PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Advocaat zegt nota bene zelf dat hij die wedstrijden alleen bekijkt (eventueel) om spelers van het eerste elftal aan het werk te kunnen zien. In de zogenaamde toptalenten is hij dus totaal niet geinteresseerd.
Echt, de enige reden dat de club uberhaupt een jeugdafdeling heeft is dat het club management dan niet helemaal naar het Anne Frankplantsoen toe hoeft om onzedelijke handelingen met minderjarige jongens te verrichten. Zo'n Bazoer is nu gelukkig gered maar hij schijnt dermate te zijn getraumatiseerd dat hij de komende 8 maanden waarschijnlijk nog geen competitie wedstrijden kan spelen.

Eens. Je kunt je m.i. wel afvragen of psv de juiste beleidsbepalers in huis heeft.Ajax Rules schreef:Korte-termijn politiek hoeft niet op gespannen te staan met lange-termijn politiek of met goed beleid.wimpey schreef: Puur korte-termijn denken en handelen dus.
Nou, ze hebben het daar zó ver laten komen dat ze volledig van CL-inkomsten afhankelijk waren en door de gemeente op het droge moesten worden getrokken.Ik heb elders al mijn vraagtekens gesteld bij bij het business model van Ajax, en omgekeerd vraag ik me af of de kritiek op PSV wel terecht is. Voor de goede orde: de PSV-manier spreekt mij niet aan, en ik zou er nooit fan van willen zijn, maar voeren ze daar nu wanbeleid?
Ajax heeft er vanaf 1996 lang een potje van gemaakt.Ondanks een paar slechte jaren, is PSV de afgelopen bijna veertig (!) jaar min of meer gelijkwaardig aan Ajax.
De tijden zijn echter veranderd. Romario en Ronaldo waren wat Neymar nu is. Toen voor psv haalbaar, nu niet meer. Dus is psv nu op een heel ander level aan het inkopen (en presteren). Je moet als club met je tijd meegaan. Wanneer top inkopen niet lukt, moet je top (vroeg) scouten of opleiden.Let wel: ondanks het feit dat PSV de jeugd nauwelijks kansen geeft en Ajax juist een van de beste opleidingen ter wereld heeft.
Ajax is niet vanuit een multinational ontstaan. Kijk naar Bayer. Die haalden jarenlang de ene na de andere geweldige Braziliaan naar Leverkusen of all places.Ondanks het feit ook dat Ajax meer historie heeft, een grotere achterban heeft en commercieel meer mogelijkheden zou moeten hebben.
Zeker niet. Alle respect voor Udinese, Villarreal etc. Alleen: als je een koopclub bent, moet je de juiste spelers kopen. En dat lukt psv al een tijd lang niet meer.Natuurlijk heeft PSV op een gegeven moment teveel schulden gemaakt (onverantwoorde schulden), maar het getuigt niet perse van wanbeleid om binnen strakke financiele kaders een "koopclub" te zijn.
Altijd? Al een tijd lang niet meer, zou ik zeggen. psv heeft Farfan en Dzsudzsak voor veel geld verkocht in de laatste 5 jaar. En veel uitgegeven voor grotendeels matige spelers. Met alle gevolgen van dien.Sterker nog: PSV is altijd heel erg succesvol geweest met inkopen en doorverkopen.
Duidelijke taal wimpey. 

