FC Groningen
Moderator: mods
Re: FC Groningen 2012-2013
Het blijft lastig om altijd maar goede vervangers binnen te halen als de toppers weggekocht worden. Je zag het bij Heerenveen, je ziet het hier weer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Al vind ik De Leeuw wel een erg slimme aankoop geweest. Zo hangend achter de KFC spits is hij echt gevaarlijk.
We gaan toch niet doen alsof dit een verrassing is? Kom nou zeg...
Dan had ie voor Groningen moeten bedanken toen ie werd benaderd.Frisse schreef: Meeste spelers waren er al voordat Maaskant kwam, Peter.
En bij ons ook. Ik vind het trouwens geen excuus. Het zijn profs, ze worden betaald om de juiste spelers te halen. Niet om spelers te halen.Duke schreef:Het blijft lastig om altijd maar goede vervangers binnen te halen als de toppers weggekocht worden. Je zag het bij Heerenveen, je ziet het hier weer.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
Stef de Bont @stefdebont_vi
Vanmiddag om 14.30 een persconferentie bij #fcgroningen. Terugkeer Rasmus Lindgren lijkt aannemelijk
Salvador Dali
Salvador Dali
Goeie speler voor Groningen. Had altijd de hoop bij hem dat hij nog 1 stapje kon maken bij Ajax, dan was het zeer gewaardeerde basisspeler geworden. Ook nu had ik hem liever ipv Poulsen gezien.
-
Ik wil net zeggen, volgens mij had hij niet misstaan in het huidige Ajax......Iniesta schreef:Goeie speler voor Groningen. Had altijd de hoop bij hem dat hij nog 1 stapje kon maken bij Ajax, dan was het zeer gewaardeerde basisspeler geworden. Ook nu had ik hem liever ipv Poulsen gezien.
Whitey on the moon.
Dat Poulsen niet goed genoeg is, wil niet zeggen dat Lindgren dat wel is. Hij is even traag als Poulsen en continu geblesseerd.
Sympathieke gozer, die Rasmus. Veel succes bij Groningen!
-
Als jij het zegt...wimpey schreef:Dat Poulsen niet goed genoeg is, wil niet zeggen dat Lindgren dat wel is. Hij is even traag als Poulsen en continu geblesseerd.
Whitey on the moon.
Dat mensen lindgren nu ineens bij ajax ziet zitten wil wel wat zeggen over het niveau hoor.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Klopt, maar dat is hetzelfde als mensen die nu ineens Blind goed vinden. Het blijft een trage nep-verdediger, maar ineens moet ie wel de kar trekken bij Ajax. Maar dat is een andere discussie. Lindgren vond ik altijd een degelijke verdedigende middenvelder. Altijd minimaal een 6. Beter dan Enoh en Poulsen.banjavi schreef:Dat mensen lindgren nu ineens bij ajax ziet zitten wil wel wat zeggen over het niveau hoor.
Whitey on the moon.
Lindgren maakt wél diepte. Heeft natuurlijk ook een betere inspeelpass dan Poulsen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Jinne
- Site Admin
Sympathieke jongen. Leuk dat ie weer terug is op de Nederlandse velden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Nog een oud-Ajacied bij Groningen die we dit kalenderjaar waarschijnlijk meer gaan zien. Luciano is namelijk zijn plek in het doel kwijt geraakt aan Bizot.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Een andere oud-Ajacied gaan we niet meer bij Groningen zien, cultheld Suk vertrekt met onmiddellijke ingang naar Maritimo.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zooo... onze vriend Rasmus Lindgren knalt even een vrije trap snoeihard onderkant lat binnen... Alleen vrij jammer dat niemand van de arbitrage zag dat ie erin zat...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Maaskant na dit seizoen weg bij FC Groningen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Jammer. Kleurrijke figuur, en zo laag staat Groningen nu ook niet, gezien hun materiaal.
- InnerHarbour
Bla, bla figuur, zo eentje van ”Wij hebben gewonnen” en “Zij hebben niet goed gespeeld”.
YNWA
Bij Groningen zijn ze toch al een paar jaar het spoor bijster.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Maaskant is de meest overschatte trainer van NL. Heeft eigenlijk nergens goed gepresteerd, op misschien een paar jaar RBC na. Veel praatjes, maar zijn elftallen zijn het aankijken niet waard.
Heeft het bij NAC prima gedaan. Was nog aan te zien ook.Alexander schreef:Maaskant is de meest overschatte trainer van NL. Heeft eigenlijk nergens goed gepresteerd, op misschien een paar jaar RBC na. Veel praatjes, maar zijn elftallen zijn het aankijken niet waard.