggen dat ik ook steeds meer en meer zin in de thuiswedstrijd krijg. Dit gaat gewoon een stampvol huis worden, aftrap 19:00 uur dus vaders neemt u kinderen maar mee! Uitstekend voor het imago van Ajax binnen Nederland dat de laatste jaren al met sprongen vooruit gaat (of Siem de Jong & Frank de Boer je uithangborden zijn of Luis Suárez & Martin Jol maakt een behoorlijk verschil voor je voorbeeldfunctie).
Voetbalvolgers die op donderdagavonden naar RTL7 hebben gekeken zagen lege tribunes bij Twente en vooral PSV, zagen hoe die ploegen er met de pet naar gooiden en hoorden in tenenkrommende interviews de raarste smoesjes. Ajax gaat er straks in een kolkende Arena volle bak voor om de eer van de enige Nederlandse ploeg in Europa hoog te houden, lekker hoor!
Ik moet trouwens zeggen dat ik ook steeds meer en meer zin in de thuiswedstrijd krijg. Dit gaat gewoon een stampvol huis worden, aftrap 19:00 uur dus vaders neemt u kinderen maar mee! Uitstekend voor het imago van Ajax binnen Nederland dat de laatste jaren al met sprongen vooruit gaat (of Siem de Jong & Frank de Boer je uithangborden zijn of Luis Suárez & Martin Jol maakt een behoorlijk verschil voor je voorbeeldfunctie).
Voetbalvolgers die op donderdagavonden naar RTL7 hebben gekeken zagen lege tribunes bij Twente en vooral PSV, zagen hoe die ploegen er met de pet naar gooiden en hoorden in tenenkrommende interviews de raarste smoesjes. Ajax gaat er straks in een kolkende Arena volle bak voor om de eer van de enige Nederlandse ploeg in Europa hoog te houden, lekker hoor!

Aftrap om 7 uur? Dan ga ik niet.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
ATTENTIE!
Jullie hebben nog minder dan een etmaal om via de UEFA kaarten te bestellen voor de Europa League finale in Amsterdam op 15 mei 2013 !!!
Op 18 januari om 12:00 uur sluit de voorinschrijving voor "neutrale kaarten". Op 1 februari zul je te horen krijgen of je via een loting mazzel hebt gehad en van de partij mag zijn. Wanneer Ajax die finale haalt ontstaat er natuurlijk een gigantische run op kaartjes. En als een Engelse of Duitse ploeg de finale haalt verkoop je ze maar door voor het drievoudige. Of ga je als neutrale toeschouwer een leuk potje kijken.
Jullie hebben nog minder dan een etmaal om via de UEFA kaarten te bestellen voor de Europa League finale in Amsterdam op 15 mei 2013 !!!
Op 18 januari om 12:00 uur sluit de voorinschrijving voor "neutrale kaarten". Op 1 februari zul je te horen krijgen of je via een loting mazzel hebt gehad en van de partij mag zijn. Wanneer Ajax die finale haalt ontstaat er natuurlijk een gigantische run op kaartjes. En als een Engelse of Duitse ploeg de finale haalt verkoop je ze maar door voor het drievoudige. Of ga je als neutrale toeschouwer een leuk potje kijken.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad vader en zoon zijn aanwezig.. Via Cruijff hele goeie kaartjes gekregenCruijff schreef:Dan raad ik je aan je barcode even naar jezelf te e-mailen en tijdens je vakantie even online je omwisselbiljet / inlaadrecht te bestellen. Grote angst dat het uitvak in een paar flitsen uitverkocht zal raken hoef je niet te hebben.

Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Een maand voor de wedstrijd zijn er al ruim 36.000 kaarten aan de man gebracht. Kortom, ik verwacht een volle bak. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Heel goed! Is er trouwens al bekend wanneer de voorverkoop van de uitwedstrijd begint?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Ja, toevallig net bekend geworden.
Verkoop begint morgen voor EU+, vanaf zaterdag voor EU. Kaartjes kosten 20,50 euro.
Verkoop begint morgen voor EU+, vanaf zaterdag voor EU. Kaartjes kosten 20,50 euro.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
allemaal verliefde stelletjes..Thijs schreef:Een maand voor de wedstrijd zijn er al ruim 36.000 kaarten aan de man gebracht. Kortom, ik verwacht een volle bak.