Blijft, op Baseman en Co. na natuurlijk, toch de leukste PSV-supporter die Theo Maassen.
www.vi.nlEinde seizoen voor Narsingh door ernstige knieblessure
01/01/2013 12:56
PSV moet het de rest van het seizoen stellen zonder Luciano Narsingh. De 22-jarige vleugelspits liep in het laatste competitieduel van 2012 tegen NAC Breda (6-1) een zware knieblessure op.
Narsingh blesseerde zich in de eerste helft bij een actie bij de zijlijn, maar speelde desondanks nog door tot de 77ste minuut, toen Jürgen Locadia hem verving. Vervolgens ging de Oranje-international op een korte vakantie. Pas bij terugkomst werd geconstateerd dat hij zijn voorste kruisband heeft afgescheurd.
Narsingh is niet de enige PSV'er die langdurig is uitgeschakeld. Eerder dit seizoen viel Ola Toivonen weg met een zware hamstringblessure. De Zweedse aanvallende middenvelder is inmiddels herstellende en hoopt nog dit seizoen zijn rentree te maken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Ik voorzie al een rentree van Roy Beerens om het lege gat op te vangen. Depay en Locadia zijn immers over een jaar of 4 pas goed genoeg.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zo. Die kan ik ook gaan wisselen. Check!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mooi bericht, ik vind het maar een lul die Narsingh.Duke schreef:http://www.vi.nlEinde seizoen voor Narsingh door ernstige knieblessure
PSV moet het de rest van het seizoen stellen zonder Luciano Narsingh. De 22-jarige vleugelspits liep in het laatste competitieduel van 2012 tegen NAC Breda (6-1) een zware knieblessure op.
Narsingh blesseerde zich in de eerste helft bij een actie bij de zijlijn, maar speelde desondanks nog door tot de 77ste minuut, toen Jürgen Locadia hem verving. Vervolgens ging de Oranje-international op een korte vakantie. Pas bij terugkomst werd geconstateerd dat hij zijn voorste kruisband heeft afgescheurd.
Narsingh is niet de enige PSV'er die langdurig is uitgeschakeld. Eerder dit seizoen viel Ola Toivonen weg met een zware hamstringblessure. De Zweedse aanvallende middenvelder is inmiddels herstellende en hoopt nog dit seizoen zijn rentree te maken.
Trouwens vaag dat ze er nu pas achter komen hoor, kijkt Advocaat soms ook al niet meer naar het eerste elftal?

Volgende keer misschien gelijk even een foto laten maken? Vreemd verhaal dit hoor. Nu eens kijken hoe het staat met het vertrouwen in Depay. Het zou logisch zijn om die jongen nu door te schuiven.
Nil volentibus arduum
Die kan volgens Base alleen op links. En is te egoistisch. Nee, dit kan psv onmogelijk binnen de eigen gelederen opvangen.Marillion schreef:Volgende keer misschien gelijk even een foto laten maken? Vreemd verhaal dit hoor. Nu eens kijken hoe het staat met het vertrouwen in Depay. Het zou logisch zijn om die jongen nu door te schuiven.
psv zal Sulejmani moeten halen!

