Dejan Meleg
Moderator: mods
Re: Dejan Meleg
Ben zeer benieuwd naar Meleg.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ook. Wordt ie qua succesrate de nieuwe Fischer? Of de nieuwe Rits?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik ben eigenlijk nu al behoorlijk klaar met dat ventje na al die duistere verhalen te hebben gelezen. Hij kan maar beter héééél erg goed zijn...
Jep het is eindelijk rond...
nu.nl
nu.nl
Nou... F***ing benieuwed naar die jongen. Wat een druk zal er op zijn schouders zitten...
Dit is waarschijnlijk al een keertje of twee gevraagd tijdens dit hele soap, maar wat is de reden dat we in al die tijd geen echte concurrentie kregen van andere grote topclubs?
Dit is waarschijnlijk al een keertje of twee gevraagd tijdens dit hele soap, maar wat is de reden dat we in al die tijd geen echte concurrentie kregen van andere grote topclubs?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
In dat artikel staat alleen dat een akkoord is bereikt met Meleg, de vraag is of het nu ook al met zijn oude club geregeld is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Anders zou Ajax toch geen werkvergunning aanvragen?Duke schreef:In dat artikel staat alleen dat een akkoord is bereikt met Meleg, de vraag is of het nu ook al met zijn oude club geregeld is.
Uit de openingspost:Mr. Ajax schreef:Dit is waarschijnlijk al een keertje of twee gevraagd tijdens dit hele soap, maar wat is de reden dat we in al die tijd geen echte concurrentie kregen van andere grote topclubs?
Voor wat het waard is, natuurlijk.Internazionale, Juventus, AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, FC Basel en Club Brugge dongen naar zijn handtekening, maar visten achter het net.
Na al het gedoe met zaakwaarnemers, tussenpersonen en andere malfiede figuren die ergens met deze jongen te maken hebben geloof ik pas in een overgang wanneer hij in een Ajaxtrainingspak op de velden loopt.
Heeft die jongen de afgelopen tijd eigenlijk wel gewoon regelmatig gespeeld?
Als het definitief rond is zal Ajax hem wel rustig brengen. Eerst naar Jong Ajax en als het daar goed gaat aansluiten bij het eerste elftal.
Als het definitief rond is zal Ajax hem wel rustig brengen. Eerst naar Jong Ajax en als het daar goed gaat aansluiten bij het eerste elftal.
Nil volentibus arduum
Ja zeker, heeft voor de winterstop regelmatig met het eerste van Vojvodina meegedaan. Zo'n zeven keer.
http://www.youtube.com/watch?v=mmw0cGQZzPE
Hebben jullie dat filmpje gezien? Ik weet het, het zijn alleen goede acties, maar het lijkt erop dat die jongen een hoge handelingssnelheid heeft en een aardige trap.
Hebben jullie dat filmpje gezien? Ik weet het, het zijn alleen goede acties, maar het lijkt erop dat die jongen een hoge handelingssnelheid heeft en een aardige trap.
-
Een zware bevalling, ruim negen maanden geleden (2 april) het eerste bericht, "het was toen al rond", maar hij is er nog niet. Nu maar een persconferentie op maandag afwachten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Volgens de Telegraaf is het definitief rond. Vojvodina heeft eieren voor zijn geld onder dreiging van een Fifa-zaak. Papieren zijn opgestuurd. Meleg tekent voor 3,5 jaar.
€500.000,00 transferbedrag/opleidingsvergoeding.
€500.000,00 transferbedrag/opleidingsvergoeding.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Nou ben erg benieuwd. Ajax is iets van driekwart jaar bezig geweest om hem binnen te halen, moet dan toch wel wat zijn.
YNWA
Op dat niveau valt ie inderdaad op. Wel fijn dat ze hem even omcirkelen, trouwens.Yopi schreef:http://www.youtube.com/watch?v=mmw0cGQZzPE
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb hem nooit gezien, maar de verhalen zijn positef. Bovendien kan Ajax wel een speler gebruiken die zowel vanuit de controle kan spelen als creativiteit brengt. Een beetje zoals Janssen speelde, maar dan beweeglijker.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Op AT heb ik een paar positieve verhalen gelezen, o.a. van D-Skilled die hem beter vond dat Bouy, maar wie volgt de Servische (jeugd)competitie?Bert schreef:Ik heb hem nooit gezien, maar de verhalen zijn positef. Bovendien kan Ajax wel een speler gebruiken die zowel vanuit de controle kan spelen als creativiteit brengt. Een beetje zoals Janssen speelde, maar dan beweeglijker.
Er zijn ooit kamervragen over gesteld, is dat hele traject afgehandeld? De KNVB deed onderzoek? Als iets bekend? Is er al iets bekend over het contract van Andersen, daar was toch ook iets mee?
Baseman noemt het in het begin van de topic: kinderhandel, maar dat doet Ajax toch niet!
Nu maar hopen dat we een verbeterde versie van Tadic binnengehaald hebben.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ajax contracteert Dejan Meleg
Ajax heeft overeenstemming bereikt met het Servische Vojvodina Novi Sad over de overgang van Dejan Meleg. De aanvallende middenvelder werd op 1 oktober 1994 geboren in Backi Jarak, Servië. De 18-jarige jeugdinternational tekent in Amsterdam een contract dat ingaat op 31 januari 2013 en loopt tot en met 30 juni 2016.
Ajax.nl
Ben benieuwd of hij dit seizoen al inbreng gaat hebben.
Zou hij voor volgend jaar de opvolger voor Eriksen zijn?
Zou hij voor volgend jaar de opvolger voor Eriksen zijn?
Ik ben erg benieuwd of het wat is. Ajax is lang met hem bezig geweest dus zullen ongetwijfeld wel wat van hem verwachten.
- Jinne
- Site Admin
En toen kon ie er niks van.
Welkom Dejan! Hopelijk was je de soap waard.

Welkom Dejan! Hopelijk was je de soap waard.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Welkom Dejan Meleg bij de mooiste club van de wereld!
Hopelijk weer een toptalent erbij.

Hopelijk weer een toptalent erbij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Afgelopen zomer meldde de Telegraaf dat Ajax Meleg eigenlijk al mee wilde nemen naar Brazilië. Hij zal niet binnen twee weken in de basis staan, maar die jongen kan zijn debuut wel eens sneller maken dan veel mensen denken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!