Wel aardig van Ajax trouwens dat ze één van de Arena velden uit 1996 aan Vasco da Gama hebben gedoneerd.

Moderator: mods
Ik vind het heel weinig uitmaken eerlijk gezegd. Babel past niet echt in het spelletje. Hij heeft weinig gevoel voor de combinatie. Sana heeft dat wel maar is weer te licht.Ajaciedjuh schreef:Babel ipv Sana. Dat scheelt een flinke slok op de borel. Maakt een gretige indruk.
Gretig is hij wel, onhandig ook helaas. Dan zal over een minuut of 7 alleen Kolbeinn nog komen voor Schöne.Ajaciedjuh schreef:Babel ipv Sana. Dat scheelt een flinke slok op de borel. Maakt een gretige indruk.
Cruijff schreef:Opmerking van de vrouw die hier net door de kamer liep en een blik op de tv wierp: "Hee! Ligt daar sneeuw?"
Volkomen mee eens, vooral de reis in westerlijke richting. Ik heb het vroeger heel vaak gedaan naar LAX en ook CDG en ZRH, en het doet je wel wat. Ik vind de hele "voorbereidings reis" zo ie zo belachelijk. Zal wel voor de benefit en op aandringen van een sponsor zijn afgedwongen. Heel onprofessioneel om daar zomaar op in te gaan. Maar ja, een beroeps mentaliteit besaat in NL helaas zeer weinig.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vind het eigenlijk best wel vreemd dat over een week om deze tijd de klassieker al gespeeld is en Ajax in de tussentijd een jetlag moet overwinnen en een lange vliegreis fysiek moet verwerken. Ik vind dit een onverantwoorde voorbereiding op die belangrijke competitiewedstrijd, ongeacht de sponsorbelangen.
www.telegraaf.nlTeleVisie: Ajax en PSV minachten sponsors
Valentijn Driessen, chef-Voetbal bij Telesport/De Telegraaf, gaat in zijn TeleVisie in op Ajax en PSV en de relatie met hun hoofdsponsors Aegon en Philips.
"Als enige profclubs in Nederland hebben Ajax en PSV met hoofdsponsors Aegon en Philips bedrijven die wereldwijd opereren. Omdat Ajax en PSV grote internationale uitstraling hebben, vertegenwoordigen ze miljoenen, die Aegon en Philips neerleggen voor de associatie met Ajax en PSV."
"Als er dan in deze dagen van economische crisis voor vijf dagen een win-winsituatie gecreëerd kan worden in Rio de Janeiro en Bangkok, is het ronduit schokkend om het gemok en geklaag binnen Ajax- en PSV-gelederen te vernemen over hoge temperaturen, slechte velden en een oninteressant hotel. Of dat vooraf niet te tackelen viel door goede velden te zoeken, trainingstijden aan te passen en een hotel op maat te reserveren. Daarbij kan een beetje weerstand de teamgeest ook versterken."
"Aegon en Philips zijn mooi klaar met die onderhuidse afkeer van Brazilië en Thailand, die af en toe zelfs door clubvertegenwoordigers openlijk in de media wordt uitgesproken. De verzekeraar maakt jaarlijks meer dan 10 miljoen euro over naar Ajax en Philips leende PSV anderhalf jaar geleden 20 miljoen euro voor een reddingsplan."
Vier keer alweer in een stukkie van 150 woorden. :-)Marillion schreef:Tja, wat verwacht je dan? Beide clubs gaan louter om de sponsor tevreden te stellen naar een lokatie die allesbehalve gunstig is als het gaat om de voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Dan kun je verwachten dat mensen van het voetbaltechnische gedeelte niet blij zijn. Plan dit soort bezoeken lekker aan het einde van het seizoen.
Ik denk overigens dat het de sponsor niet zoveel uitmaakt als er intern klachten zijn. Zolang hun naam maar te zien is. Nou, dat was toch het geval?