mertens matavs lens
lijkt me geen issue
met depay toivonen en wijnaldum achter de hand en die lokadia oid
lijkt me geen issue
met depay toivonen en wijnaldum achter de hand en die lokadia oid
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Het is inderdaad zon ontzettende klootzak, die gun je een gescheurde kruisband....Dubbel schreef:Mooi bericht, ik vind het maar een lul die Narsingh.Duke schreef:http://www.vi.nlEinde seizoen voor Narsingh door ernstige knieblessure
Trouwens vaag dat ze er nu pas achter komen hoor, kijkt Advocaat soms ook al niet meer naar het eerste elftal?
Inderdaad een onsympathiek mannetje die 't het afgelopen jaar wat te hoog in de bol heeft gekregen. Nu speelde hij niet bepaald de pannen van het dak, dus het is even afwachten of PSV er wel op achteruit gaat. Een voorhoede met Mertens (is die alweer fit) Matavz en Lens is mogelijk doelgerichter dan de huidige.
Ik gun niemand... Ook in 2013 niet... In de voetballerij een gescheurde kruisband.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik hoop dat het duidelijk was dat ik dit ook wat absurd vind om hier blij over te zijn
Mietje...banjavi schreef:Ik gun niemand... Ook in 2013 niet... In de voetballerij een gescheurde kruisband.
Kijk, een kwaadaardige tumor in z;n knie hoeft van mij niet maar een blessure waardoor hij voorlopig buitenspel staat? Geef die hele spelersgroep er maar wat van.
Klinkt lekker wisselvallig en dus idd prima.elliquido schreef:mertens matavs lens
lijkt me geen issue
Ik ga niemand stevig knieletsel toewensen, it's not op to me to judge. Maar God deelt de tegenslagen nu eenmaal uit aan degenen die dat verdienen. Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
Toen Jonathan Reis in het seizoen 2010/2011 zo zwaar geblesseerd raakte vond ik dat akelig om te zien, afgrijselijk. Maar het lijkt me als een paal boven water staan dat als hij fit was gebleven we dat seizoen naar de landstitel hadden kunnen fluiten. En dan geef ik toch de voorkeur aan een ultieme climax voor Ajax tegen Twente en een 30e landstitel ten opzichte van het persoonlijke geluk van een structurele drugsgebruiker en successen voor de gloeilampjes die daar vervolgens mee samenhangen.
Toen Jonathan Reis in het seizoen 2010/2011 zo zwaar geblesseerd raakte vond ik dat akelig om te zien, afgrijselijk. Maar het lijkt me als een paal boven water staan dat als hij fit was gebleven we dat seizoen naar de landstitel hadden kunnen fluiten. En dan geef ik toch de voorkeur aan een ultieme climax voor Ajax tegen Twente en een 30e landstitel ten opzichte van het persoonlijke geluk van een structurele drugsgebruiker en successen voor de gloeilampjes die daar vervolgens mee samenhangen.
Ach, het is als ajacied mijn rol niet om me te gaan verdiepen in de mensch Narsingh en hoe lullig de blessure voor hem is. Daar zijn anderen voor. Psv heeft veel poen voor hem opgehoest en nu kan hij lekker niet voor ze spelen. Net als die laffe Zweed. Als komende week Strootman aan het rijtje wordt toegevoegd dan denk ik er hetzelfde over.
Bestaan er vooraf geschreven rollen waarnaar Ajacieden zich behoren te gedragen?
Blessures horen bij het voetbal, maar ik gun niemand een zware blessure.
Vanuit Ajax oogpunt vind ik dit ook niet zo spannend. Narsingh bakte er weinig van bij PSV.
Vanuit Ajax oogpunt vind ik dit ook niet zo spannend. Narsingh bakte er weinig van bij PSV.
- Ajaciedjuh
Idd, psv gaat gewoon met Mertens-Matavz-Lens spelen. Dat is een betere basis, alleen hebben ze minder achter de hand.Jöhnk schreef:Blessures horen bij het voetbal, maar ik gun niemand een zware blessure.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tot nu is hij niet bepaald toegevoegde waarde geweest, je weet nooit hoe de prestaties van Narsingh bij Ajax zouden zijn geweest. In het Nederlands Elftal leverde Narsingh wel elke wedstrijd doelpunten en assists af.
Ik betrap me wel op een soort van leedvermaak over de zak geld van PSV die wederom zo in het riool lijkt te verdampen. Afgescheurde kruisbanden zijn nooit grappig, maar PSV dat structureel kapitaal blijft vernietigen toch wel een beetje.
Ik betrap me wel op een soort van leedvermaak over de zak geld van PSV die wederom zo in het riool lijkt te verdampen. Afgescheurde kruisbanden zijn nooit grappig, maar PSV dat structureel kapitaal blijft vernietigen toch wel een beetje.
- InnerHarbour
Eens te meer zeer goed dat Ajax niet aan die belachelijke transfersom wilde voldoen voor een middelmatige speler.
YNWA
Dat is de basis waarmee psv vorig seizoen in de 2e seizoenshelft geen deuk in een pakkie boter schoot.Ajaciedjuh schreef: Idd, psv gaat gewoon met Mertens-Matavz-Lens spelen. Dat is een betere basis, alleen hebben ze minder achter de hand.

Narsingh: vervelend voor die jongen. Maar ik geloof niet dat psv hem echt zal missen. Van alles wat te weinig. psv zal uiteraard een vervanger halen, het zou niet des-Advocaats zijn om zoiets intern op te lossen.