Weer op zoek naar een Interim coach..
mattie schreef:allemaal verliefde stelletjes..Thijs schreef:Een maand voor de wedstrijd zijn er al ruim 36.000 kaarten aan de man gebracht. Kortom, ik verwacht een volle bak.Leuk valentijns cadeau toch...
Ik had mijn vriendin al gehint dat ik dat wel een leuk cadeau zou vinden voor valentijn. Jammer genoeg is zij voor PSV, dus zie ik dat niet zo snel gebeuren.
- AT Toto winner 09/10
Thijs schreef:Ja, toevallig net bekend geworden.
Verkoop begint morgen voor EU+, vanaf zaterdag voor EU. Kaartjes kosten 20,50 euro

Ga je er ook nog heen, Thijs?
- AT Toto winner 09/10
Weekend Ceesie heeft een kaartje voor het uitvak!!
Roemeense connecties?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Weekend Ceesie heeft een kaartje voor het uitvak!!

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Hoeveel kaarten hebben we eigenlijk gekregen?
Ik begrijp dat voor de thuiswedstrijd al dik 48.000 kaarten verkocht zijn. Alleen op de 2e ring zijn er nog wat kaarten beschikbaar in 404, 405, 406, 407 en 419!
Dat zal betekenen dat degenen die echt goedkoop naar deze wedstrijd willen even in de gaten moeten houden wanneer de zogeheten beperkt zicht kaartjes voor de helft van de reguliere prijs in de verkoop gaan en we aanstaande donderdag gewoon voor dik 51.000 (of 53.000) toeschouwers deze wedstrijd gaan spelen!

Dat zal betekenen dat degenen die echt goedkoop naar deze wedstrijd willen even in de gaten moeten houden wanneer de zogeheten beperkt zicht kaartjes voor de helft van de reguliere prijs in de verkoop gaan en we aanstaande donderdag gewoon voor dik 51.000 (of 53.000) toeschouwers deze wedstrijd gaan spelen!

Wellicht dat Thijs deze vraag kan beantwoorden... heeft Steaua het uitvak tot en met vak 414? Dat zou betekenen dat ze met 2.500 of 3.000 man komen ofzo...? 

-
Nee, ik zelf niet. Kwam voor vrienden budget-technisch niet helemaal uit.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Thijs schreef:Ja, toevallig net bekend geworden.
Verkoop begint morgen voor EU+, vanaf zaterdag voor EU. Kaartjes kosten 20,50 euro
Ga je er ook nog heen, Thijs?
Maar ruim 700 anderen gaan wel met je mee.

@ Cruijff, zal het zo even navragen. Inderdaad 48.000 kaarten verkocht nu, nog maar een paar duizend te gaan. Vind het echt tof dat we 'm gewoon in een volle bak gaan spelen, niet elke Nederlandse club voelt zich te groot voor de Europa League!

Ruim 700, dat valt me nog mee. Hopelijk komen we nog richting de 1000.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Best netjes, als je in ogenschouw neemt dat Boekarest met goed fatsoen niet valt te rijden. En de goedkope vliegopties zijn op zeker moment gewoon op.Alexander schreef:Ruim 700, dat valt me nog mee. Hopelijk komen we nog richting de 1000.
Ruim 700 man vind ik niet zo verkeerd.
Ik ben erbij, trouwens. Heb mijn kaartje al binnen. Erg veel zin in; nog nooit in Roemenië geweest.
K.
Still alive...
Thijs schreef:@ Cruijff, zal het zo even navragen. Inderdaad 48.000 kaarten verkocht nu, nog maar een paar duizend te gaan. Vind het echt tof dat we 'm gewoon in een volle bak gaan spelen, niet elke Nederlandse club voelt zich te groot voor de Europa League!
Dit gaat zoooooo'n partij vet worden!! Ik kijk er echt naar uit!! Wel noodzaak om een beetje vroeg te komen ivm de rijen chaos... Voor degenen die nog tegen een zacht prijsje in de Arena willen gaan zitten én willen horen of die Roemenen een beetje kunnen brullen... Voor vak 414 zijn nog circa 25 kaarten beschikbaar, voor 413 nog eentje.Thijs schreef:Boekarest komt met 2500 man, wij zijn met 50.000..dus dat wordt me een lekkere ouderwetse Europacup-partij.
Ik heb er zin in!